Gå til innhold

Tabelltips 2008


joffen
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Første tabelltips er allerede ute:

 

SS.no

 

 

For de som synes dette er bare piss bør vi minne om at ss.no/stabaek.no er usedvanlig gode til å tippe tabellen. Det kommer en egen sak på det senere i dag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som synes dette er bare piss bør vi minne om at ss.no/stabaek.no er usedvanlig gode til å tippe tabellen.

Det behøver vel strengt tatt ikke bety at Erik Holtan er god til å tippe tabell

 

Jo. For er du selv god til å tippe, er du også flink til å spørre de rette ekspertene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis det der var ment som en spøk er jeg tydeligvis for dum til å skjønne den. Det med Brann er kanskje litt søkt, men iallfall ingenting med lag nummer to som avslører den eventuelle spøken. Tromsø er inne på noe...

 

Artig innslag var det uansett, spøk eller ei.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Prøver meg på en liten "as we speak" tabell, noen dager før vinduet stenges for denne gang, og før vi vet nøyaktig hvem som stiller for hvilket lag i sesongåpningen.

 

1. Viking

2. Brann

3. Rosenborg

4. Lillestrøm

5. Stabæk

6. Fredrikstad

7. Vålerenga

8. Tromsø

9. Molde

10. Aalesund

11. Strømsgodset

12. Ham-Kam

13. Lyn

14. Bodø/glimt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får prøve jeg også da.

 

1 - Viking

2 - Brann

3 - Tromsø

4 - LSK

5 - Stabæk

6 - Fredrikstad

7 - RBK

8 - Molde

9 - Godset

10 - VIF

11 - Ålesund

12 - HamKam

13 - Bodø/Glimt

14 - Lyn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1) Stabæk

2) RBK

3) Tromsø

4) Viking

5) Ham Kam

6)Brann

7) VIF

8) LSK

9)Bodø Glimt

10)Aalesund

11) Fredrikstad

12) Godset

13)Lyn

14)Molde

 

Synes egentlig at ingen kvalifiserte seg til en første plass, men noen må jo ta den

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1) Stabæk

2) RBK

3) Viking

4) Fredrikstad

5) LSK

6) Tromsø

7) Brann

8) VIF

9) Godset

10) Lyn

11) Ham-Kam

12) Molde

13) Aalesund

14) Bodø Glimt

 

Går det greit å redigere tipset underveis så lenge det er før seriestart?

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får prøve jeg også da.

 

1 - RBK

2 - Brann

3 - LSK

4 - VIF

5 - Viking

6 - Stabæk

7 - Fredrikstad

8 - Molde

9 - Godset

10 - Tromsø

11 - Lyn

12 - HamKam

13 - Ålesund

14 - Bodø/Glimt

 

Tipper at jeg treffer best. :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Prøver meg på en liten "as we speak" tabell, noen dager før vinduet stenges for denne gang,

 

Strengt tatt så er vel ikke en måned det samme som "noen dager".

 

Overgangsvinduet for profesjonelle spillere stenger lørdag 31. mars klokken 24.00.

 

Avventer litt med å sette opp min tabell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke mange som har trua på glimt ser jeg....nå tipper ikke jeg tabellen, så skal ikke korrigere så mye, men molde har da vel en meget svakere og tynnere stall enn glimt?

 

Javel? Molde kom greit foran Glimt i fjor, og jeg kan ikke se at Glimt skal være veldig styrket eller Molde veldig svekket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke mange som har trua på glimt ser jeg....nå tipper ikke jeg tabellen, så skal ikke korrigere så mye, men molde har da vel en meget svakere og tynnere stall enn glimt?

For min del har det ihvertfall å gjøre med to aspekter. For det første er det spillerstallen. Molde har hentet inn Thomas Holm, Christian Steen og Kristoffer Paulsen. Dette er spillere vi vet hva står for, og de kommer til å levere solide prestasjoner. Videre virker det som de er i gang med å hente inn en spiss som skal erstatte de som har forlatt klubben siden forrige sesong. Dette er nødvendig da de sannsynligvis ikke har spisser som kan levere jevnt i TL. Har imildertid en ganske sterk midtbane. Glimt har på sin side hentet inn flere spillere, men flere ubeskrevne kort på TL- nivå. Jan Derek vil utvilsomt hjelpe mye riktignok. Videre skal man selvfølgelig ikke overdrive betydningen av enkeltspillere, men de har mistet Hoftun siden forrige sesong og Bjørdal sliter med skader. Har på sin side en svak midtbane, men et spennende angrep. Stiller derimot støre spørsmålstegn ved forsvaret. Det andre momentet er trenere. Jonevret er en langt mer erfaren trener enn Ingebrigtsen. Skulle lagene gjøre det svakt i begynnelsen, vil presset øke. Det er her rutinen muligens kan avgjøre.

 

Til slutt har Molde muligheten til å hente inn nye spillere i løpet av sesongen, da de sannsynsligvis vil ha en større økonomisk kapasitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg overrasket meg selv med svært god tipping i fjor, så da får vi se om vi er i nærheten i år også...

 

1. RBK - Hamrén virker som et svært godt trenervalg. Svakt forsvar, men tar nok tilbake gullet i år

2. Brann - Klarer Bakke og gjengen å fylle hullet etter nissefar Andresen? Fortsatt en svært sterk stall

3. Viking - Norges nye kjøpelag. Fillo blir spennende, men har et gigantisk press. Kan fort bli for høye i hatten

4. Stabæk - Hvordan påvirker ekstra UEFA Cup kamper en tynn tropp? Gnomen Alan forsatt et uromoment. Fantastic Four hadde en topp sesong i fjor, mye å leve opp til. Klarer vi endelig å mestre dødballer?

5. LSK - Solid stall, men en fjott av en trener. Elbow Occean fryktelig ensformig spiss.

6. Tromsø - Mange kloke kjøp, og har snøen på sin side. Blir Moldskred? Reginiussen kommer til å bli solid

7. FFK - Typisk middelhavsfarer. Hvor lenge blir Tarik? Hvor stort savner de Shaaban? Mange store hull i stallen

8. VIF - Martin kommer til å drukne i oppgaver som manager, trener, spiller, kaptein, material forvalter, etc. etc. Dog noe spennende stall. Hvis Lange og Sæternes stables på beina har de kanskje en hel spiss

9. FC Lyn Oslo Smart/Skiklubb - Som alltid for svak 11er, og atpåtil tynn stall. Men slår nok VIF i derbyene

10. Ham Kam - Kan nok slå godt fra seg i enkeltkamper. Forjævelig lag, som ingen liker å spille mot

11. Godset - Prøver, men får ikke helt til. Slår Andersson til i år?

12. AAFK - Gudene vet hvordan de fikk tak i Arneng. Stor entusiasme, ikke like store ferdigheter

13. Molde - Knoll og Tott alias Berg Hestad og Hoseth drar nok i land nok poeng til å overleve. Spennende spisser

14. Bodø Glimt - Tar med seg tannbørstene sine ned igjen. Og det er like greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tabelltips 2008
×
×
  • Opprett ny...