Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg er skeptisk. Synes han scorer litt lite mål for å være spiss. De skal helst score litt flere. Men kanskje han har lyst til å spille høyrekant? Nå som Somen flyttes inn sentralt er jo den plassen ledig.

 

Ja til fredheim holm på høyrekanten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er skeptisk. Synes han scorer litt lite mål for å være spiss. De skal helst score litt flere. Men kanskje han har lyst til å spille høyrekant? Nå som Somen flyttes inn sentralt er jo den plassen ledig.

 

Ja til fredheim holm på høyrekanten!

 

Nå som Somen flytter inn sentralt? Har du og JJ hatt taktikkmøte sammen eller? Eller regner du bare med at JJ leser forumet og tar dine forslag som god fisk?

Og er ikke Fredheim Holm enten venstrekant eller spiss? Har ikke sett han på høyre hvertfall...

 

Men for all del, jeg sier ja takk til han!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er skeptisk. Synes han scorer litt lite mål for å være spiss. De skal helst score litt flere. Men kanskje han har lyst til å spille høyrekant? Nå som Somen flyttes inn sentralt er jo den plassen ledig.

 

Ja til fredheim holm på høyrekanten!

 

Nå som Somen flytter inn sentralt? Har du og JJ hatt taktikkmøte sammen eller? Eller regner du bare med at JJ leser forumet og tar dine forslag som god fisk?

Og er ikke Fredheim Holm enten venstrekant eller spiss? Har ikke sett han på høyre hvertfall...

 

Men for all del, jeg sier ja takk til han!

Trodde de fleste var enige om at Somen skulle spille sentralt nå?

 

Tror høyrekanten hadde passet fint for DFH, venstre er opptatt av alan og på topp har vi tre veldig gode med veigar, ola og daniel (i tillegg til helstad). Nei, det må bli høyre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er skeptisk. Synes han scorer litt lite mål for å være spiss. De skal helst score litt flere. Men kanskje han har lyst til å spille høyrekant? Nå som Somen flyttes inn sentralt er jo den plassen ledig.

 

Ja til fredheim holm på høyrekanten!

 

Nå som Somen flytter inn sentralt? Har du og JJ hatt taktikkmøte sammen eller? Eller regner du bare med at JJ leser forumet og tar dine forslag som god fisk?

Og er ikke Fredheim Holm enten venstrekant eller spiss? Har ikke sett han på høyre hvertfall...

 

Men for all del, jeg sier ja takk til han!

Trodde de fleste var enige om at Somen skulle spille sentralt nå?

 

Tror høyrekanten hadde passet fint for DFH, venstre er opptatt av alan og på topp har vi tre veldig gode med veigar, ola og daniel (i tillegg til helstad). Nei, det må bli høyre...

 

Du trodde alle var enige om at Somen skulle spille sentralt ? Det er JJ som tar ut laget, ikke vi på forumet. Og jeg er ikke enig at Somen burde spille sentralt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er skeptisk. Synes han scorer litt lite mål for å være spiss. De skal helst score litt flere. Men kanskje han har lyst til å spille høyrekant? Nå som Somen flyttes inn sentralt er jo den plassen ledig.

 

Ja til fredheim holm på høyrekanten!

 

Nå som Somen flytter inn sentralt? Har du og JJ hatt taktikkmøte sammen eller? Eller regner du bare med at JJ leser forumet og tar dine forslag som god fisk?

Og er ikke Fredheim Holm enten venstrekant eller spiss? Har ikke sett han på høyre hvertfall...

 

Men for all del, jeg sier ja takk til han!

Trodde de fleste var enige om at Somen skulle spille sentralt nå?

 

Tror høyrekanten hadde passet fint for DFH, venstre er opptatt av alan og på topp har vi tre veldig gode med veigar, ola og daniel (i tillegg til helstad). Nei, det må bli høyre...

 

Jeg håper virkelig du tuller nå? Ingen er vel enige om noe som helst med tanke på Somen? Enkelte har hevdet at han bør spille der, men betyr en forumdiskusjon at han faktisk skal spille der?

 

Har Alan klippekort på venstrekanten? Tro meg, jeg digger Alan og elsker å se han spille, men plassen hans er vel uansett ikke uaktuell for andre?

