Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Leter etter en ny klassespiss.

 

Bra at de vil forlenge med Tommy og at de tenker langsiktig. Håper at alle signerer.

 

George fryktet vel benketilværelsen! Og i Godset kan han jo konkurere om plassen til Finsi også. Snakk om defensive takter!

 

 

KLASSESPISS er nå en gang ikke George!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leter etter en ny klassespiss.

 

Bra at de vil forlenge med Tommy og at de tenker langsiktig. Håper at alle signerer.

Det står mer av dette i dagens Budstikka - de leter ikke bare etter klassespiss, men klassespillere. Dette er kjente toner, måtte vi lykkes!!! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leter etter en ny klassespiss.

 

Bra at de vil forlenge med Tommy og at de tenker langsiktig. Håper at alle signerer.

Det står mer av dette i dagens Budstikka - de leter ikke bare etter klassespiss, men klassespillere. Dette er kjente toner, måtte vi lykkes!!! :)

Føler på en måte at vi har hørt dette før..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leter etter en ny klassespiss.

 

Bra at de vil forlenge med Tommy og at de tenker langsiktig. Håper at alle signerer.

Det står mer av dette i dagens Budstikka - de leter ikke bare etter klassespiss, men klassespillere. Dette er kjente toner, måtte vi lykkes!!! :)

 

Høres bra ut! Merker meg at formuleringene er endret fra "Vi skal ha klassespillere" som før sesongstart, til "Vi leter etter klassespillere" nå. Fornuftig.

 

Føler meg trygg på at det jobbes veldig hardt for dette, og at de kan strekke seg ganske langt innenfor økonomi. Klubben har rett og slett ikke råd til å rykke ned

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor prøvde vi oss ikke på han her? Han ville utvilsomt ha vært en forsterkning, og Stabæk må da være mer attraktivt enn Elfsborg.!

Ikke dumt. Han til høyre ville utvilsomt bidratt til hurtighet på topp :blink:

 

Ser at Høgmo har funnet ut hvilke av spillerne sine som er spisser og hvem som er kantspillere. Det var vel på tide etter snart et år som trener (Dessuten kunne han jo ha spurt de?) Resultatet er at Helstad og/eller Johnsen kanskje selges til sommeren. Jeg tror vel egentlig ingen av de er interessert i å slite benken til Stabæk, så da er det vel uaktuelt. Synd at Storflor ikke er til salgs

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne ha vært på nadderud akkurat nå og støtta gutta til seier men sitter istedenfor her hjemme med halssyke og lever på varm solbærtoddy. Men fordi jeg ser på tv2zebra så filmet de en spiss fra fc hearts ( er litt usikker på åssen klubbnavnet skrives). tv2 reportern sa at denne spilleren var her for å se på stabæk og at han ville kanskje jobbe sammen med veigar og daniel fra sommern av.

Det kan hende dette bare var et løsskudd fra tv2 men spennende er det hvertfall.

Nå er ikke jeg sånn som vet hvor alle klubber i europa spiller osv. men jeg tror dette laget spiller i skottland. Det er sikkert noen på forumet her som kan rette på meg vis det er feil :P

Jeg har hvertfall ikke noe imot en robbie winters/charlie Miller type vis denne karen skulle være skotsk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne ha vært på nadderud akkurat nå og støtta gutta til seier men sitter istedenfor her hjemme med halssyke og lever på varm solbærtoddy. Men fordi jeg ser på tv2zebra så filmet de en spiss fra fc hearts ( er litt usikker på åssen klubbnavnet skrives). tv2 reportern sa at denne spilleren var her for å se på stabæk og at han ville kanskje jobbe sammen med veigar og daniel fra sommern av.

Det kan hende dette bare var et løsskudd fra tv2 men spennende er det hvertfall.

Nå er ikke jeg sånn som vet hvor alle klubber i europa spiller osv. men jeg tror dette laget spiller i skottland. Det er sikkert noen på forumet her som kan rette på meg vis det er feil :P

Jeg har hvertfall ikke noe imot en robbie winters/charlie Miller type vis denne karen skulle være skotsk.

 

 

 

Han er tsjekker og startet 13 kamper for Skotlands nest beste lag, meget spennende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres i utganspunktet spennende ut med en tsjekker som har spilt for Slovan Liberec og Sparta Praha, men det virker plutselig langt midre eksotisk når han sitter på benken i Skottland.

