Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Storflor - jatakk! Men han har jo en ganske sentral plass i Roseburg da..Tipper ikke de selger han til oss..

Hoset - Han er jo ikke dårlig..MEN det er ett eller annet med den mannen!....må takke nei jeg assa..

Gashi - jatakk. Tror dog han er litt for "harry" til å føle seg hjemme her... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ike om det er nevnt tidligere, men i papirutgaven av Budtikka igår sto det også at når Stabæk får millionene fra Chippen-overgangen, så ville de prøve å hente en midtbanespiller med stor gjennombruddskraft.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ike om det er nevnt tidligere, men i papirutgaven av Budtikka igår sto det også at når Stabæk får millionene fra Chippen-overgangen, så ville de prøve å hente en midtbanespiller med stor gjennombruddskraft.
= Storflor...?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle nesten tro at et feriepreget budstikka har lest sidene våre, for så å skrive noe om han... Gashi er vel neppe tilgjenglig for klubber utenfor Oslo før han får igjen lappen.... :P

 

Det var vel i Bærum han mista lappen også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja. Ingen tvil åssen Rbk tilhengerne reagerer ihvertfall, Dem vi ha han fortest mulig vekk fra lerkendal.

rbk

 

Etter hva jeg har sett av storflor så tror jeg han vil bli den berømte kant spilleren vi har manglet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja. Ingen tvil åssen Rbk tilhengerne reagerer ihvertfall, Dem vi ha han fortest mulig vekk fra lerkendal.

rbk

 

Etter hva jeg har sett av storflor så tror jeg han vil bli den berømte kant spilleren vi har manglet.

 

 

 

Med trener-regimet som har vært på Lerkendal er jeg ikke overrasket over at fyren har blitt "redd" - Jönsson har en litt annen motivasjonstankegang enn å kjefte og banne...

 

 

 

Gi mannen tillit (ja, jeg vet han har startet ni kamper eller noe sånt i år); la ham føle tillit, fra spillergruppa, trenere og supportere, så skal du se han kan slå til! En storflor i form rasende nedover krittet, med gode innlegg til en sulten Andreas Strand i boksen er det jeg gjerne vil se...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bare å håpe at Storflor leser hva brorparten av supporterne til Rosenborg mener om han, så forsvinner kanskje mye av lysten til å forlenge med dem. Hvis ikke skal det nok mye til for at han velger Stabæk fremfor Rosenborg nå som han begynner å se ut som et førstevalg på venstrevingen.

 

Storflor har vel ikke vært noen braksuksess i RBK, så det er ikke helt uforstålig at stemningen blant supporterne er som den er. Men han har potensiale og ferdigheter. Storflor er langt i fra den eneste gode spilleren i RBK som ikke klarer å prestere godt og stabil. Så om det er spilleren eller klubben som er problemet, kan jo diskuteres.

 

Fin alder og et stort potensiale som kan blomstre ved et miljøskifte. Kantspillere er det ikke lett å finne. Skal vi ha noen norske, ligger vel Storflor på den øverste hyllen vi har noen som helst mulighet til å prøve oss på. Hvis ikke blir det snakk om 10 millioners-klassen.

 

Tror han kan passe godt inn hos oss, men tviler på at han lar seg lokke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


prooo! det er ikke sikkert at benken til RævBK tenker likt som supporterene deres. Det har ikke skjedd så altfor ofte i det siste. Jeg tror det hadde vært bra for oss, men i såfall neppe mulig før sesongen er ferdig siden kontrakten hans først går ut i januar (eller var det desember?). Tror ikke dette er så aktuellt som budstikka vil ha det til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bare å håpe at Storflor leser hva brorparten av supporterne til Rosenborg mener om han.

 

Godt poeng. Leser også i avisen i dag at Høgmo er klar for å "ta en FCK" og åpne pængboken på vidt gap. Det gjør det jo mer usikkert å være litt inn og ut av laget der oppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JA til Storflor. (god kantspiller som vi trenger. God innleggsfot. Kjapp. CLerfaring osv.)

NEI til Furuseth Olsen. (vært altfor mye frem og tilbake. Både i forhold til Stabæk og andre klubber. Tror ikke han er en som "blør" for noen som helst drakt)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vi kanskje litt kravstore? Leste litt på rbkweb for å finne ut hva de mener om Storflor. Så blant annet en tanke de hadde der var at en del var redde for for mange etablerte toppspillere mtp motivasjon. Der i gården ville de gjerne ha en topp-stall på ca 15 spillere og resten unge talenter (som de skrøt av å ha mange av) til å fylle opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hmm, man skal jo ikke se seg helt blinde paa borsene, men storflor ligger paa 118.plass med 4.1 i snitt paa vg borsen.. men hvertfall mitt intrykk av storflor ettersom jeg omtrent bare har sett han i CL saa virket han ganske god med ballen i beina, kjapp og flink til aa komme seg forbi motspillere og komme til innlegg. Ingen stor tekniker men absolutt godkjent til kantspiller aa vaere.

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med å hente Jimmy Floyd Hasselbank? :P Uønsket av Boro, og kontrakten hans gikk ut på lørdag.

 

Tja, da er vel sjansen like stor for å hente noen fra visse italienske klubber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel bare å glemme Storflor nå som Odd har meldt interesse. Ikke fordi jeg tror Odd stikker av med han, men fordi Rosenborg har tradisjon for å være mer opptatt av om andre lag kunne tenke seg en spiller enn om de selv har bruk for han. Akkurat som at de signerte Kone etter at vi viste interesse, selv om de i utgangspunktet hadde vraket han, kommer de sikkert til å tilby Storflor en bra kontrakt og love han mye spilletid nå som det viser seg at opptil flere Tippeliga-rivaler kunne tenke seg å kjøpe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...og det er jeg pinadø ikke sikker på! Hva med Ali Gerba? Var ikke han aktuell fos oss, og valgte Odd?

Når det gjelder Gerba så mener jeg å ha lest noe om at han hadde familie, venner eller lign i Grenlandsdistriktet.

Og utifra gårsdagens kamp er det ikke sikkert vi skal felle for mange tårer...

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ærlig talt, vi er da mer attraktive enn Odd

 

Odd hadde budsjettert med en kvartfinale i køppen, og har nå "gått glipp av" ca 750 000, så det reduserer deres spillerjakt, ble det meldt om på nyhetene i går (TV, husker ikke om det var NRK/TV 2).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ærlig talt, vi er da mer attraktive enn Odd

 

Odd hadde budsjettert med en kvartfinale i køppen, og har nå "gått glipp av" ca 750 000, så det reduserer deres spillerjakt, ble det meldt om på nyhetene i går (TV, husker ikke om det var NRK/TV 2).

 

Det var TV2-sporten som meldte det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ærlig talt, vi er da mer attraktive enn Odd

 

Odd hadde budsjettert med en kvartfinale i køppen, og har nå "gått glipp av" ca 750 000, så det reduserer deres spillerjakt, ble det meldt om på nyhetene i går (TV, husker ikke om det var NRK/TV 2).

 

Det var TV2-sporten som meldte det.

 

Noen som vet om vår cup-deltagelse har stor innvirkning på det økonomiske i fbm. spillerkjøp, altså om det er budsjettert med noe spes?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...