 

Og du kan jo ikke si at Helstad kommer til å spille oss, når ingenting i dag tyder på at Stabæk har verken lyst eller økonomisk mulighet til å hente han?

 

Måten du ordlegger deg på får deg til å fremstå litt naiv, om jeg får si det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Digg at Helstad allerede er klar da. Det går jammen meg fort nå som overgangsvinduet er stengt.

 

Forza galskap!

Helstad er ikke klar for Stabæk, hvor har du det fra? Tror ikke noe skjer før til vinteren evt.

 

Har Alan klippekort på venstrekanten? Tro meg, jeg digger Alan og elsker å se han spille, men plassen hans er vel uansett ikke uaktuell for andre?

 

Og du kan jo ikke si at Helstad kommer til å spille oss, når ingenting i dag tyder på at Stabæk har verken lyst eller økonomisk mulighet til å hente han?

 

Måten du ordlegger deg på får deg til å fremstå litt naiv, om jeg får si det.

Skjønner at venstrekanten kan være aktuell for andre, men så lenge vi har en så god spiller der er det vel mest aktuelt å bruke nye spillere andre steder.

 

Når jeg sier Helstad er det fordi det er en spiller jeg gjerne hadde sett i klubben. Trodde ikke det ville forvirre deg til å tro at han allerede spilte for Stabæk. Regnet med at de fleste visste at han spilte for Brann, sorry...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:blink:

 

Jeg ble ikke forvirret til å tro han spiller her. Jeg påpekte at han ikke gjør det! Les innlegget mitt så skjønner du hva jeg mener...

Sorry, var strengt tatt superblaa som trodde Helstad var klar. Poenget er hvertfall at han ikke er det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:blink:

 

Jeg ble ikke forvirret til å tro han spiller her. Jeg påpekte at han ikke gjør det! Les innlegget mitt så skjønner du hva jeg mener...

Sorry, var strengt tatt superblaa som trodde Helstad var klar. Poenget er hvertfall at han ikke er det.

 

Sarkasme er vanskelige greier gitt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:blink:

 

Jeg ble ikke forvirret til å tro han spiller her. Jeg påpekte at han ikke gjør det! Les innlegget mitt så skjønner du hva jeg mener...

Sorry, var strengt tatt superblaa som trodde Helstad var klar. Poenget er hvertfall at han ikke er det.

 

Sarkasme er vanskelige greier gitt...

Kan vi ikke heller diskutere DFH? Synes det er undvendig å spore av tråden hele tiden. Mitt forslag var hvertfall å bruke han på høyrekanten siden vi er godt besatt på venstre og på topp allerede.

 

Men nå skal jeg legge meg, må på skolen i morgen. God natt alle sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ivhertfall hyggelig å lese om spillere som uttaler at de kunne tenke seg å spille for Stabæk. Det begynner jo å bli en stund siden sist.

 

Men det spørs vel om dette er noe mer enn skriverier i pressen. I tilfelle ny taktikk fra Stabæk med å gå ut med navn på spillere de ønsker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

DFH har vel mange ganger uttalt at Enga er drømmeklubben hans, tror det skal mye til før han skifter beite når det kommer til stykket. Men vi kunne kanskje fått skikk på gutten her i Stabæk. Thomas Holm er en defensiv midtbane spiller og jeg skjønner ikke hva vi skal med en til? Rett nok blir det en åpning i troppen når Jeppe legger opp til vinteren, men vi har allerede Henning, Jokke og Tommy i troopen. Thomas Holm er ihvertfall ikke bedre enn noen av disse. men han kan kanskje brukes på høyre back også?

 

Brødrene Holm er dessuten svært sentrale i det mye omtalte party miljøet i Enga... Ikke sikkert de er de rette typene for Stabæk!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, jeg kan ikke helt skjønne hvem det er Thomas Holm liksom skal utkonkurrere. Vi har vel tre-fire alternativer som er minst like gode som han. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Må innrømme at mine kunnskaper om Holm er noe begrensede. Det jeg har sett har ikke vært noe spesielt.

