Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Ja, en del hvertfall. Har spilt sammen med han tidligere. Men bevares, en veldig god spiller. Hadde et stort talent, og hadde nok vært i tippeligaen for lenge siden hvis det hadde blitt tatt bedre vare på. Synes det hadde vært kjempemoro hvis han blir en suksess.

 

Edit: Slettet det som ikke hadde noe med fotballen å gjøre.

Endret av Mysen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må gratulere dere med det som må være tippeligaens mest useriøse spiller da! Strand er en god spiller, men holdningene hans er ikke mye å skryte av

 

Ja det vet vel du mye om

slapp av Overloard - Mysen kjenner faktisk samtlige spillere og har gjort en grundig analyse av mest "useriøse spiller i tippeligaen" og det Mysen sier stemmer...

Mysen kåret vel Basma til den kjekkeste i fjor noe som sier noe om hans vurderingsevne!

 

he he he, dritbra Markus

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å være frekk, men å kalle dette forumet for en del av rampelyset viser vel at det er andre enn meg som bør våkne opp.

Det var liksom nettopp det som gjorde det hele så trist, hvis du ikke tok poenget. Poenget med å registrere seg på et forum kun for å slenge med leppa om en annens holdninger, er hva? Det var vel neppe for å være informativ, vil jeg tippe. "Se på meg da! Noen? Hvemsomhelst?!"

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Andre spillere med "kjente" navn:

http://home.skysports.com/fungames.asp?article=144041

 

 

Clearwater på høyreback :huh: Hehe :P Ikke akuratt der vi har tenkt til å bruke han :D håper jeg... :unsure:

 

Hei chelsea.. har du lest denne: http://www.dagbladet.no/tegneserie/

 

 

Ja, jeg har naturligvis lest det, og er klar over at folk synes Chelsea spiller kjedelig, selvom de scorer 20 fler mål enn alle andre lag i PL!

 

Jeg ber nå om et nickbytte av administarator, pga. av alt det negative som kommer opp av at jeg har "chelsea" som nick!

Jeg må innrømme at det var grusomt harry av meg å ha "Chelsea" som nick på et stabæk-forum. Idiotisk av meg!

 

Jeg er Stabæk-supporter, bare så dere vet det. De 3-4 siste åra har jeg gått glipp av 2-3hjemmekamper hver sesong. Jeg går i stabæk-drakt, skjerf og flagg, og har Stabæk i et hjerte i en nøkkelring med nøklene mine! Jeg har aldri vært på noen Chelsea-kamper, kun sett på TV!

 

Jeg beklager meg.

Back on topic!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt informativt er det, selv om det ble skrevet på en tabloid måte, dog ikke like tabloid som de store avisene. Strand blir deres "Myggen", ofte spillere som ikke er så seriøse blir publikumsfavoritter hvis de gjør det bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er nummer 23 nederste bilde på "Ham-Kam-Stabæk"????? Hvilkne nummere har de nye fått.

 

Det er karim. og clearwater kommer heller ikke, ble stoppet av spanske immigrasjonsmyndigheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


og clearwater kommer heller ikke, ble stoppet av spanske immigrasjonsmyndigheter.

 

Kanskje like greit, så slipper dere morsomme ordspill hver gang Stabæk nevnes i mediene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får håpe på Revival... Tror dette må være en misforståelse, noen har sikkert trodd han var nigerianer. :ph34r:

 

og clearwater kommer heller ikke, ble stoppet av spanske immigrasjonsmyndigheter.

 

Kanskje like greit, så slipper dere morsomme ordspill hver gang Stabæk nevnes i mediene

Det er hyggelig med alle andre lags supportere som stadig gjør sitt beste for å høyne kvaliteten på forumet. Man får liksom sansen for østrfoldinger og vestfoldinger og andre enfoldinger av dette her (jada - litt ordspill hører med!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jaja, synd d der med clearwater... hadde vært morsomt å se om han virkelig dugde til noe i dallas kampen, men d blir vel ikke noe av... selv om jeg tror ikke vi går glipp av noe skikkelig stort her.. han var tross alt 27 år mener jeg å ha lest på stabak.no og d vil da si ikke no stort talent og han hadde jo ikke oppnådd spesielt mye i sin karriere.. men håper de fortsetter å titte litt på brasillianere selv om førsteprioritering blir selvfølgelig klassespillere på spiss og høyre kant må jeg tro... men hadde ikke hatt noe imot at det kom en eller to unge talentfulle brasillianere på prøvespill i sommer som vi kanskje kunne kjøpt etter vi hadde fått tak i klassespillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jaja, synd d der med clearwater... hadde vært morsomt å se om han virkelig dugde til noe i dallas kampen, men d blir vel ikke noe av... selv om jeg tror ikke vi går glipp av noe skikkelig stort her.. han var tross alt 27 år mener jeg å ha lest på stabak.no og d vil da si ikke no stort talent og han hadde jo ikke oppnådd spesielt mye i sin karriere.. men håper de fortsetter å titte litt på brasillianere selv om førsteprioritering blir selvfølgelig klassespillere på spiss og høyre kant må jeg tro... men hadde ikke hatt noe imot at det kom en eller to unge talentfulle brasillianere på prøvespill i sommer som vi kanskje kunne kjøpt etter vi hadde fått tak i klassespillerne.

