Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Han har nok ganske sikkert skaffet seg en klausul i kontrakten som sier noe om når Stabæk må la han gå. PFO vil da kunne være en bra erstatter for han, i tillegg til at han selvsagt er fin å ha i stallen sammen med Veigar.

 

T.

I følge Schelvan har han IKKE det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det at Veigar har signert ny kontrakt betyr jo ikke at han ikke kan bli solgt når som helst.

 

Er det ikke akkurat det det betyr? :D

 

Tror ikke en ny toppspiss er noe vi skal bekymre oss for, for den toppspissen får ikke spille uansett! Synes enten vi burde satse på Karim, om han fortsatt rangeres som spiss, Branimir eller en nyinnkjøpt U21-spiss som backup sammen med Andreas.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge sporten på TVN var Stabæk veldig nær og signe en høyrekant spiller. Schelvan ville ikke kommentere dette før det var i boks.

I tillegg var Veigar optimistisk i forhold til kampen på søndag.

Endret av Tasse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger vi egentlig en høyrekant? Somen, Branimir, Tom, Henning, Alan og Karim kan vel alle bekle den posisjonen i en eller annen grad. Det er sikkert snakk om en høyrekant/spiss, men allikevel. Hvorfor kjøpte vi Somen hvis vi ikke skal bruke han? Eventuelt, hvorfor skal vi hente enda en back-up? Synes det hadde vært mer fornuftig å bruke pengene på å forsterke midtforsvaret og høyreback.

 

Er det snakk om Petter Furuseth Olsen, synes jeg heller vi skulle tatt Ola opp i A-stallen.

 

At Toni Nhleko er på vei til Hammarby gjør det vel ikke mindre sannsynlig at PFO er på vei hit. Jeg hadde definitivt foretrukket Nhleko.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis det er han, er det nok en veldig god og veloverveid mening bak det - selvom jeg personlig kommer til å få veldig tungt for å svelge det.

 

Dessuten kan det jo hende han glemmer å sende tilbake papirene signert en gang til :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke PFO vært småheit i år for Bajen da?

 

Hvis og om det er han, så må jeg si at jeg ikke får ting til å stemme helt. En høyrekant er allerede hentet, en annen er på vei tilbake fra skade, og en stopper er på vei bort (?).

 

Har Branjimir gått fra å være ute i kulden høsten 2004, til å komme inn i varmen i 2005, for så å skyves ned som et evt. 3.valg på høyrekant nå?

 

Jeg trodde JJ ønsket å satse på Branjimir, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

 

Anyone?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ikke bort i fra at det legges opp til en spesialisering i midtbaneleddet. Vi har mange spillere som kan spille flere plasser, men jeg regner med at Henning er tiltenkt en plass på midten når Jeppe gir seg. Videre er vel Tom bedre som back enn ving? Pr i dag har vi vel egentlig kun Somen som tilfører høyre kant en offensiv styrke uten å svekke oss alt for mye bakover. Dersom PFO blir signet, vil han være alternativ på kant/spiss, og våre andre spillere kan kanskje i større grad frigjøres til å være erstattere i andre roller, bla mangler vi vel solide erstattere på venstre kant også.. Det er greit å ha en potet eller to i stallen, men poteter blir sjelden gode om de ikke får sjansen i en bestemt rolle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Odd viser ihvertfall innteresse for PFO

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article62523.ece

 

Jeg er tydeligvis en av få her inne som ikke lar meg imponere av PFO, jeg vil faktisk ikke ha ham til klubben i det hele tatt. Han har oppført seg som en dust tidligere, i tillegg til at jeg ikke syntes at han har er spesielt god. Snakk om spiller uten klubbfølelse!

Nå er ikke mitt grunnlag for å uttale meg allverdens når det kommer til det sportslige, han har sikkert utviklet seg i Sverige. Men i Brann spilte han for det meste spiss, mens dere vil tydeligvis ha ham som ving?

 

Vil dere virkelig ha ham? Er det fordi man ikke får noe annet, eller er det fordi han er førstevalg hos dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Odd viser ihvertfall innteresse for PFO

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article62523.ece

 

Jeg er tydeligvis en av få her inne som ikke lar meg imponere av PFO, jeg vil faktisk ikke ha ham til klubben i det hele tatt. Han har oppført seg som en dust tidligere, i tillegg til at jeg ikke syntes at han har er spesielt god. Snakk om spiller uten klubbfølelse!

Nå er ikke mitt grunnlag for å uttale meg allverdens når det kommer til det sportslige, han har sikkert utviklet seg i Sverige. Men i Brann spilte han for det meste spiss, mens dere vil tydeligvis ha ham som ving?

 

Vil dere virkelig ha ham? Er det fordi man ikke får noe annet, eller er det fordi han er førstevalg hos dere?

 

Helt enig. Hva skal vi PFO?