 

Skjønner ærlig talt ikke så mye av interessen for Daniel Fredheim Holm heller. Ok, han har talent og kan sikkert bli en veldig god spiller, men per dags dato er han det ikke og har vel heller ikke vist mye som tyder på utvikling de siste par sesongene. Fredheim Holm har et større navn enn kvalitet. Det kan så klart hende at han bare må bytte klubb og få tillit over tid som angrepsspiller i stedet for venstrekant for å få ut sitt potensiale, men...skeptisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er skeptisk. Synes han scorer litt lite mål for å være spiss. De skal helst score litt flere. Men kanskje han har lyst til å spille høyrekant? Nå som Somen flyttes inn sentralt er jo den plassen ledig.

 

Ja til fredheim holm på høyrekanten!

 

Nå som Somen flytter inn sentralt? Har du og JJ hatt taktikkmøte sammen eller? Eller regner du bare med at JJ leser forumet og tar dine forslag som god fisk?

Og er ikke Fredheim Holm enten venstrekant eller spiss? Har ikke sett han på høyre hvertfall...

 

Men for all del, jeg sier ja takk til han!

Trodde de fleste var enige om at Somen skulle spille sentralt nå?

 

Tror høyrekanten hadde passet fint for DFH, venstre er opptatt av alan og på topp har vi tre veldig gode med veigar, ola og daniel (i tillegg til helstad). Nei, det må bli høyre...

 

Ut ifra dette innlegget så ser det ut til at det er du som sier at Helstad er klar og ikke superblaa..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært moro å få Fredheim Holm ut av gjørma. Tror han fort kunne scoret mange mål i Stabæk etter noen treninger sammen med Veigar, Daniel og Petter. Synes ikke det er så spesielt at han scorer lite i vålerenga. Vålerenga lager generelt lite mål, selv om det kommer til å bedre seg nå som Reka forsvant.

Mulig jeg er helt på jordet her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har sans for Glimts Trond Olsen.

Jeg sier kjøp. Har funnet ut at det hadde vært bra med en ny kantspiller på høyre så vi kan bruke Somen sentralt sammen med Jokke. Trond Olsen er veldig rask, tror han hadde vært bra. Han spiller i adeccoligaen så han har sikkert veldig lyst også.

 

Jeg tror forresten at Torstein Helstad på Brann hadde vært bra. Litt samme typen som Daniel, men kjefter mindre...

 

 

Kom over dette innlegget og regner med at du ser for deg at midtbanen vår skal se slik ut:

 

Alan-Jokke-Somen-Og din håndplukkede midtbanespiller (Holm, Helstad aner ikke jeg)

 

Uansett er det vel dumt å ta tommy vekk fra midtbanen. Får å se på statistikken dennes sesongen så er Tommy konge på topp over antall målgivende pasninger. Det er vel noe man gjerne skulle hatt i første 11'ern?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er skeptisk. Synes han scorer litt lite mål for å være spiss. De skal helst score litt flere. Men kanskje han har lyst til å spille høyrekant? Nå som Somen flyttes inn sentralt er jo den plassen ledig.

 

Ja til fredheim holm på høyrekanten!

 

Nå som Somen flytter inn sentralt? Har du og JJ hatt taktikkmøte sammen eller? Eller regner du bare med at JJ leser forumet og tar dine forslag som god fisk?

Og er ikke Fredheim Holm enten venstrekant eller spiss? Har ikke sett han på høyre hvertfall...

 

Men for all del, jeg sier ja takk til han!

Trodde de fleste var enige om at Somen skulle spille sentralt nå?

 

Tror høyrekanten hadde passet fint for DFH, venstre er opptatt av alan og på topp har vi tre veldig gode med veigar, ola og daniel (i tillegg til helstad). Nei, det må bli høyre...

 

Du Ninja... Jeg digger engasjementet ditt. MEN av og til kan det være lurt og tenke seg om litte granne.. Er det innlegget jeg skriver nå viktig å få publisert? Tipper JJ har full kontroll på hvor spillere kan brukes etc. Du er kreativ og har mange ideer... Ikke alle er like gode. Somen i midten?? Er alle enige om det?? hmmm

 

No offense! :)

 

Så litt topic...

