Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Feil.

 

Men dette har ikke noe med nye spillere å gjøre.

Rydd opp i denne tråden!

Det enkleste ville være om dere sluttet å diskutere det i denne tråden. Når dere selv ser at temaet sklir ut.

 

Skjerp dere, ikke bare legg ansvaret over på admin!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dagens Aftenposten aften står det at en spiller til er på vei inn før vinduet stenger. Det skal dreie seg om en stopper (ikke Peter Mate :)) som "behersker alle rollene i forvaret". KSHW sier at han har et kjent navn for de som følger med på europeisk fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dagens Aftenposten aften står det at en spiller til er på vei inn før vinduet stenger. Det skal dreie seg om en stopper (ikke Peter Mate :)) som "behersker alle rollene i forvaret". KSHW sier at han har et kjent navn for de som følger med på europeisk fotball.

 

 

Å det er ikke Puyol!;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjent navn for folk som følger med i Europeisk fotball? Hmmm!

Dette lukter spennende, men er vel mest sansynlig en svensk eller dansk evt. islandsk stopper det er snakk om?

 

Forresten: Er det midnatt i morgen vinduet stenger?

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I afteposten sto det at spilleren de var på utkikk etter behersket alle plassene i forsvaret.

Gjør ikke Max Von Scleebruge(sikkert feil) det?

 

Men hvorfor i alle dager skulle Hammarby være interessert i å selge? Det blir isåfall meget dyrt.

 

Og @ringo, bare en liten korrigering; han startet ikke sin karriere i Bromma, men i AIK :P

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I afteposten sto det at spilleren de var på utkikk etter behersket alle plassene i forsvaret.

Gjør ikke Max Von Scleebruge(sikkert feil) det?

 

Jepp,

 

Men det er vel kun en våt forumdrøm... Ser for meg Von Schlebrügge i enga sammen med Linderoth SR neste sesong...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I afteposten sto det at spilleren de var på utkikk etter behersket alle plassene i forsvaret.

Gjør ikke Max Von Scleebruge(sikkert feil) det?

 

Jepp,

 

Men det er vel kun en våt forumdrøm... Ser for meg Von Schlebrügge i enga sammen med Linderoth SR neste sesong...

 

@ringo

 

 

Huff, håper ikke det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hvorfor i alle dager skulle Hammarby være interessert i å selge? Det blir isåfall meget dyrt.

Jeg har i hvertfall en anelse om hvorfor enkelt spillere kanskje ønsker å forlate Hammarby etter tribunebråket tidligere i uken...

 

Denne forsvarsspilleren fra Moss er vel uaktuell, da han ikke har noe kjent navn. Her er i hvertfall siste status om Moss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dagens Aftenposten aften står det at en spiller til er på vei inn før vinduet stenger. Det skal dreie seg om en stopper (ikke Peter Mate :)) som "behersker alle rollene i forvaret". KSHW sier at han har et kjent navn for de som følger med på europeisk fotball.

 

Andrè Bergdølmo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dagens Aftenposten aften står det at en spiller til er på vei inn før vinduet stenger. Det skal dreie seg om en stopper (ikke Peter Mate :)) som "behersker alle rollene i forvaret". KSHW sier at han har et kjent navn for de som følger med på europeisk fotball.

 

Andrè Bergdølmo?

 

Bergdølmo er vel først og fremst back, denne fyren lanseres som stopper. Tipper det er en utlendig iom at HW snakker om europeisk fotball. Tror han hadde uttalt seg annerledes hvis det hadde vært en norsk spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bergdølmo er vel først og fremst back, denne fyren lanseres som stopper. Tipper det er en utlendig iom at HW snakker om europeisk fotball. Tror han hadde uttalt seg annerledes hvis det hadde vært en norsk spiller.

 

Bergdølmo har spilt midtstopper både i Danmark og Tyskland. Han kan spille på alle plasser bak.

Han har spilt Europacup med 3 lag og spilt i Tysk Bundesliga... jeg vil ikke avskrive ham helt.

 

MEN det er nok ikke ham, han er for gammel...

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har sett Max v. Schleebrugge flere ganger på canal plus gjennom de siste årene. Det jeg har sett av ham er en rask, hodesterk og ganske taklingssikker spiller, som også er villig til å angripe, særlig på dødballer.

 

Hadde vært en kongesigning, men tviler.. Kan det være noen interressante i Nederland tro?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har sett Max v. Schleebrugge flere ganger på canal plus gjennom de siste årene. Det jeg har sett av ham er en rask, hodesterk og ganske taklingssikker spiller, som også er villig til å angripe, særlig på dødballer.

 

Hadde vært en kongesigning, men tviler.. Kan det være noen interressante i Nederland tro?

 

tja.. det finnes jo en norsk forsvarsspiller i roda.. Men tviler på at han er aktuell

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virket som på uttalelsene til Kjell Sverre at han ikke var nordmann...

Sitat: "Han har et kjent navn hvis du følger med på europeisk fotball, men det er ikke sånn at han spiller fast for Barcelona. Det er ikke Puyol"

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virket som på uttalesene til Kjell Sverre at han ikke var nordmann...

Sitat: "Han har et kjent navn hvis du følger med på europeisk fotball, men det er ikke sånn at han spiller fast for Barcelona. Det er ikke Puyol"

 

Utrolig spennende uttalelse fra et norsk lag:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper jeg blir rimelig støl i fingeren etter 6 timer med nitrykking på F5-knappen i kveld...

Og enda stølere blir du når det fortsatt er 24 timer igjen når du har trykket deg igjennom de første 6...;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virket som på uttalesene til Kjell Sverre at han ikke var nordmann...

Sitat: "Han har et kjent navn hvis du følger med på europeisk fotball, men det er ikke sånn at han spiller fast for Barcelona. Det er ikke Puyol"

 

Hvis han ikke spiller fast, så må det være reserve-stopperen til Barcelona! Lazio, Barcelona, Stabæk, lag i ca. samme sjikte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...