 

Dette virker jo litt svakt av hans agent / rådgiver... Uansett kvalitet, vi vet jo ikke hva vi evt. går glipp av. Sporten på TV2 vinklet at både Stabæk og Hamkam hadde dårlig tid mtp. nye spillere..... Ikke noe referat fra kampen. HEIA TV2!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som ikke vet det, Andreas Strand er fra Trømborg som ligger i Eidsberg kommune, akkurat som Mysen.

 

Her må jeg som trossalt har bodd i spydeberg komme med litt info... Å skryte på seg ett nick ved navn Mysen hvis du mener Trømborg er litt drøyt, greit det er i samme kommune, men i Mysen er det vel butikker? Det eneste som finnes i Trømborg er ett sagbruk, og ett par hus. Ett av de har jeg vært på fest i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her må jeg som trossalt har bodd i spydeberg komme med litt info... Å skryte på seg ett nick ved navn Mysen hvis du mener Trømborg er litt drøyt, greit det er i samme kommune, men i Mysen er det vel butikker? Det eneste som finnes i Trømborg er ett sagbruk, og ett par hus. Ett av de har jeg vært på fest i.

 

Jeg er ikke Andreas Strand, og kommer ikke i fra Trømborg, men Mysen. Jeg nevnte at Strand kom fra Trømborg, ikke jeg.

 

Lykke til i sesongen som kommer, håper faktisk dere klarer dere og sender VIF ned dit de hører hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvem sier at det ikke blir noen clearwater? kan jo komme til Norge på prøvespill. er ikke bare på LaManga ting skjer. Nå som kontakten er opprettet via Jesper vil man vel se hva han duger til. Regner med at han får vist seg frem uansett jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns vi bør hente noen kvalitetspillere, spes på topp. Dan iel nann skau er syykt dårlig, herregud altså...

 

er ikke han myggen tilbake, klar for comeback?? nei nei gutta bare kødda, ystaas er et hett navn om dagen! vi trenger farten og hodestyrken hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns vi bør hente noen kvalitetspillere, spes på topp. Dan iel nann skau er syykt dårlig, herregud altså...

 

er ikke han myggen tilbake, klar for comeback?? nei nei gutta bare kødda, ystaas er et hett navn om dagen! vi trenger farten og hodestyrken hans.

 

Faen for en idoit du er. Kan du ikke gjøre oss alle en tjeneste og stikke fra forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her må jeg som trossalt har bodd i spydeberg komme med litt info... Å skryte på seg ett nick ved navn Mysen hvis du mener Trømborg er litt drøyt, greit det er i samme kommune, men i Mysen er det vel butikker? Det eneste som finnes i Trømborg er ett sagbruk, og ett par hus. Ett av de har jeg vært på fest i.

 

Fikk du servert kake der?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Immigrasjonsmyndigheten for å dra en uke til La Manga? Her må det være noe rot fra flyplassens side.

ikke misforstaar det, men: han er brasilianer og kommer fra belgia. belgia har masse problemer med afrikanere, braslianere osv. som kommer for aa spille fotball, men har ikke riktig oppholdstillatelse/arbeidstillatelse og liknende. dette kunne vaere grunnen at han ble stoppet i madrid. spania jobber hardt med aa faa uönskete utlendinger ute av landet og til og med ikke inn i landet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 7. Mar 2006, 09:52) 65099[/snapback]
Her må jeg som trossalt har bodd i spydeberg komme med litt info... Å skryte på seg ett nick ved navn Mysen hvis du mener Trømborg er litt drøyt, greit det er i samme kommune, men i Mysen er det vel butikker? Det eneste som finnes i Trømborg er ett sagbruk, og ett par hus. Ett av de har jeg vært på fest i.

 

Fikk du servert kake der?

Nå må vi snart slutte med der...

 

Godt ikke Creedence kommer - Da hadde det blitt skikkelig rocka overskrifter med Creedence Clearwater og Rolling Stone...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...