Gå til innhold

Kamptråd: Godset-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Gutta avgjør sølvkampen med seier.

 

Status før kampen:

2. Stabæk 45p, 13 plussmål

3. Viking 44p, 9 plussmål

4. LSK 43p, 19 plussmål

 

Kampene:

Godset-Stabæk

Viking-VIF

LSK-Sandefjord

 

Med seier sikrer gutta sølvet. Med uavgjort, er det store sjanser for at medaljene ryker. LSK banker garantert stusselige Sandefjord, mens vi må heie på Enga (huff) og håpe at de holder Viking til U. Det gir håp om medalje, selv ved tap. Men, et Godset uten noe å spille for annet en æren, bør være overkommelig for en sølvgjeng med selvtilitten på topp.

 

Vi har ingen karantener før kampen, og stiller alle mann alle. Dette skaper vel litt usikkerhet i back-rekken, blir spennende å se. Det eneste som er sikkert er at JIH får spilletid, slik at han får medaljen. Med spillet han viste mot Tromsø, viser han vel også at høyrebacken er hans. Kampen står vel mellom Tom og MMS på venstrebacken. Evt Mike/MMS i midten.

 

Mtp neste år, ser jeg helst:

Jon

JIH-MMS-Pontus-Tom

Keller-Somen-Henning-Alan

Veigar-Nanne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


LSK må vinne for å komme forbi oss.

Viking må vinne for å komme forbi , gitt at vi ikke taper med veldig mange mål.

Strengt tatt har vi et veldig veldig bra utgangspunkt og jeg har stor tro på at vi klarer 3p i Drammen og sikrer sølvet på egenhånd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satser på at Godset prioriterer å få 2. laget opp i 2. divisjon, så kanskje noen spillere spares? Fagermo er mannen jeg tror kan finne på det. Ellers hva sier Thomas Finstad til evt. å spille denne kampen? Sammenligner litt med Markus i Sverige.

 

Aas er vel uansett ute med karantene i kampen mot oss.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bør vel være mulig å nedkjempe SIF i Drammen. Klarte det jo sist etter en veldig spennende kvartfinale i cupen. SIFs toppscorer(6 eller 7 mål) er vel Andre Bergdølmo, og han spiller så vidt jeg er kjent i midtforsvaret, og det er jo da ikke en imponerende spissrekke de kan skryte på seg. Tror dog at det skal bli en tøff kamp. Med full skjerpings bør det kunne gå vår vei.

 

Motivasjonen bør det hvertfall ikke være noe i veien med. Sølvet skal for første gang til Nadderud!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mtp neste år, ser jeg helst:

Jon

JIH-MMS-Pontus-Tom

Keller-Somen-Henning-Alan

Veigar-Nanne

 

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Evnt. IA inn imidten der. Og Huseklepp på høyre :-p

Mtp neste år? Av alle kamper så er vel ikke dette en vi skal tenke langsiktig i?

Mtp sølv i år, ser jeg helst:

Jon

JIH-Mike-Pontus-MMS

Keller-Somen-Henning-Alan

Veigar-Nanne

 

Fungerte bra mot TIL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Inn med Tom, han har bra tak på Ohr.

 

Inn med Morten for Mike. Fremtiden har innhentet Mike, og er allerede foran.

 

Blir spennende å se hva Janne velger, for han er i en situasjon hvor jeg tror han kommer til å stille en forsvarsfirer som er svakere enn hva den kan være. Jeg tror han feiger ut ved å holde kapteinen i starting eleven.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal kjøpe biletter til søster og kjæreste, de vil gjerne sitte der hvor Somen jubla sammen med Ingo over 4-2 målet i cupen. Mao nærmest mulig oss, men under tak og sitteplasser...

Kjøper jeg disse gjennom Godset eller i Stabækbutikken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dommere:

Hoveddommer: Moen, Svein Oddvar

Assistentdommer: Wiken, Svein Inge

Assistentdommer: Johnsen, Kim-Andre

Observatør: Olsen, Jan Erik Blomholt

4.dommer: Loeshagen, Ole-Martin

NFF-delegat: Olsen, Svein Erik

 

Altfor mange Svein'er :P

Også Erik og Olsen er hyppig brukt.

 

Men mer seriøst.

Kommer 95% sikkert.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal kjøpe biletter til søster og kjæreste, de vil gjerne sitte der hvor Somen jubla sammen med Ingo over 4-2 målet i cupen. Mao nærmest mulig oss, men under tak og sitteplasser...

Kjøper jeg disse gjennom Godset eller i Stabækbutikken?

 

Prøv denne, Felt H.

 

er felt H borteseksjonen? stående altså..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal kjøpe biletter til søster og kjæreste, de vil gjerne sitte der hvor Somen jubla sammen med Ingo over 4-2 målet i cupen. Mao nærmest mulig oss, men under tak og sitteplasser...

Kjøper jeg disse gjennom Godset eller i Stabækbutikken?

 

Prøv denne, Felt H.

 

er felt H borteseksjonen? stående altså..

Nei, leser du innlegget over det du siterte skjønner du at der snakk om sitteplassene nærmest SS ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med seier over Strømsgodset i siste serierunde sikret Stabæk seg sølvet i årets Tippeliga.

Litt skummelt når man plutselig mister noen dager uten å huske noe som helst... :blink:

 

Eller er det fxt.no som kan se inn i fremtiden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med seier over Strømsgodset i siste serierunde sikret Stabæk seg sølvet i årets Tippeliga.

Litt skummelt når man plutselig mister noen dager uten å huske noe som helst... :blink:

 

Eller er det fxt.no som kan se inn i fremtiden?

 

Så på grisefylla du var etter kampen skjønner jeg godt at du ikke husker noe :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alexander Aas må sone. Ikke vet jeg om det har noe å si om en såvidt middelmådig spiller må sone, - men han har når spillt alle kampene i år tror jeg.

 

Uten at man skal legge for mye i dette, kan det ha noe å si. Godset må rokkere om litt, og kanskje la Kirstian Sørli slippe til. Han har fått lite spilletid i år, og kan således være rusten. Men savnet av Aas i seg selv vil vel ikke være så stort, da de har de Deila og Bergdømo i midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hjemmesidene til Strømsgodset har i øyeblikket hovedfokus på Team SIF som så langt jeg kan forstå er det andre kaller Strømsgodset 2.  De skal spille kvalik mot Årdal om opprykk til 2. divisjon.

 

Det var spekulert i denne tråden om Fagermos vilje til å prioritere dette opprykket foran en betydningsløs kamp i eliteserien.  Det er faktisk ikke han, men en fyr fra Oslo Vest som har gjort slik prioritering til nyhetssak. Se her.

 

Men Fagermo har tidligere i år vært helt klar på at det er svært viktig at Team SIF rykker opp.  Se her.

 

Om dette betyr at vi møter et svekket Strømsgodset på lørdag er vanskelig å si.  Om de dropper noen nøkkelspillere til fordel for de litt mer uerfarne, får man inn spillere som har mer å bevise.

 

Men uansett vil debatten om andrelagenes skjebne fortsette med uforminsket styrke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alexander Aas må sone. Ikke vet jeg om det har noe å si om en såvidt middelmådig spiller må sone, - men han har når spillt alle kampene i år tror jeg.

 

Uten at man skal legge for mye i dette, kan det ha noe å si. Godset må rokkere om litt, og kanskje la Kirstian Sørli slippe til. Han har fått lite spilletid i år, og kan således være rusten. Men savnet av Aas i seg selv vil vel ikke være så stort, da de har de Deila og Bergdømo i midten.

 

 

Deila er visstnok skadet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Godset-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...