Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Synes begge to virker interessante, men ville nok satset på thomassen hvis IAO(som vi alle håper blir) skulle forsvinne.

 

Demidov er alikevel en spiller som man kan satse på i framtiden, men har vel ikke nok rutine foreløpig til å kunne få en fast plass i midtforsvaret.

 

Synes det virker som ldelsen i Stabæk jobber bra i år. Ser med stor tro fram mot neste sesong :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Den 186 centimeter høye 20-åringen beskriver seg selv som spillende midtstopper som har overblikk og duellspill som sine største styrker."

 

Lurer på om han har sniklest på forumet før dette intervjuet? B)

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


angående keeperen på treningen i går hørte jeg noen få ting, som at han het pål, kom til godset i 96 og på stemmen hans hørtes det ut som han var fra sørlandet..noen som vet no mer?eller hvem det kan være?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


angående keeperen på treningen i går hørte jeg noen få ting, som at han het pål, kom til godset i 96 og på stemmen hans hørtes det ut som han var fra sørlandet..noen som vet no mer?eller hvem det kan være?

 

Pål Henning Albertsen

 

Drakt: 0

Posisjon: Keeper

 

Født: 04.12.1975

Høyde: 185

Vekt:

 

Debut: Brann (B) 9. mai 1996

 

Landskamper:

 

Tidligere klubber:

Vidar

 

Sesonger:

1996 - 1999

 

Pål Henning ble hentet inn til Strømsgodset fra Vidar i sesongen 1996 - da vi hadde et enormt forbruk av målvakter. Totalt seks målvakter voktet Godset-buret i løpet av den "berømte sesongen", og Pål Henning var en av de. Han ble leid inn mer eller mindre i hui og hast fra Stavangerklubben Vidar, og gjorde sine saker såpass bra at han fikk fast kontrakt med Godset.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss, han varte jo lenge...

 

– Det er ingen dramatikk i at jeg gir meg. Jeg hadde en avtale med klubben om at jeg skulle ha stillingen fra juni og ut året, sier Arne Giving.

 

Var vel heller aldri meningen at han skulle bli lenge, i alle fall ikke i første omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikker på fremtiden.

 

Håp i hengende hager...?

 

 

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa martin!

 

Hadde ikke vært noe dum erstatter for Jokke han ? :D

 

Han har vel penger til å kjøpe seg ut av kontrakten hvis han ønsker seg tilbake til klubben sin!

 

Det hadde nok vært en overgang som hadde dyttet oss opp til å bli medaljekandidater. Det er et såkalt "longshot", men det gjelder å leve i troen :)

Endret av Alltid_Uansett
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har vel penger til å kjøpe seg ut av kontrakten hvis han ønsker seg tilbake til klubben sin!

 

Hvis Martin Andresen kjøper seg ut av kontrakten sin for å spille for Stabæk trekker jeg tilbake all misnøyen jeg har hatt til han, og skal personlig troppe opp på døren med blomster når han flytter til Bærum/Oslo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har vel penger til å kjøpe seg ut av kontrakten hvis han ønsker seg tilbake til klubben sin!

 

Hvis Martin Andresen kjøper seg ut av kontrakten sin for å spille for Stabæk trekker jeg tilbake all misnøyen jeg har hatt til han, og skal personlig troppe opp på døren med blomster når han flytter til Bærum/Oslo.

 

Lett ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå driver jo Martin full lobbyvirksomhet med å få IA til Brann, så jeg tviler sterkt på at han ønsker seg hit med det første.

 

 

 

Kanskje han ikke liker IA :)

 

Eller kanskje han egentlig elsker IA, slik at han kommer hit når IA signerer for 3 nye år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå driver jo Martin full lobbyvirksomhet med å få IA til Brann, så jeg tviler sterkt på at han ønsker seg hit med det første.

 

Gjør han? Sånn utover at når han står på treningsfeltet til de som betaler lønna hans og får spørsmål om han tror Brann er en bra klubb for IA, så bekrefter han? Hadde jo vært greit om han sto der sammen med resten av brannlaget og sa at han ikke likte klubben, men get real!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 av 14 klubber imot EU-regelen. NFF skal ha styremøte torsdag. Dette kan kanskje åpne for en ny brasilianer, kanadier, kameruner e.l. til Stabæk?

hmmm...man kunne endre reglene slik at det er lov til å ha 3 eller 4 ikke-eu-spillere samtidig på banen. flere tror jeg er ikke så bra - har ikke lyst til å oppleve det samme som i belgia...flere klubber som har bare 1 (EN!) belgier på banen...resten av laget er en vill blanding av spillere fra afrika, brasil, østeuropa/russland, noen få fra nederland/frankrike...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...