Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Håper denne debatten om Espen Johnsen er en spøk. Han er en type jeg ikke vil se på Stabæk. Alt for mange tabber, usympatisk type (sikkert ikke i det virkelig liv, men det er inntrykket jeg har fått av ham i media). Jon Knudsen er mye bedre, ikke bare teknisk som keeper, men også i samspillet med Mike/IA om å styre troppene bak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dessuten virker han ikke særlig seriøs...

 

han tapte jo kampen om keeperplassen i rbk fordi han spilte for mye world of warcraft(? ryktene sier iallefall det)

 

Tror ikke man blir noe dårligere fotballspiller selvom du spiller dataspill....

Endret av Alltid_Uansett
Lenke til innlegg
Del på andre sider


dessuten virker han ikke særlig seriøs...

 

han tapte jo kampen om keeperplassen i rbk fordi han spilte for mye world of warcraft(? ryktene sier iallefall det)

 

Tror ikke man blir noe dårligere fotballspiller selvom du spiller dataspill....

 

Mulig men du blir sikkert ikke veldig mye bedre heller.. Personlig har jeg aldri likt Espen Johnsen. Folk som går ut og er så overdrevet kristne klarer jeg ikke. Folk må gjerne tro for meg, men er det ikke en personlig greie som man ikke annonserer?

Som keeper har han jo kvaliteter, men syns Jon er vel så bra nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dessuten virker han ikke særlig seriøs...

 

han tapte jo kampen om keeperplassen i rbk fordi han spilte for mye world of warcraft(? ryktene sier iallefall det)

 

Tror ikke man blir noe dårligere fotballspiller selvom du spiller dataspill....

 

Blir vel ikke nødvendigvis det... Husker godt David James, gamle keepern til Liverpool og England? en periode.. Han fikk jo kallenavnet "David Nintendo James", men han klarte seg jo fint:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dessuten virker han ikke særlig seriøs...

 

han tapte jo kampen om keeperplassen i rbk fordi han spilte for mye world of warcraft(? ryktene sier iallefall det)

 

Tror ikke man blir noe dårligere fotballspiller selvom du spiller dataspill....

 

Blir vel ikke nødvendigvis det... Husker godt David James, gamle keepern til Liverpool og England? en periode.. Han fikk jo kallenavnet "David Nintendo James", men han klarte seg jo fint:P

Niks. Da han fikk kallenavnet "Nintendo" var det i forbindelse med at han mistet landslagsplassen en periode. Han skulle å brukt så mye (natt-) tid på dataspill at det gikk ut over formen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dessuten virker han ikke særlig seriøs...

 

han tapte jo kampen om keeperplassen i rbk fordi han spilte for mye world of warcraft(? ryktene sier iallefall det)

 

Tror ikke man blir noe dårligere fotballspiller selvom du spiller dataspill....

 

 

nei selvsagt ikke... men her var det snakk om for MYE... tror man blir dårligere i det meste av spille dataspill for MYE :-p

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dessuten virker han ikke særlig seriøs...

 

han tapte jo kampen om keeperplassen i rbk fordi han spilte for mye world of warcraft(? ryktene sier iallefall det)

 

Tror ikke man blir noe dårligere fotballspiller selvom du spiller dataspill....

 

 

nei selvsagt ikke... men her var det snakk om for MYE... tror man blir dårligere i det meste av spille dataspill for MYE :-p

 

Generelt kan man vel si at dataspill er en uting, med visse unntak, CM og Hattrick (Det siste for min del).

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det samme spiller som det gikk rykter om at skulle komme til oss? Isåfall var det dumt for han at han havnet i Tromsø av alle klubber...

Nei, det er ikke samme spilleren. Han het Hossein Kaabi.

Kaebi1.jpg

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei takk til ny keeper. Vi har Jens klar som arvtager for Jon, og Christian Bjerke blir vår neste keeperkjempe.

 

 

Jens er langt fra klar som arvtager for Jon. Da har jeg nesten mer tro på Christian.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Osman Nyan ser ut som en spennende spiller, ser han på Strømsgodset nå. Teknisk spillestil som passer inn å Stabæks offensive satsning med Alan og Somen. Har funnet ut at han kan være et bra alternativ hvis Koren skulle glippe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har funnet ut at han kan være et bra alternativ hvis Koren skulle glippe...

