Gå til innhold

Den store SØLV-tråden


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Da er det bare å gratulere alle gutta med en knallsterk avslutning på årets sesong! Det er tidenes beste sesong i serien, og fattige 6p bak seriemester Brann.

 

Morsomt at Rogne fikk nødvendige minutter på slutten i dag.

 

Morsomt at medaljene går til de lagene som kanskje spiller best offensiv fotball i TL

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Gratulerer til alle gutta!

 

Gratulerer til Janne, Petter, Lars og resten av støtteapparatet og ledelsen!

 

Gratulerer til Stabæk Support og alle blaa sjeler der ute!

 

For et fantastisk lag vi heier på! Synd jeg ikke kan være med på festen på Blaa, men jeg feirer allikevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må bare få takke ALLE gutta som var der ikveld! Alle som har fulgt Stabæk gjennom tykt&tynt! Jeg har alltid vært så stolt over å være Stabæk gutt, men idag må jeg si jeg var utrolig stolt.! Å se mange gråte etter dommeren blåste av kampen,var et helt fantastisk syn. Jeg sitter fremdeles enda og klarer ikke å innse at nettop vi, Stabæk tok sølvet i årets tippeliga! Jeg kommer aldri til å glemme denne kvelden, lørdag 3 november Marienlyst stadion! Alle gutta, hele stabæk support, alle andre: TAKK FOR EN FANTASTISK SESONG! MÅ DET BLI ENDA BEDRE NESTE ÅR!

Hilsen en stabæk support. ( takk til alle på onkel blaa og bekkestua for fantastisk stamning! )

STABÆK-SØLVMEDALDJE 2007!

Endret av Mr.Stabæk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratulerer! Nivået på fotballen har vært ekstraordinært denne sesongen. Det er så artig at vi hamler opp med lag som har betydelig mer ressurser, og samtidig spiller mye flottere fotball enn flere av dem. Selvfølgelig har enkeltspillere skilt seg ut, men alle spillerne har bidratt på og utenfor banen til å gjøre Stabæk til Norges nest beste fotballag. Synes det er spesielt artig for Stenvoll, som har opplevd nok av opp- og nedturer med klubben.

 

Har allerede begynt å tenke på neste sesong, noe jeg håper Janne og Bohinen begynner med i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Den store SØLV-tråden
×
×
  • Opprett ny...