 

Jeg tror det kan være genialt med DFH, og er sikker på at noen med enda mere greie på fotball enn meg har tatt vurderingen vedr. hvordan komponere laget, med eller uten dfh!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sorry hvis noen av forslagene er dårlige. Jeg skal prøve å tenke litt bedre neste gang. Men tror DFH uansett er en god forsterkning. Han passer perfekt som erstatter for Veigar hvis han skulle bli skadet eller solgt. Og Alan kan også bli det. Tror det er et lurt kjøp, ja...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sorry hvis noen av forslagene er dårlige. Jeg skal prøve å tenke litt bedre neste gang. Men tror DFH uansett er en god forsterkning. Han passer perfekt som erstatter for Veigar hvis han skulle bli skadet eller solgt. Og Alan kan også bli det. Tror det er et lurt kjøp, ja...

Jeg synes det er fint at folk er kreative og prøver å tenke nytt. Stå på Ninja-Alan!

 

Når det kommer til nye spillere, så har jeg ikke et eneste godt forslag, annet enn at vi bør sikre oss at Martin velger oss når han flyttet tilbake til Oslo, puppeklyper eller ei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 11. Oct 2006, 07:34) 87593[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Daniel Fredheim Holm er skitten. Han har spilt for Vålerenga.

 

Thomas Holm er skitten. Han har spilt for Vålerenga.

 

Begge to: Nei takk!

 

Hva med Tommy Stenersen? :)

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, jeg kan ikke helt skjønne hvem det er Thomas Holm liksom skal utkonkurrere. Vi har vel tre-fire alternativer som er minst like gode som han. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Må innrømme at mine kunnskaper om Holm er noe begrensede. Det jeg har sett har ikke vært noe spesielt.

 

Skjønner ærlig talt ikke så mye av interessen for Daniel Fredheim Holm heller. Ok, han har talent og kan sikkert bli en veldig god spiller, men per dags dato er han det ikke og har vel heller ikke vist mye som tyder på utvikling de siste par sesongene. Fredheim Holm har et større navn enn kvalitet. Det kan så klart hende at han bare må bytte klubb og få tillit over tid som angrepsspiller i stedet for venstrekant for å få ut sitt potensiale, men...skeptisk.

Øy...

 

Vi er enige om noe... Her må det være noe galt! :lol:

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Også Fotballmagasinet har fått med seg at Belsvik for tiden titter på Holm'er. De tillater seg å legge opp til en debatt om en overgang til Stabæk er et steg opp på karrierestigen (jeg føler de med det insinuerer at det er det ikke).

 

Så jeg fant fram litt fakta, jeg da:

 

Siden 14-lags eliteserie har vålerenga slått oss bare to ganger, i 1995 og i 2004. Da vålerenga ble seriemestre var vi en tur i 1. divisjon og ble seriemestre der. Hadde vi ungått nedrykk i 2004 (som vålerenga gjorde det såvidt i 2003) er det statistisk grunn til å tro at vi ville ha blitt seriemestre i 2005. Nå er alt tilbake til det normale; Stabæk er i eliteserien og Rosenborg vinner den...

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Thomas Holm er en defensiv midtbanespiller som nesten ikke gjør feil, men som heller aldri er kreativ. Slår enten på første bevegelse eller langt. En god ballvinner og en OK stabilisator, men har lite og bidra med offensivt. Selv om det er viktig med en god ballvinner med få feil på midten, er Stabæk avhenig av to ballsikkre spillere sentralt. Alt i alt er både Jokke og Henning bedre alternativer(kanskje også Somen, men han mener jeg burde spille på høyre), selv om det er klart at de begge har sine svakheter. Alt i alt en unødvendig forsterking, og bare enda et hinder for et av norges største talenter; Henning.

 

Daniel Fredheim Holm var regnet som kanskje norges største talent da han spilte i Skeid, men han har aldri prestert på Tippeliganivå. Ett mål i år er ikke annet ann skandaløst, selv om Vålerenga ikke skårer mange. DFH har ingen ekstremferdigheter. En spiss som aldri kommer til å skåre 10 mål i Tippeligaen, noe Stabæk må ha viss de skal henge med i toppen. Sats heller på Ola.

 

Alt i alt; NEI TAKK til begge, men morsomt at såpass profilerte spillere er interesserte i å komme til Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden 14-lags eliteserie har vålerenga slått oss bare to ganger, i 1995 og i 2004.

Gidder ikke sjekke opp, men vi tapte mot dem på Bislett en gang da Drillo var kommet inn som redningsmann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...