Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Ny spiller nesten klar for Stabæk

 

http://www.stabak.no/content/view/1601/2

 

Ja hva skal man si. Hadde nesten glemt han nå jeg.... Spennende, men dog.

 

 

Ja, vi prøvde vel å få han i fjor, men la han på is. Spennende fyr, puttet endel mål for Follo i fjor. Entydig positiv jeg.

Hepp,

 

Han var en av førstedivisjons beste spisser i fjor og det for et av bunnlagenene!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny spiller nesten klar for Stabæk

 

http://www.stabak.no/content/view/1601/2

 

Ja hva skal man si. Hadde nesten glemt han nå jeg.... Spennende, men dog.

 

 

Ja, vi prøvde vel å få han i fjor, men la han på is. Spennende fyr, puttet endel mål for Follo i fjor. Entydig positiv jeg.

Hepp,

 

Han var en av førstedivisjons beste spisser i fjor og det for et av bunnlagenene!

 

@ringo

 

AdeccoÅrst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Nystuen og Andreas Strand...hmmmm

 

Ikke for å være negativ altså...MEN jeg hadde håpet på spillere som har TL-erfaring eller bedre også.

Virker som det er vanskelig å få signert de "store" navnene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Nystuen og Andreas Strand...hmmmm

 

Ikke for å være negativ altså...MEN jeg hadde håpet på spillere som har TL-erfaring eller bedre også.

Virker som det er vanskelig å få signert de "store" navnene..

 

Vi er et nyopprykket lag, så vi må huske at vi ikke er like lukerative som vi var for noen år siden. Vi stiller forsåvidt likt med det lag som Ålesund, Ham-Kam, Fredrikstad og andre lag som har rykket opp har gjort - og de klarte ikke akkurat å tiltrekke seg alt for mange stjernespillere første sesongen etter at de rykket opp - heller Strand og Nystuen enn gamle Tippeligafarere som Petter Verni o.l.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Nystuen og Andreas Strand...hmmmm

 

Ikke for å være negativ altså...MEN jeg hadde håpet på spillere som har TL-erfaring eller bedre også.

Virker som det er vanskelig å få signert de "store" navnene..

 

Vi er et nyopprykket lag, så vi må huske at vi ikke er like lukerative som vi var for noen år siden. Vi stiller forsåvidt likt med det lag som Ålesund, Ham-Kam, Fredrikstad og andre lag som har rykket opp har gjort - og de klarte ikke akkurat å tiltrekke seg alt for mange stjernespillere første sesongen etter at de rykket opp - heller Strand og Nystuen enn gamle Tippeligafarere som Petter Verni o.l.

 

Ser den, men klarer ikke helt å sammenlikne Stabæk med lag som Ålesund, Ham-Kam og Fredrikstad. Føler på en måte at nedrykket var et nødvendig arbeidsuhell. Er ikke redd for nedrykk i det hele tatt. Er det jeg som er naiv?? <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Nystuen og Andreas Strand...hmmmm

 

Ikke for å være negativ altså...MEN jeg hadde håpet på spillere som har TL-erfaring eller bedre også.

Virker som det er vanskelig å få signert de "store" navnene..

 

Vi er et nyopprykket lag, så vi må huske at vi ikke er like lukerative som vi var for noen år siden. Vi stiller forsåvidt likt med det lag som Ålesund, Ham-Kam, Fredrikstad og andre lag som har rykket opp har gjort - og de klarte ikke akkurat å tiltrekke seg alt for mange stjernespillere første sesongen etter at de rykket opp - heller Strand og Nystuen enn gamle Tippeligafarere som Petter Verni o.l.

Hepp,

 

Eneste innvendingen jeg har er vi burde hentet disse spillerene for lenge siden!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste innvendingen jeg har er vi burde hentet disse spillerene for lenge siden!

Det er nærliggende å tro at han ikke var 1. valget, siden han ikke er kommet for lenge siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Nystuen og Andreas Strand...hmmmm

 

Ikke for å være negativ altså...MEN jeg hadde håpet på spillere som har TL-erfaring eller bedre også.

Virker som det er vanskelig å få signert de "store" navnene..

 

Vi er et nyopprykket lag, så vi må huske at vi ikke er like lukerative som vi var for noen år siden. Vi stiller forsåvidt likt med det lag som Ålesund, Ham-Kam, Fredrikstad og andre lag som har rykket opp har gjort - og de klarte ikke akkurat å tiltrekke seg alt for mange stjernespillere første sesongen etter at de rykket opp - heller Strand og Nystuen enn gamle Tippeligafarere som Petter Verni o.l.

 

Helt enig, dette er spillere som kan bli meget viktige for Stabæk. Det er nok av eksempler på tippeligalag som henter inn utenlandsproffer som flopper helt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hasj_piper_shillum.jpg

 

VELKOMMEN! :P

 

Den var vel ikke snill vel. Dessuten så bruker man i slikt i bææærum.

 

Mer bekymret for Color Blue som skal bake kake. Det var vel slik han fikk det i seg sist gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette tror jeg er en kjempesigning, perfekt spillertype for oss!! Imponerende av Strand med 11 mål for Follo som kjempet i bunnen, ikke minst med alt oppstyret rundt doping.. JJ ville jo ha inntil 5 nye spillere i troppen, jeg er meget positiv!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hasj_piper_shillum.jpg

 

VELKOMMEN! :P

 

Den var vel ikke snill vel. Dessuten så bruker man i slikt i bææærum.

 

Ehh...!? Det er jo til og med et eget postnummer for Hasj-loom i Bærum jo...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes dette var positive nyheter. Var i Ski i fjor vår og jeg merket meg godt Andreas Strand. Stor sterk og rask med mye guts.

 

I katagorien spillere inn som skal øke bredden og spisse konkurransen i stallen, synes jeg Strand og Nystuen er fine signeringer.

 

Venter i spenning på flere spillere inn.

 

T.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hasj_piper_shillum.jpg

 

VELKOMMEN! :P

 

Den var vel ikke snill vel. Dessuten så bruker man i slikt i bææærum.

 

Mer bekymret for Color Blue som skal bake kake. Det var vel slik han fikk det i seg sist gang.

 

Hehehe... joda, det minner meg om en kompis av meg som måtte svare for moren sin på spørsmål om hvorfor det luktet så mye tobakk av klærene hans. "Neida mamma, JEG røyker ikke, men alle jeg kjenner røyker nesten hele tiden...". Strand er jo frikjent, så da burde den saken være ute av verden. Men om ryktet forsvinner er vel en annen sak.

 

Forøvrig en barndomsvenn av meg, og vi røyket ikke noe som helst da vi var i 10-års alderen...vent litt...stryk det siste der!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal ikke prøve å legge det Weed greien bak oss nå som han sansynligvis blir Stabækspiller og heller fokusere på det sportslige...

 

HEEELT ENIG.

Enig. Vi lar gress være gress, og konser om alt det andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...