Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Ser det spekulerers på at Simen Brenne vil bort fra FFK, det hadde vært noe:=)

Jepp, bra og interessant spiller, men det blir garantert knallhard konkurranse om han hvis han skal finne seg ny klubb. Og han er nok mer en 4-3-3/4-5-1-type enn 4-4-2. Jeg tror Somen passer oss bedre enn Brenne, men han er helt klart en god spiller.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg tror simen kunne vært spennede, men da blir det en øvelse i hvem skal ut! Vi kan ikke bare fylle på med sentrale midtbanespillere. Skjønt hvis IAO skulle forsvinne kan vi omskolere Jokke til Midtstopper permanent... Jeg liker i grunn det jeg ser av ham på den plassen, men vi trenger nok en spiller med bedre luftstyrke enn Mike eller Markus som makkeren hans!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg utrolig lei av all den drittslengingen som plutselig har fått blomstre fritt på forumet her.

 

Vær så snill! Slutt å hakke på hverandre.

 

For de som ennå ikke har lest dem: Her er retningslinjene for forumet vårt

 

Ninja-Alan fortjener nesten all den kritikken han har fått, men siden han tydligvis er en liten unge skal jeg love å ikke være kritisk mot han mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg syns ikke måten simen brenne oppfører seg mot FFK akkurat nå gjør det så veldig fristende...... Dødskjipt for dem at han går ut å sier han vil bort 2 kamper før slutt i NEDRYKKSTRID..... snakk om å være lojal

 

tar mye heller midtbanekameraten hans Bjørkøy... som jeg syns har imponert iår

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg utrolig lei av all den drittslengingen som plutselig har fått blomstre fritt på forumet her.

 

Vær så snill! Slutt å hakke på hverandre.

 

For de som ennå ikke har lest dem: Her er retningslinjene for forumet vårt

 

Ninja-Alan fortjener nesten all den kritikken han har fått, men siden han tydligvis er en liten unge skal jeg love å ikke være kritisk mot han mer.

Det er ikke poenget her. Poenget til stabækLars er at det er usedvanlig lite produktivt, for ikke å snakke om lite trivelig, for andre om folk skal benytte side opp og side ned på forumet til å tvære ut i det uendelige hvor duste eller teite eller uintelligente de synes noen er. Om noens forslag virker spinnville på enkelte står de selvfølgelig fritt til å synes akkurat det, men jeg tror mange blir fryktelig glade om dere er saklig uenige og holder det som for meg synes som reinspikka hakking til et annet sted enn et forum tilgjengelig for alle. Krig får jeg nok av i nyhetene, for å være ærlig. Anbefaler alle å lese retningslinjenes pkt 3.

Endret av sigurdlk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det første jeg tenkte når jeg så innslaget var at dette måtte svi for FFK supporerene. Helt enig i at den typen utspill ikke passer seg i sesongen. Men når sant skal sies så var han vel kun en liten navntegning unna VIF i høst. Det spekuleres i allefall på at FFK hentet inn Stadheim fordi de trodde Brenne var på vei ut.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg tror faktisk koren blir der han er.

 

men om FFK rykker ned så syns jeg vi skal se på Bjørkøy iallefall...

 

Tarik Elyounoussi, eller hva det nå er, er også en veldig spennende spiller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Absolutt, men har på følelsen av at Tarik blir i FFK - han har sikkert godt av et Adeccoår hvor han kan herje med forsvaret til Molde og den andre dritten:=)

? Han har da spilt de fleste kampene i TL i år, og har herjet ihvertfall på hjemmebane. Han er en type spiller som jeg absolutt kunne tenkt meg: Ung og lovende, har TL-erfaring og mestrer nivået allerede. Selvfølgelig ikke stabil ennå, men det kommer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


? Han har da spilt de fleste kampene i TL i år, og har herjet ihvertfall på hjemmebane. Han er en type spiller som jeg absolutt kunne tenkt meg: Ung og lovende, har TL-erfaring og mestrer nivået allerede. Selvfølgelig ikke stabil ennå, men det kommer

 

Men vil ikke Tarik putte Ola lenger tilbake i rekkene? Er det ønskelig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er en fjær: så kan vi diskutere om den har potensiale til å bli til fem høns:

"Sissoko-kopi til Brann" http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/27/481007.html

"Dersom Brann beholder alle midtbanespillerne i klubben i løpet av vinteren, betyr det en ytterligere skjerping av konkurranse på den sentrale midtbanen neste sesong. Fra før har klubben Martin Andresen, Eirik Bakke, Ardian Gashi og Helge Haugen."

 

Kanskje enda et argument for at Martin kan ha lyst på Nadderud-retur? Enig med mange her at det kanskje ikke er så veldig sannsynlig, tror Martin er M.I. Mjeldes viktigste spiller, men lov å håpe.

Kanskje mer realistisk å snuse på Helge Haugen? Det kunne vært noe..

Endret av blaamann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helge Haugen bør være interessant, ja. Men mer for Brann enn for oss. At Brann bruker flerfoldige millioner på å signere Bakke og Gashi når de har Haugen fra før, er for meg et aldri så lite mysterium. Hvis de skal kjøpe enda en spiller som er "god nok til å gå rett inn" på sentral midtbane, kan det ikke være noe annet enn et tegn på at Haugen er på vei ut. For de mener vel ikke å ha fire spillere som konkurrerer om én plass? Jeg regner med at ingen av dem er reelle utfordrere til Martin.

