Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


..men eftersom BoIS visat intresse för ”hemvändaren” Joakim Persson lär det bli så att någon annan central mittfältare försvinner. Om det nu inte blir så att mittbacken Pontus Segerström; där det surras om intresse från ett par norska klubbar, lämnar BoIS. Link

 

Da kan vi fremdeles håpe..

 

Segerström öppnar för flytt

Endret av Color Blue
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det liike før jeg får troa!

 

Martin i VG

 

Du skal få for bra optimisme, men tror ikke noe på det. Brann vil ha PENGER, mye penger....

 

Og hvor mye penger kan de få for en spiller som har en sesong igjen av kontrakten.  Men for all del; det er genialt av Brann å trykke Martin opp i et hjørne; jeg tror nemlig ikke Martin lar seg presse.  Fant denne påstanden på ba.no; Ligningen for 2005 var også en hyggelig lesning for mannen fra Ski; inntekt: 4 300 000 og formue: 255 000 000.  Martin er økonomisk uavhengig.  På samme forum går det forøvrig ikke bare rykter om Stabæk, men også om FFK ("hjem til Østfold").

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det liike før jeg får troa!

 

Martin i VG

 

Du skal få for bra optimisme, men tror ikke noe på det. Brann vil ha PENGER, mye penger....

 

Og hvor mye penger kan de få for en spiller som har en sesong igjen av kontrakten.  Men for all del; det er genialt av Brann å trykke Martin opp i et hjørne; jeg tror nemlig ikke Martin lar seg presse.  Fant denne påstanden på ba.no; Ligningen for 2005 var også en hyggelig lesning for mannen fra Ski; inntekt: 4 300 000 og formue: 255 000 000.  Martin er økonomisk uavhengig.  På samme forum går det forøvrig ikke bare rykter om Stabæk, men også om FFK ("hjem til Østfold").

 

Ingen kan vel mene at det kommer "hjem" til Morgan Andersen? Martin har tidligere vist seg som en svært reflektert person, og det går bare ikke opp....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det liike før jeg får troa!

 

Martin i VG

 

Du skal få for bra optimisme, men tror ikke noe på det. Brann vil ha PENGER, mye penger....

 

Og hvor mye penger kan de få for en spiller som har en sesong igjen av kontrakten.  Men for all del; det er genialt av Brann å trykke Martin opp i et hjørne; jeg tror nemlig ikke Martin lar seg presse.  Fant denne påstanden på ba.no; Ligningen for 2005 var også en hyggelig lesning for mannen fra Ski; inntekt: 4 300 000 og formue: 255 000 000.  Martin er økonomisk uavhengig.  På samme forum går det forøvrig ikke bare rykter om Stabæk, men også om FFK ("hjem til Østfold").

 

Ingen kan vel mene at det kommer "hjem" til Morgan Andersen? Martin har tidligere vist seg som en svært reflektert person, og det går bare ikke opp....

 

Jeg tok den biten med "Østfold" med som en kuriositet, og kanskje som et tegn på at debatten på ba.no ikke nødvendigvis er reflektert på bare fakta.  Såvidt jeg vet er Martin helekte Ski-gutt, og Ski har (såvidt meg bekjent) aldri vært i Østfold - det nærmeste Martin kommer Østfold er vel tiden i Moss.

 

Poenget mitt var at om Brann trekker opp Martin ved å true ham, kommer neppe Brann til å vinne den kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det liike før jeg får troa!

 

Martin i VG

 

Du skal få for bra optimisme, men tror ikke noe på det. Brann vil ha PENGER, mye penger....

 

Og hvor mye penger kan de få for en spiller som har en sesong igjen av kontrakten.  Men for all del; det er genialt av Brann å trykke Martin opp i et hjørne; jeg tror nemlig ikke Martin lar seg presse.  Fant denne påstanden på ba.no; Ligningen for 2005 var også en hyggelig lesning for mannen fra Ski; inntekt: 4 300 000 og formue: 255 000 000.  Martin er økonomisk uavhengig.  På samme forum går det forøvrig ikke bare rykter om Stabæk, men også om FFK ("hjem til Østfold").

 

Ingen kan vel mene at det kommer "hjem" til Morgan Andersen? Martin har tidligere vist seg som en svært reflektert person, og det går bare ikke opp....

 

Jeg tok den biten med "Østfold" med som en kuriositet, og kanskje som et tegn på at debatten på ba.no ikke nødvendigvis er reflektert på bare fakta.  Såvidt jeg vet er Martin helekte Ski-gutt, og Ski har (såvidt meg bekjent) aldri vært i Østfold - det nærmeste Martin kommer Østfold er vel tiden i Moss.

 

Poenget mitt var at om Brann trekker opp Martin ved å true ham, kommer neppe Brann til å vinne den kampen.

 

Jeg ser for meg to klubber han evt. vil gå til:

 

1. Stabæk

2. VIF (Skjønner seff ikke hvorfor, men han har uttalt det før)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det liike før jeg får troa!

