Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Har vi råd å kjøpe loss Martin Andresen?

Tipper han entrer opp i VIF

IA<-->MA?

Jeg tror Martin avslutter karrieren hos Stabæk, men det er kanskje bare meg?

Tror det er bare å legge Martin-debatten død.. Martin har det vell OK I Brann og INGENTING tyder vell på at Brann selger sin kaptein

Brann henter inn Bakke og Gashi, samtidig som Martin ikke har ivret etter å skrive ny kontrakt. Vente til etter sesongslutt har det blitt sagt. Nuvel, vi får nå se, men det overrasker meg ikke om han spiller på Nadderud til neste år. Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det er bare å legge Martin-debatten død.. Martin har det vell OK I Brann og INGENTING tyder vell på at Brann selger sin kaptein

Det er vel snakk om ETTER kontraktstiden hans er over i Brann. Ellers helt enig i at debatten bør skrinlegges på nåværende tidspunkt. Midtbanen vår er forøvrig veldig bra besatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis nå IA går til Brann så må vi seriøst forsterke bakklinjen til neste sesong men regner med at Schelvan har blokka full etter å ha stått på hele sommeren.

Har endå stor tru på Skogseid men han er vel mer en defender right.

 

Vi trenger iallafall ikke flere sentrale midtbanespillere hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye har vært sagt om TS innsats på spillermarkedet, vi har i hvertfall ikke havnet på denne listen

Joda, vi har jo to mann der - helt på slutten med de 10 BESTE kjøpene :D

 

Mye tyder på at TS faktisk kan jobben sin, alt utenom å stagge Ingo, men det er det nok ingen som klarer :D:P:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article733983.ece

 

Kan vi ikke vise et par tegninger av fornebu arena og lokke han hit istedet ? Tror ikke hans Brann følelser er spesielt sterke :)

 

Og spillere uten kontrakt kan vel hentes selv om overgangsvinduet er stengt ?

 

Hadde ikke vært dumt å hente en slik spiller. Går inn på hvilket som helst lag i Norge, men skal vel ha lønn også. Er ikke billig i drift denne karen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article733983.ece

 

Kan vi ikke vise et par tegninger av fornebu arena og lokke han hit istedet ? Tror ikke hans Brann følelser er spesielt sterke :)

 

Og spillere uten kontrakt kan vel hentes selv om overgangsvinduet er stengt ?

 

Hadde ikke vært dumt å hente en slik spiller. Går inn på hvilket som helst lag i Norge, men skal vel ha lønn også. Er ikke billig i drift denne karen.

 

Han her er jo både god og gammel, hvis han er litt småskadet i tillegg, er det jo ikke noe og mase om, da kommer han til å bli kjøpt av Enga....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det minner meg om han brasilianeren Lyn hadde i stallen for noen sesonger siden. Han som ikke presterte annet enn å få penger til et eller annet prosjekt han drev. Legg forresten merke til at det er Liverøed de har snakket med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det mulig å leie spillere selvom overgangsvinduet er stengt?

 

 

Eneste mulighet for nye spillere nå, er at evt. NFF gir dispensasjon. Det skal mye til før dette skjer, som f.eks. at man står tinærmet uten keepere i troppen o.l.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvaaaaaa?

Noen som vil ha nye spillere til Stabæk? Det er vel ikke de som var suuuuperfornøyd med Schelvans innsats i overgangsvinduet og som skrev metervis med innlegg om alle 'luksusproblemene' JJ ville få med å ta ut laget til høsten.

 

Sukk.

 

Hater å si 'hva var det jeg sa...' :blink:

 

Vokn opp igjen folkens! Stallen er for tynn og vi er for forutsigbare når det butter. Overgangsvinduet stengte og med seg i dragsuget dro den med seg skader på Daniel, Mike og IA, samt karantener for Veigar og Keller og gudene vet hvem andre ligger i faresonen. Denne høsten blir en kamp for å unngå nedrykk. Punktum.

Fytti helvete så fort alt kan gå til skogs...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lorenzo Amoruso er midtstopper, kontraktsløs og har sagt at han ønsker å avslutte i Norge! Hva venter vi på? Pay the man!!

Kontraktløs? Har ikke han spilt flere kamper for Blackburn i år? Eller roter jeg nå...

Han ble fristilt i sommer. Til nå har Kishanishvili, Henchoz og Ooijer har spilt stoppere der. I følge Trasfrmarkt.de og et par andre sider, er han fremdeles arbeidsledig. Han er eldgammel, men uten tvil en kar som vi ville hatt bruk for.

Når det gjelder det at han ville til Norge, så blandet jeg selvsagt med Matías Almeyda (som forsåvidt også kunne vært morro).

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lorenzo Amoruso er midtstopper, kontraktsløs og har sagt at han ønsker å avslutte i Norge! Hva venter vi på? Pay the man!!

Kontraktløs? Har ikke han spilt flere kamper for Blackburn i år? Eller roter jeg nå...

 

helt ærlig så vet jeg ikke hvem han er, men jeg stoler på at han er god... VI trenger midtsoppere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...