 

7 mål på 13 kamper fra start og 11 innhopp virker ikke imponerende. Den skotske ligaen er ikke bedre enn den norske, så jeg har vanskelig for å tro at han her kan være den klassespissen vi har blitt lovet. Michal Pospisil virker å være en ikke veldig målfarlig kraftspiss uten særlig tempo. Jeg er generelt skeptisk til sånne spisstyper. Vi har allerede den tanksenteren vi trenger i Andreas Strand. Hva skal vi med enda en?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Hearts er det enorme utskiftinger på gang for tiden. Klubben gjorde det bedre i serien i år enn de har gjort på mange mange år og supporterne er veldig fornøyd med laget, men klubbeiern (Romanov fra Litauen) er kjøpegal og vil ha enda bedre og dyrere spillere til neste år. Jeg tror det ville være et kupp å snappe opp Pospisil nå. Husk; han har spilt mer eller mindre fast på et lag som slo Rangers i serien i år. Starta 15 kamper og scora 8 mål, bare Edgaras Jankauskas har fler (ex. Porto og Sociedad). Ja takk.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres i utganspunktet spennende ut med en tsjekker som har spilt for Slovan Liberec og Sparta Praha, men det virker plutselig langt midre eksotisk når han sitter på benken i Skottland.

 

7 mål på 13 kamper fra start og 11 innhopp virker ikke imponerende. Den skotske ligaen er ikke bedre enn den norske, så jeg har vanskelig for å tro at han her kan være den klassespissen vi har blitt lovet. Michal Pospisil virker å være en ikke veldig målfarlig kraftspiss uten særlig tempo. Jeg er generelt skeptisk til sånne spisstyper. Vi har allerede den tanksenteren vi trenger i Andreas Strand. Hva skal vi med enda en?

På den annen side - hvem hadde hørt særlig mye om Charlie Miller og Robbie Winters? De spiller nå fast hos den norske serielederen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mer eller mindre fast når han har startet i 13 av 38 kamper? Det virker lite fristende å hente inn en sånn spiller. Rangers har et større navn enn kvalitet. De er ikke noe bedre enn topplagene i Norge og den skotske serien ikke bedre enn vår. Hearts er neppe bedre enn de norske Royal League-lagene.

 

Jeg vil ha en bakromsspiller til til å konkurrere med og avlaste Daniel, ikke en ny taksenter! Hvorfor kjøpe inn en konkurrent til en reserve i stedet for en i startelleveren? Av og til skjønner jeg ikke bæret av hvordan ledelsen tenker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Hearts er det enorme utskiftinger på gang for tiden. Klubben gjorde det bedre i serien i år enn de har gjort på mange mange år og supporterne er veldig fornøyd med laget, men klubbeiern (Romanov fra Litauen) er kjøpegal og vil ha enda bedre og dyrere spillere til neste år. Jeg tror det ville være et kupp å snappe opp Pospisil nå. Husk; han har spilt mer eller mindre fast på et lag som slo Rangers i serien i år. Starta 15 kamper og scora 8 mål, bare Edgaras Jankauskas har fler (ex. Porto og Sociedad). Ja takk.

Ja, for å kalle Hearts den nest beste klubben i Skottland blir liksom litt galt, men er riktig i år. Skotsk fotball er Celtic og Rangers.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for å kalle Hearts den nest beste klubben i Skottland blir liksom litt galt, men er riktig i år. Skotsk fotball er Celtic og Rangers.

Enkelte vil vel hevde at norsk fotball er Rosenborg. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for å kalle Hearts den nest beste klubben i Skottland blir liksom litt galt, men er riktig i år. Skotsk fotball er Celtic og Rangers.

Enkelte vil vel hevde at norsk fotball er Rosenborg. ;)

Folk kan være så ufattelig usakelige... Har en fotballkompis i Zambia - inntil jeg lærte ham om Stabæk (og sendte ham den engelske siden på Stabæk Support (se her) trodde han nesten at Rosenborg var eneste klubb i Norge, og han har fremdeles vondt for å tro at de faktisk ikke vant serien i fjor.

