Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Typisk er et ofte feilbrukt ord. Det typiske er ofte utypisk, men blir brukt for å utrykke uflaks/uhell som kommer beleilig. Det er faktisk ikke typisk at Mike, eller noen andre for den saks skyld blir skadet i det hele tatt (som enkeltspillere), men det er typisk med et par skader i løpet av sesongen. Vi skal være glad for at han ikke skadet seg kommende fredag :blink:

 

"Typisk" i den forstand at skader på viktige spillere "alltid" kommer ubeleilig, ikke minst fordi vi mangler klare kandidater som kan erstatte nettopp denne spilleren. For øvrig er ikke skader i sin alminnelighet utypisk, men desto mer typisk at skader kommer nå før den viktige sesongoppkjøringen, når vi tidligere denne sesongen må sies å ha vært heldige på dette området.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt riktig Tonje. Ninja-alan kan umulig vite hva begrepet "kaptein" innebærer når han seriøst foreslår Alan. Det er mer enn norskkunnskaper og dribleferdigheter som skal til for å bekle en slik rolle.

 

Dessuten er det mindre interessant hvem som skal fungere som kaptein i Kjøløs fravær - vi har mer enn nok av kapteinsemner i laget. Det vi derimot mangler er alternative midtstoppere. Jeg kan være med på at f.eks. Jesper kan fungere som en nødløsning i enkeltkamper, men vi snakker her om et fravær på 6 uker.

 

Dersom vi ikke har unggutter som er gode nok, bør vi nok hente inn en fullverdig erstatter, f.eks. ved en låneavtale. Dette må som kjent skje innen torsdag.

 

Vanvittig typisk at Mike skulle bli skadet nå.

Vi har jo Markus, han har til tider spilt svært bra og vil nok bli foretrukket framfor Jeppe i forsvar. Vi har kjøpt Somen, Henning er på gang igjen og Branimir nærmer seg, så behovet for Bjørnar som kantspiller nærmest borte.

 

Det var IKKE typisk at Mike ble skadet nå, typisk hadde vært i våres når vi hadde mange mann skadet, eller om 5 dager når vinduet er lukket! Nå har vi både muligheter til å omrokkere, hente inn nye og/eller bruke ungutta som sikkert har vokst i løpet av sommeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har jo Markus, han har til tider spilt svært bra og vil nok bli foretrukket framfor Jeppe i forsvar. Vi har kjøpt Somen, Henning er på gang igjen og Branimir nærmer seg, så behovet for Bjørnar som kantspiller nærmest borte.

 

Det var IKKE typisk at Mike ble skadet nå, typisk hadde vært i våres når vi hadde mange mann skadet, eller om 5 dager når vinduet er lukket! Nå har vi både muligheter til å omrokkere, hente inn nye og/eller bruke ungutta som sikkert har vokst i løpet av sommeren.

 

 

Det var da voldsomt til kverrulering rundt begrepet "typisk" da.... ;)

 

Vi har riktignok noen kandidater å sette inn i Mikes fravær, men som også Jan Jönsson bekrefter har vi ikke nødvendigvis varige alternativer som anses gode nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, og vi må uansett få inn nytt blod. Både Mike og Markus trekker litt på åra, og har vel 1-3 år igjen med en fallende fysisk kurve. Stopper-reserve Jeppe legger opp, og hvis IA drar blir det virkelig tynt i forsvar. Jeg håper hardt på en ny stopper i dette vinduet, og at Ulrik og/eller Håkon tar steget opp i løpet av vinteren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette åpner for Max von Schlebrügge, selv om jeg heller vil se Kjølø på banen.

 

AMEN!!!! FÅ den mannen til Stabæk snarest!

Hvis det er en konkret mulighet for at vi kan hente han, så ja. Han er god nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det var kjipt. Kan vi ikke bare gi han en av mikes lysker da? De er det jo ikke noe i veien med?? Eventuelt gitt mike et av max sine kravebein? :D

 

 

Lyskeskade er ikke nødvendigvis noen langvarig skade.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Eller Pontus Segerström i Landskrona BOIS. Kontrakten går ut etter denne sesongen.

 

Pontus Segerström Längd: 187 cm

Vikt: 80 kg

Född: 81-02-17

Moderklubb: Brommapojkarna

Även spelat i: Älvsjö AIK, Odense BK

 

Styrkor

Lugn passnings- och brytsäker mittback med stora ledarskaper. Bra i huvudspelet. Kan även spela som defensiv mittfältare och högerback.

 

Svagheter

Borde våga gå framåt lite mer.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Eller Pontus Segerström i Landskrona BOIS. Kontrakten går ut etter denne sesongen.

 

Pontus Segerström Längd: 187 cm

Vikt: 80 kg

Född: 81-02-17

Moderklubb: Brommapojkarna

Även spelat i: Älvsjö AIK, Odense BK

 

Styrkor

Lugn passnings- och brytsäker mittback med stora ledarskaper. Bra i huvudspelet. Kan även spela som defensiv mittfältare och högerback.

 

Svagheter

Borde våga gå framåt lite mer.

 

@ringo

 

Synes dette ser meget spennende ut. At han ikke går så mye i angrep gjør ikke så mye, vi har nok av gode spillere fremover på banen uansett. Han kan sikkert bli en hit når han slipper å gå fremover. Jeg synes vi skal se nærmeere på han...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må si at jeg er i en fase nå hvor jeg kommer til å juble uansett hvem som signerer. Om det så er Paul Davies som gjør comeback, er det greit.

Og det er ikke fordi jeg synes stallen er skrall, men jeg savner den deilige følelsen jeg får når en ny spiller signerer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag kommer det en ny spiller, garantert.

Jeg føler det i hele kroppen.

Nå skal jeg i et møte, når jeg er ferdig der 18.30 så har vi fått

en ny spiller. Gled dere :)

 

 

og det baserer du på hva? magefølelse, faktisk informasjon, spådameevner eller har du en mystisk glasskule????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag kommer det en ny spiller, garantert.

Jeg føler det i hele kroppen.

Nå skal jeg i et møte, når jeg er ferdig der 18.30 så har vi fått

en ny spiller. Gled dere :)

 

yeah right. Ikke vær så jævla positiv a!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag kommer det en ny spiller, garantert.

Jeg føler det i hele kroppen.

Nå skal jeg i et møte, når jeg er ferdig der 18.30 så har vi fått

en ny spiller. Gled dere :)

 

yeah right. Ikke vær så jævla positiv a!

ingen som leser stabak.no eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Woohoo! Velkommen Christian, vi får krone din første dag som Blaa med seier i kveld!

Han er vel ikke klar i kveld? Er jeg dum når jeg spør om det :blink: ?

Er nok neppe klar i kveld, men vi kan krone dagen med seier uansett :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Torsdags kveld lukker vinduet. Fire arbeidsdager igjen av åpningstiden.

 

Jeg tror noe skjer denne gangen, og da er det minst 25% sjanse for at skjer i dag.

 

Vi må nok holde oss ved PC'ene og trykke F5 jevnlig i dag.

 

:rolleyes:

:D:D:D:D

 

 

Velkommen CK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...