 

 

Odd viser ihvertfall innteresse for PFO

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article62523.ece

 

Jeg er tydeligvis en av få her inne som ikke lar meg imponere av PFO, jeg vil faktisk ikke ha ham til klubben i det hele tatt. Han har oppført seg som en dust tidligere, i tillegg til at jeg ikke syntes at han har er spesielt god. Snakk om spiller uten klubbfølelse!

Nå er ikke mitt grunnlag for å uttale meg allverdens når det kommer til det sportslige, han har sikkert utviklet seg i Sverige. Men i Brann spilte han for det meste spiss, mens dere vil tydeligvis ha ham som ving?

 

Vil dere virkelig ha ham? Er det fordi man ikke får noe annet, eller er det fordi han er førstevalg hos dere?

 

Helt enig. Hva skal vi med PFO?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


svorsk dialekt etter to år i landet er noe av det dummeste jeg kan tenke meg..

 

Etter fire dagers ansettelse hos finsk arbeidsgiver der det går i finsk, engelsk og svensk har jeg allerede lagt meg til noen svenske ord og vendinger for å bli forstått! Om jag villa holde meg til enbart norska hadde jag blivit avbruten hela tiden med "nu forstår jag inte riktigt hva du menar"!

Det er bare et spörsmål om å bli forstått eller ikke, det kalles kommunikasjon, og det oppnår man ikke med å ha holdningen at svensker burde forstå norsk!

 

Back on topic:

PFO har i hvertfall i det som har kommet fram i media ikke virket som den typen jeg önsker meg mest, men vi får se. Nye spillere kan vi väre så kritiske til som vi bare orker, men når de har signert skal de ha vår fulle stötte.

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


svorsk dialekt etter to år i landet er noe av det dummeste jeg kan tenke meg..

 

Etter fire dagers ansettelse hos finsk arbeidsgiver der det går i finsk, engelsk og svensk har jeg allerede lagt meg til noen svenske ord og vendinger for å bli forstått! Om jag villa holde meg til enbart norska hadde jag blivit avbruten hela tiden med "nu forstår jag inte riktigt hva du menar"!

Det er bare et spörsmål om å bli forstått eller ikke, det kalles kommunikasjon, og det oppnår man ikke med å ha holdningen at svensker burde forstå norsk!

 

Back on topic:

PFO har i hvertfall i det som har kommet fram i media ikke virket som den typen jeg önsker meg mest, men vi får se. Nye spillere kan vi väre så kritiske til som vi bare orker, men når de har signert skal de ha vår fulle stötte.

 

Nå var det jo ingen som nevnte noe om finsk her da men... Svensker skjønner stort sett norsk, ihvertfall de fra Stockholm, der han jo bor. Tro meg, jeg kjenner mange svensker som forstår meg utmerket. Det ville jo være merkelig om det var sånn at nordmenn forstår svensk, men svensker ikke forstår norsk??

Samma kan det være egentlig. Liker ikke fyren uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig, vil ikke ha PFO.

 

Virker sutrete, og kommer ikke til å bidra fra benken. Og spille får han ikke...

Huh,

 

Mannen som leder assistligaen i allsvenskan ikke få spille på Stabæk? I think not!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ville jo være merkelig om det var sånn at nordmenn forstår svensk, men svensker ikke forstår norsk??

Samma kan det være egentlig. Liker ikke fyren uansett.

 

Tja. De fleste nordmenn er vant til å se på SVT1 og 2. Tror ikke svenskene gadd å se på NRK på den tiden man ikke kunne velge mellom 30+ kanaler men måtte holde seg til statens underholdningstilbud. Ikke kan jeg skjønne at de gjør det nu til dags heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig, vil ikke ha PFO.

 

Virker sutrete, og kommer ikke til å bidra fra benken. Og spille får han ikke...

Huh,

 

Mannen som leder assistligaen i allsvenskan ikke få spille på Stabæk? I think not!

 

@ringo

Mannen er en surpump. Men hvis han kommer hit, kommer han til det eliteserielaget i Norge som har best miljø. Det er bare å holde han unna IA det første halvåret, så kommer nok han til å bli en slager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


PFO har sikkert kvaliteter som vil gjøre han aktuell for startelleveren vår, enten det er som høyrekant eller som avlastning for Daniel. Likevel har jeg litt problemer med å se logikken i å kjøpe en ny høyrekant nå, når vi allerede har forsterket med en spiller i den posisjonen og har større behov andre steder.

 

Furuseth Olsen er ikke så briljant at vi kjøpe han bare fordi han er tilgjengelig, hvis han så er. Hvis økonomien tilsier at det står mellom han eller en høyreback/midtstopper, håper jeg på sistnevnte. Dessuten er det vel høyst usikkert om PFO ønsker å forlate Hammarby nå som han får bra med spilletid, presterer godt og de leder Allsvenskan.

 

For øvrig fyller han 28 år 14. august, så de av dere som er kjempeklare for å få han hit kan jo sende fødselsdagshilsner fra Stabæk...

 

PS: PFO har forresten ikke flest målgivende i Allsvenskan. Jeffrey Aubynn og Nicklas Alexandersson ligger på topp, med én mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...