 

Verken Celtic eller Rangers var i skotske cupfinalen i år. Det er visst første gang siden vikingtiden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis noen har intersse av å finne ut mailen til Owe kan man legge ved denne linken.. SÅ vet han ihvertfall hvem man kødder med og hvem man bør holde seg unna.. VIse fingern til oss er uakseptabelt..

Nja, hvis jeg gir fingern til en kar forventer jeg at han gir meg finger tilbake. Vi tåler såpass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres i utganspunktet spennende ut med en tsjekker som har spilt for Slovan Liberec og Sparta Praha, men det virker plutselig langt midre eksotisk når han sitter på benken i Skottland.

 

7 mål på 13 kamper fra start og 11 innhopp virker ikke imponerende. Den skotske ligaen er ikke bedre enn den norske, så jeg har vanskelig for å tro at han her kan være den klassespissen vi har blitt lovet. Michal Pospisil virker å være en ikke veldig målfarlig kraftspiss uten særlig tempo. Jeg er generelt skeptisk til sånne spisstyper. Vi har allerede den tanksenteren vi trenger i Andreas Strand. Hva skal vi med enda en?

 

Hepp,

 

Nå har Hearts en relativt god stall også da...

 

Han er den gamle makkeren til Milan Baros fra U21 landslaget, er Europamester for u21 og han var meget nære på å signere for Stabæk i vinter. Dette er en SOLID forsterkning!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres i utganspunktet spennende ut med en tsjekker som har spilt for Slovan Liberec og Sparta Praha, men det virker plutselig langt midre eksotisk når han sitter på benken i Skottland.

 

7 mål på 13 kamper fra start og 11 innhopp virker ikke imponerende. Den skotske ligaen er ikke bedre enn den norske, så jeg har vanskelig for å tro at han her kan være den klassespissen vi har blitt lovet. Michal Pospisil virker å være en ikke veldig målfarlig kraftspiss uten særlig tempo. Jeg er generelt skeptisk til sånne spisstyper. Vi har allerede den tanksenteren vi trenger i Andreas Strand. Hva skal vi med enda en?

 

Hepp,

 

Nå har Hearts en relativt god stall også da...

 

Han er den gamle makkeren til Milan Baros fra U21 landslaget, er Europamester for u21 og han var meget nære på å signere for Stabæk i vinter. Dette er en SOLID forsterkning!

 

@ringo

Men er det spiss vi trenger? Jeg føler forsvaret og kantene er våre svakeste punkter. Veigard kan selvfølgelig spille kant, men er det et sted å sette Tippeligaens toppscorer? Ingen over, ingen på siden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres i utganspunktet spennende ut med en tsjekker som har spilt for Slovan Liberec og Sparta Praha, men det virker plutselig langt midre eksotisk når han sitter på benken i Skottland.

 

7 mål på 13 kamper fra start og 11 innhopp virker ikke imponerende. Den skotske ligaen er ikke bedre enn den norske, så jeg har vanskelig for å tro at han her kan være den klassespissen vi har blitt lovet. Michal Pospisil virker å være en ikke veldig målfarlig kraftspiss uten særlig tempo. Jeg er generelt skeptisk til sånne spisstyper. Vi har allerede den tanksenteren vi trenger i Andreas Strand. Hva skal vi med enda en?

 

Hepp,

 

Nå har Hearts en relativt god stall også da...

 

Han er den gamle makkeren til Milan Baros fra U21 landslaget, er Europamester for u21 og han var meget nære på å signere for Stabæk i vinter. Dette er en SOLID forsterkning!

 

@ringo

Men er det spiss vi trenger? Jeg føler forsvaret og kantene er våre svakeste punkter. Veigard kan selvfølgelig spille kant, men er det et sted å sette Tippeligaens toppscorer? Ingen over, ingen på siden!

Vi trenger en spiss, en kant og en stopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres i utganspunktet spennende ut med en tsjekker som har spilt for Slovan Liberec og Sparta Praha, men det virker plutselig langt midre eksotisk når han sitter på benken i Skottland.

 

7 mål på 13 kamper fra start og 11 innhopp virker ikke imponerende. Den skotske ligaen er ikke bedre enn den norske, så jeg har vanskelig for å tro at han her kan være den klassespissen vi har blitt lovet. Michal Pospisil virker å være en ikke veldig målfarlig kraftspiss uten særlig tempo. Jeg er generelt skeptisk til sånne spisstyper. Vi har allerede den tanksenteren vi trenger i Andreas Strand. Hva skal vi med enda en?

