Jump to content
knutta

Nye spillere

Recommended Posts

Synes i hvert fall IAO og Oddbjørn gjør gode figurer på klubbens vegne (også ref hvordan RBK behandlet han utskremte reporteren der oppe).

Akkurat nå skrev blaamann:

Synes i hvert fall Ingo og Oddbjørn gjør gode figurer på klubbens vegne (også ref hvordan RBK behandlet han utskremte reporteren der oppe).

Ingo har vel ikke vært ute idag. Mener du IAO?

Akkurat nå skrev Jan Fredrik:

Ingo har vel ikke vært ute idag. Mener du IAO?

Ja. Trøtt nå:) Fikset.

Men deadline day er vel deadline day? Vi vet vel 00:01 om ting er på plass eller ikke? 

Siden han der Jonas tydeligvis leser forumet håper jeg han også leste den velfortjente bitch slapen han fikk her etter overhøvlingen av Hanche-Olsen i fjor. Eller hva Jonas? 😉

Akkurat nå skrev Offside:

Men deadline day er vel deadline day? Vi vet vel 00:01 om ting er på plass eller ikke? 

Formaliaen kan godt være plass, men de trenger jo ikke offentliggjøre noe som helst.

Virker litt rart om det er han Roland-fyren, iom at han ikke må hentes på deadline day. Magefølelsen (håpet?) sier fortsatt Yassine - vi får se i morgen!

Akkurat nå skrev kkh94:

Formaliaen kan godt være plass, men de trenger jo ikke offentliggjøre noe som helst.

Vi har vel ingenting å tjene på å være kjipe på infoen hvis det formelle er på plass,  eller?

Akkurat nå skrev Offside:

Vi har vel ingenting å tjene på å være kjipe på infoen hvis det formelle er på plass,  eller?

Jo, med tanke på oppmerksomhet, rekkevidde på sosiale medier osv. så er det bedre å presentere en spiller ordentlig på en pressekonferanse enn midt på natten.

1 minutt siden skrev Offside:

Pressekonferanse, blest, mediedekning og forhåpentligvis flere solgte sesongkort. 

4 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Ser litt Nannskogsk ut...

Nannskog?? Ligner på Dio. Ihvertfall på avslutninger.

❤️ Stabæk ❤️ IAO ❤️ Tror dette blir en god sesong, synd med Rusike, håper han er raskt tilbake, tror han er meget bra spiller og forsterkning, han er på mitt Fantasy lag ;) sammen med Boli og Sandberg ;) Nå vurderer jeg Hugo  og Emil ;)

5 minutter siden skrev Petter:

Jo, med tanke på oppmerksomhet, rekkevidde på sosiale medier osv. så er det bedre å presentere en spiller ordentlig på en pressekonferanse enn midt på natten.

Kan man ikke gjøre begge deler ... eneste grunnen til at store deler av det fotballinteresserte ser på ES kokespikerpåsuppeprogram nå er jo for å få vite hvem vi har signa ... og Rich vil du utdype hva som ligger i Lennartsson uttalelsene på Twitter?

Forsterkningene våre Sun Jie, Madis og Matthew blir slaktet av ekspertpanelet på ES

Er ikke det litt tidlig.  En har ikke spilt,  en har spilt 30 min, og siste mann en kamp i en sandkasse.

Bunnsigneringene i Eliteserien, jfr. Eurosport-ekspertene, Vihmann, Rusike og Sun var blant de ca. 10 som ble nevnt. Alle var enige om at Sun var en av disse. Kanskje jeg som ikke skjøner noenting, men jeg betrakter Sun som en nødvendig forsterkning, ikke som en klassisk "vi signerer en rævva spiller for å blidgjøre onkel Xi". I motsetning til de andre kineserne som har vært her. 

Overgangstaperne: Stabæk og Glimt (jamfør samme "eksperter".

4 minutter siden skrev Offside:

Forsterkningene våre Sun Jie, Madis og Matthew blir slaktet av ekspertpanelet på ES

Jaja, tiden får vise da - Matthew så iaf. friskere ut enn ventet frem til han gikk i stykker.

1 minutt siden skrev @ringo:

Jaja, tiden får vise da - Matthew så iaf. friskere ut enn ventet frem til han gikk i stykker.

Og det ble også nevnt av Joachim Jönsson, som hadde Matthew på sin liste. Listene ble satt opp før kveldens kamp.

7 timer siden skrev Offside:

Matthew så veldig frisk ut. Ekstremt synd med skaden hans. Madis leverer på det jevne (nytt land, nye lagkamerater, spiller på en pottitåker). Sun har mer enn god nok CV. «Ekspertene» på TV er vel fortsatt overbegeistret over en lat og uinteressert danske med 6 mill i lønn i Trondheim?

Nok om det, hvem er denne mystiske offensive spilleren?

Akkurat nå skrev enda en jævla islending:

Jeg begynner å mistenke at vi ikke rakk denne.

Det vil være et så absurd stort antiklimaks atte hjælp.

5 minutter siden skrev Mikkel:

Tipper Maars Johnsen er klar på et sesonglangt lån

Er visstnok ikke en ren spiss

1 minutt siden skrev joogs:

Er visstnok ikke en ren spiss

Og ikke norsk. Nå tror jeg ikke Mikkels forslag var seriøst ment da.