Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Cannavaro er nok temmelig urealistisk.

 

Sikker på det?

 

Ja, ærlig talt. Cannavaro får nok plass på de fleste topplagene i Europa, så Stabæk er nok langt bak i køen når det gjelder å få han. Ikke har han blaatt hjerte heller har jeg funnet ut, så da kan det være det samme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, ærlig talt. Cannavaro får nok plass på de fleste topplagene i Europa, så Stabæk er nok langt bak i køen når det gjelder å få han. Ikke har han blaatt hjerte heller har jeg funnet ut, så da kan det være det samme.

 

Men hva om Cannavaro vil spille med Alan. Tenk deg den midtstopperduoen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, ærlig talt. Cannavaro får nok plass på de fleste topplagene i Europa, så Stabæk er nok langt bak i køen når det gjelder å få han. Ikke har han blaatt hjerte heller har jeg funnet ut, så da kan det være det samme.

 

Men hva om Cannavaro vil spille med Alan. Tenk deg den midtstopperduoen.

 

Vi må nesten klare å innse at selv om Alan er vår beste spiller er han ikke den beste brazilianeren. Cannavaro kan få spille på lag med hvilken som helst brazilianer, og han vil nok heller være på lag med Ronaldinho enn Alan. Dessverre.

 

Dessuten har jeg funnet ut at alan er litt for lav til å spille midtstopper. En god midtstopper bør være høyere enn gjennomsnittet, og helst være tung også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, ærlig talt. Cannavaro får nok plass på de fleste topplagene i Europa, så Stabæk er nok langt bak i køen når det gjelder å få han. Ikke har han blaatt hjerte heller har jeg funnet ut, så da kan det være det samme.

 

Men hva om Cannavaro vil spille med Alan. Tenk deg den midtstopperduoen.

 

 

Det er her Ola Kamara kommer inn i bildet.. Vi setter han inn på topp, og trekker Veigar ned som en slags offensiv keeper med Alan og Cannavaro foran seg. Tror nok ikke det kommer til å skje så lenge Alan spiller som han gjør på kanten, dessuten scorer Veigar så mange mål at han kan være grei å ha framover på banen har jeg funnet ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hva med å få Zidane til å gjøre comeback, så kan han spille midtstopper. Ingen som kommer forbi han, han bare stanger de ned! Tror ikke han får rødt kort for det i Norge, dommerne er mye strengere i internasjonalt fotball nemlig. For det har jeg funnet ut...

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider


stenge tråden for øyeblikket? mye piss og lite interessant..

 

Kan jo være en god idé. Sist gang dette ble gjort:

 

Vi setter pause i denne tråden for en liten stund. Dette har vært en bra tråd, men nok en gang har debatten her tatt helt av. Vi vekker tråden opp igjen etterhvert, når noen har noe å meddele til Nye spillere.

 

.... så gikk det bare noen timer før det ble meldt om en spiller som kunne være aktuell:

 

Fredheim Holm til Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Winters da?

 

Håper ikke de nå kommer frem til at IA mot Winters er et bra bytte..

 

Hysj! Ikke gi dem "gode" ideer nå...

 

 

Hadde forumet her vært stedet TS & co gikk for å søke råd om overganger både til og fra klubben tror jeg vi hadde hatt en helt annen stall enn vi har nå..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...