 

Hepp,

 

Nå har Hearts en relativt god stall også da...

 

Han er den gamle makkeren til Milan Baros fra U21 landslaget, er Europamester for u21 og han var meget nære på å signere for Stabæk i vinter. Dette er en SOLID forsterkning!

 

@ringo

Men er det spiss vi trenger? Jeg føler forsvaret og kantene er våre svakeste punkter. Veigard kan selvfølgelig spille kant, men er det et sted å sette Tippeligaens toppscorer? Ingen over, ingen på siden!

Vi trenger en spiss, en kant og en stopper.

 

Og et stk ny stadion.... og da skulle alt være i boks!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men er det spiss vi trenger? Jeg føler forsvaret og kantene er våre svakeste punkter. Veigard kan selvfølgelig spille kant, men er det et sted å sette Tippeligaens toppscorer? Ingen over, ingen på siden!

Vi trenger en spiss, en kant og en stopper.

Greit hvis vi får tre klassespillere, men erfaringsvis skal vi være fornøyd med en og kjempeglad for to. Jeg vil prioritere stopper øverst, kant på neste og spiss som tredjevalg. På stoppersiden har vi dårlig bredde, så det vil en "like god" som det vi har være en forsterkning, men på de to andre plassene må det være noen som er bedre enn det vi har i dag, særlig på kant. Som spiss kan det være noen med andre kvaliteter enn vi har i dag. Jeg tror vi har noe på gang med Strand, og gleder meg stort til neste år, dette kan bli seriegull 2007!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres i utganspunktet spennende ut med en tsjekker som har spilt for Slovan Liberec og Sparta Praha, men det virker plutselig langt midre eksotisk når han sitter på benken i Skottland.

 

7 mål på 13 kamper fra start og 11 innhopp virker ikke imponerende. Den skotske ligaen er ikke bedre enn den norske, så jeg har vanskelig for å tro at han her kan være den klassespissen vi har blitt lovet. Michal Pospisil virker å være en ikke veldig målfarlig kraftspiss uten særlig tempo. Jeg er generelt skeptisk til sånne spisstyper. Vi har allerede den tanksenteren vi trenger i Andreas Strand. Hva skal vi med enda en?

 

Hepp,

 

Nå har Hearts en relativt god stall også da...

 

Han er den gamle makkeren til Milan Baros fra U21 landslaget, er Europamester for u21 og han var meget nære på å signere for Stabæk i vinter. Dette er en SOLID forsterkning!

 

@ringo

Men er det spiss vi trenger? Jeg føler forsvaret og kantene er våre svakeste punkter. Veigard kan selvfølgelig spille kant, men er det et sted å sette Tippeligaens toppscorer? Ingen over, ingen på siden!

Vi trenger en spiss, en kant og en stopper.

 

 

Vi trenger en kant og en spiss, også putter vi Veigar på venstre kanten, blir kanon!

Mike og IA spiller jo utenfor drakten og silblør, de har vært helt konge til nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper ikke Sundgodt er aktuell i alle fall. Han var ekstremt irriterende i går, og var tvers igjennom en drittsekk. Jeg hadde slitt med å bli glad i mannen.

 

At han ikke fikk kort for å bruke to minutter på å komme seg tilbake til midtsirkelen etter at han scora er et under.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Særlig i første omgang i går var fraværet av en god kant svært tydlig. Når vi snudde opp, var det bare en løsning, den lange ballen opp på Daniel. Det ble for enkelt, samtidig som venstreflanken var helt åpen, det var ingen der, hverken fra oss eller hummer & kanarilaget. Vi trenger alternativer når det låser seg, slik at vi kan variere angrepsopspillene i langt større grad. Da blir det bedre plass, siden motstanderene må spre seg mer, og ikke bare demme opp i midten. Skal sies at det ble bedre i andre omgang, MEN det samme har også skjedd periodevis i tidligere kamper.... Veigar er jo hva man kan kalle driblesterk, og kan helt sikkert være en bra kant..... kanter kan jo også score masse mål....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...