Jump to content
knutta

Nye spillere

Recommended Posts

Ola Kamara - Frigg!

nå vet jeg ikke om d er noe jeg har gått glipp av, men er han på prøvespill? trodde de ikke hadde noen på prøvespill

Det er vel ikke snakk om prøvespill for Ola Kamara? Synes å ha lest minst et par ganger allerede at han allerede er Stabækspiller. Var det ikke han som valgte oss fremfor VIF da? Han er vel med til La Manga bare for å få prøve seg blant A-lagsspillerne, vil jeg tippe.

legendarisk navn!!!!

Fy fasan for en gave til tabloidavisene om denne mannen blir signert!

Gå til

www.transfermarkt.de

videre til 'Spieler'

Så skriver du inn 'Clearwater' i søkefelt for 'Nachnamen' (etternavn)

Og vips! Dere finner info om vår potensielle Brasse... ser spennede ut... :)

Edited by pedro

tror det. strand spilte jo 2 timer etter han hadde ankommet La Manga

Edited by Martin

tror det. strand spilte jo 2 timer etter han hadde ankommet La Manga

Hmmm,

Han har fødselsdag i morgen gitt!

@ringo

Hvis han behersker engelsk så er jo det ekstremt bra for Alan og hans kommunikasjon med resten av laget! Signer vi han tipper jeg Alan kommer ti lå bli enda et par hakk bedre, både med tanke på kommunikasjon i trenning/kampsituasjon, men også ellers! Håper inderlig vi signer ham! Hysteriskt fett navn og!!!

så sinnsykt fett! kanskje min drøm kan gå i oppfyllelse av at alan og Clearwater kan storspille sammen! men de visste jo veldig lite om han da, så kan jo selvfølgelig hende han er dårlig, og d vil vi jo ikke ha! Men uansett, jeg ber til gud om at han her er den rette og at han kan drible stabæk til seriegull!!

Han er en nesten 2meter høy spiller som er supergod på hodet! Og presisjonen hans er også glimrende! Han virker ikke som en liten teknisk brasilianer akuratt :P

Han er en nesten 2meter høy spiller som er supergod på hodet! Og presisjonen hans er også glimrende! Han virker ikke som en liten teknisk brasilianer akuratt :P

Hepp,

Han har ikke vært veldig sentral på lierse i år da men... Startet litt i begynnelsen, men har fått lite spilletid utover sesongen...

@ringo

Tøft navn, men de statistikkene jeg har funnet indikerer dessverre at han ikke vet hvor målet står. Kanskje Daniel kan fortelle ham det, hvis ikke.......

Edited by Bjornh

Tøft navn, men de statistikkene jeg har funnet indikerer dessverre at han ikke vet hvor målet står. Kanskje Daniel kan fortelle ham det, hvis ikke.......

la oss se hvordan han er først da... ;)

Hmmm. Hvis noe later til å være for godt til å være sant er det ofte det.

Men fy faen så fett navn og fysiske data!