 

Hvis det er riktig at vi er interesserte i Thomas Holm, bør Helge Haugen være minst like aktuell. Men egentlig kan jeg ikke se noe stort behov for noen av dem eller hvem de skal utkonkurrere. Haugen er absolutt brukbar, men ikke så god at han er noe å bruke penger på når vi allerede har Tommy, Henning, Jokke, Espen og Somen til å fylle den sentrale midtbanen, og kanskje også en junior som skal opp i A-stallen til neste sesong.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er en fjær: så kan vi diskutere om den har potensiale til å bli til fem høns:

"Sissoko-kopi til Brann" http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/27/481007.html

"Dersom Brann beholder alle midtbanespillerne i klubben i løpet av vinteren, betyr det en ytterligere skjerping av konkurranse på den sentrale midtbanen neste sesong. Fra før har klubben Martin Andresen, Eirik Bakke, Ardian Gashi og Helge Haugen."

 

Kanskje enda et argument for at Martin kan ha lyst på Nadderud-retur? Enig med mange her at det kanskje ikke er så veldig sannsynlig, tror Martin er M.I. Mjeldes viktigste spiller, men lov å håpe.

Kanskje mer realistisk å snuse på Helge Haugen? Det kunne vært noe..

 

Det virker som om Martin er en av Mjeldes mest betrodde spillere, en spiller han garantert vil tviholde på så lenge han kan. I tillegg er (desverre) fortsatt Brann en mer attraktiv klubb i og med at de har økonomi til å hente de spillerne som trengs for å hevde seg, i tillegg til at de har et fanatisk publikum. Man kan si hva man vil om Bergen, men det er neppe kjedelig å spillefor Brann... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det virker som om Martin er en av Mjeldes mest betrodde spillere,

Jeg syns faktisk ofte det virker motsatt, som Mjelde er martins mest betrodde mann. I media opptrer Martin som den absolutte sjef. Ikke bare på banen, blant spillerne, men også i forhold til treneren. Det er helt utrolig at Mjelde finner seg i det, men han er vel klar at om han tar opp kampen blir det Mjelde som må gå.

 

Jeg er en av dem som gjerne ser Martin tilbake i Stabæk, men - ærlig talt - det er lettere å si det når man vet det er uaktuelt. Martin trenger så mye rom, at det er ikke sikkert det er plass til ham. (Sammen med dagens spiller- og trenergruppe).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


når vi kan bruke 10 mill på ny kontrakt på nannskog skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke tilbyr koren det samme. han er yngre og bedre teknisk, og i tillegg kjefter han ikke så mye på medspillerne

 

10 mill?

hvis ryktene stemmer, tre mill i tre år.

nesten 10 mill i hvert fall

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en svensk avis som spekulerte i tre millioner svenske kroner, mens TV2 sa at han får "godt over en million" i årslønn pluss en ukjent "sign on fee". Tre millioner høres fryktelig mye ut, selv om det er i svenske kroner, og må nok ikke tas som fakta. At han plutselig skal tjene tre ganger så mye som våre tidligere best betalte, virker snodig. Uansett, Daniel er verd mer enn det han presterer på banen, for han har i tillegg en medietekke vi sjelden eller aldri har hatt maken til og gir sånn sett Stabæk større sponsorverdi osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en svensk avis som spekulerte i tre millioner svenske kroner, mens TV2 sa at han får "godt over en million" i årslønn pluss en ukjent "sign on fee". Tre millioner høres fryktelig mye ut, selv om det er i svenske kroner, og må nok ikke tas som fakta. At han plutselig skal tjene tre ganger så mye som våre tidligere best betalte, virker snodig. Uansett, Daniel er verd mer enn det han presterer på banen, for han har i tillegg en medietekke vi sjelden eller aldri har hatt maken til og gir sånn sett Stabæk større sponsorverdi osv.

 

 

 

Når tabloidene sktiver at han vil tjene over 3 mill i året mener jeg det er inklusiv sign on fee. Tipper det var en solid signonfee og ellers en helt ordinær bærumslønn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hva Daniel får så må man regne med at Inge ikke signerer for noe mindre enn han så hvis Inge får ,og signerer, ny kontrakt har man pluttselig bundet opp veldig mye penger....

 

Ser man dette i lys av at Ingo (som er en mann men ikke skal ilegge for mye troverdighet) tidligere i høst sa at Stabæk kom til å være blandt de klubbene i neste års tippeliga med minst budsjett så henger nye klassespillere i en tynn tråd spør du meg. Ja med mindre de er bosmenn eller har andre gode grunner for å forlate klubben de er i i dag (f.eks nedrykk) til fordel for Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en svensk avis som spekulerte i tre millioner svenske kroner, mens TV2 sa at han får "godt over en million" i årslønn pluss en ukjent "sign on fee". Tre millioner høres fryktelig mye ut, selv om det er i svenske kroner, og må nok ikke tas som fakta. At han plutselig skal tjene tre ganger så mye som våre tidligere best betalte, virker snodig. Uansett, Daniel er verd mer enn det han presterer på banen, for han har i tillegg en medietekke vi sjelden eller aldri har hatt maken til og gir sånn sett Stabæk større sponsorverdi osv.

 

 

 

Når tabloidene sktiver at han vil tjene over 3 mill i året mener jeg det er inklusiv sign on fee. Tipper det var en solid signonfee og ellers en helt ordinær bærumslønn.

 

Vi får jo håpe at kontrakten gir 3 mill i lønn, totalt 9 mill, og ikke feks 1,5m i lønn og 4,5m i sign on fee.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...