Har han noen gang vært aktuell, bortsett ifra din fantasi verden?

Innlegget mitt handler om Nyan, hvis du ikke har noe å tilføre kan du like godt la være å si noe.

 

Dessuten skrives fantasiverden i et ord :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har funnet ut at han kan være et bra alternativ hvis Koren skulle glippe...

Har han noen gang vært aktuell, bortsett ifra din fantasi verden?

Innlegget mitt handler om Nyan, hvis du ikke har noe å tilføre kan du like godt la være å si noe.

 

Dessuten skrives fantasiverden i et ord :rolleyes:

 

Innlegget handler om koren også, ettersom du mener at Nyan kun vil være aktuell hvis Koren skulle glippe.

Men jeg sier nei takk, for lik spillere vi har, som er bedre og yngre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra at andre enn meg her reagerer på folks manglende kunnskaper om bruk av sammensatte ord.

 

Fete eksempler på deling av ord her

 

 

 

De fleste her på stabæk forumet har ikke problemer med sammen satte ord. Så jeg synes dette var veldig unød vendig av deg å kommen tere dette. Dette har for resten absolutt ingen ting med nye spillere å gjøre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra at andre enn meg her reagerer på folks manglende kunnskaper om bruk av sammensatte ord.

 

Fete eksempler på deling av ord her

hohoho fet ass, nå skal jeg bruke resten av kveld på den morsome linken din!

Ord som spisestue blir til spise stue og lammelår blir til lamme lår. Sikkelig fete eksempler ass, er det mulig lissom...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Shellstasjon i Stockholm

 

«Mellom kl 12 og 16 sjekker vi kjølevann og spyler væske og olje på bilen din»

 

Nei, nå må vi få dette fotballrelatert:

 

JohanEdvardHvarnes_startbroedet2.jpg

 

Kan noen fortelle meg hvordan man starter et brød?

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Shellstasjon i Stockholm

 

«Mellom kl 12 og 16 sjekker vi kjølevann og spyler væske og olje på bilen din»

 

Nei, nå må vi få dette fotballrelatert:

 

JohanEdvardHvarnes_startbroedet2.jpg

 

Kan noen fortelle meg hvordan man starter et brød?

Tror nesten du får spörre Kringlevrider Bollesen, han bakte seg jo en bil. Han vet sikkert hvordan man starter et bröd. http://www.allsang.net/sanger-historier/ba...%20Bollesen.htm

Dårlig humor, ja. Men det var ikke jeg som begynte :-)

 

Kan noen väre så snill å få denne tråden på rett kjöl igjen för overgangsvinduet åpner igjen? Kanskje det burde få väre en synketråd til det er igjen en uke för overgangsvinduet åpner igjen, med mindre noe helt spesielt inntreffer selvfölgelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Osman Nyan ser ut som en spennende spiller, ser han på Strømsgodset nå. Teknisk spillestil som passer inn å Stabæks offensive satsning med Alan og Somen. Har funnet ut at han kan være et bra alternativ hvis Koren skulle glippe...

 

 

Nei nei nei, Ousman er mye mer skadet enn han er på banen. At han er en bra spiller helt klart, men sjekk hvor mye han har vært skadefri de siste sesongene! Beina til Nyan er for veike, og han har ikke fått orden på disse igjen, selv med "superfysion" til Godset (han som "alle" ville ha)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Osman Nyan ser ut som en spennende spiller, ser han på Strømsgodset nå. Teknisk spillestil som passer inn å Stabæks offensive satsning med Alan og Somen. Har funnet ut at han kan være et bra alternativ hvis Koren skulle glippe...

 

 

Nei nei nei, Ousman er mye mer skadet enn han er på banen. At han er en bra spiller helt klart, men sjekk hvor mye han har vært skadefri de siste sesongene! Beina til Nyan er for veike, og han har ikke fått orden på disse igjen, selv med "superfysion" til Godset (han som "alle" ville ha)

 

er det han spanske sykkel-gynekologen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...