 

Martin i VG

 

Du skal få for bra optimisme, men tror ikke noe på det. Brann vil ha PENGER, mye penger....

Hvis Martin ikke vil spille for Brann har han selv penger nok til å kjøpe seg ut av kontrakten. Andresen-familien eier 100% av Skeidar-konsernet, som omsetter for ca 2 milliarder. Det siste jeg leste var at Martin sitter på 22,5 % - han har nok sikkert til salt i såret, skal du se. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det liike før jeg får troa!

 

Martin i VG

 

Du skal få for bra optimisme, men tror ikke noe på det. Brann vil ha PENGER, mye penger....

Hvis Martin ikke vil spille for Brann har han selv penger nok til å kjøpe seg ut av kontrakten. Andresen-familien eier 100% av Skeidar-konsernet, som omsetter for ca 2 milliarder. Det siste jeg leste var at Martin sitter på 22,5 % - han har nok sikkert til salt i såret, skal du se. ;)

 

Det er greit at han har mye penger, men mye vil ofte ha mer... Tviler på at han noen gang kommer til å kjøpe seg ut av en kontrakt hvis ikke han misstrives så stort at...

 

Det er forsvarspillere vi trenger

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det liike før jeg får troa!

 

Martin i VG

 

Du skal få for bra optimisme, men tror ikke noe på det. Brann vil ha PENGER, mye penger....

Hvis Martin ikke vil spille for Brann har han selv penger nok til å kjøpe seg ut av kontrakten. Andresen-familien eier 100% av Skeidar-konsernet, som omsetter for ca 2 milliarder. Det siste jeg leste var at Martin sitter på 22,5 % - han har nok sikkert til salt i såret, skal du se. ;)

 

Greit nok at Stabæk og Martin har noe spesielt, men at han er villig til å kjøpe seg ut av kontrakten med Brann er, slik jeg ser det, svært usannsynlig. Brann er en klubb han trives i og det er en klubb han kan vinne noe med (jeg sier IKKE at vi ikke er det, men Brann er av de fleste ansett som en sterkere kandidat til gullet enn oss). Jeg tror ryktene om hans overgang er svært overdrevet, og delvis skapt av Brann-fansen som er/var livredde for å miste han, og delvis av noen av oss som håper intenst at han kommer tilbake.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig med dem som mener Martin ikke lar seg presse. Brann har uttalt at han blir solgt/benket ut m han ikke tegner ny kontrakt.

Får han ikke spille kan han faktisk velge å gi f.. og begynne å jobbe i Skeidar i stedet, da skal du se det brått et Brann-ledelsen som setter Norgesrekord i kamelspising når de klynkene kommer tilbake og lar ham spille ut 2007 sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brann er en klubb han trives i

 

Det er ikke det jeg har hørt...

 

Kan du utdype det litt, helst med referanse til andre kilder enn div. fora og media?

Her står det at han nøler med å skrive under ny kontrakt. (linket til tidligere)

 

Selv om det ikke står noe om grunnen, kan man tenke seg at han vil tenke over om han vil fortsette karrieren sin i Brann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brann er en klubb han trives i

 

Det er ikke det jeg har hørt...

 

Kan du utdype det litt, helst med referanse til andre kilder enn div. fora og media?

Her står det at han nøler med å skrive under ny kontrakt. (linket til tidligere)

 

Selv om det ikke står noe om grunnen, kan man tenke seg at han vil tenke over om han vil fortsette karrieren sin i Brann.

 

Joa, mulig det. Kan også være det er været i Bergen som gjør det, eller de økonomiske betingelsene, eller Branns sjanser til å ta gull, eller hvordan de nye naboene er, eller hvordan prisnivået på eiendom utvikler seg her i forhold til Oslo, eller hvordan prognosene for utslipp av klimagasser de neste 20 årene ser ut, eller hvordan kornavlingene blir, eller om de får kontroll på rottebestanden i byen +++

 

Poenget mitt er bare at det er liten grunn til å tro at han mistrives i Brann bare fordi han nøler med å skrive ny kontrakt. Det trenger ikke å bety noe som helst, ref. vår egen Kong IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig med dem som mener Martin ikke lar seg presse. Brann har uttalt at han blir solgt/benket ut m han ikke tegner ny kontrakt.

Får han ikke spille kan han faktisk velge å gi f.. og begynne å jobbe i Skeidar i stedet, da skal du se det brått et Brann-ledelsen som setter Norgesrekord i kamelspising når de klynkene kommer tilbake og lar ham spille ut 2007 sesongen.

Brann har ikke store muligheter til å presse ham uansett.

1: Han er for viktig for dem til at de benker ham i en hel sesong som straff for at han ikke skriver under ny kontrakt

2: Det er ingen klubber som er i bærheten av å ville betale det Brann evt ville krevd for ham.

3: Han kan fint kjøpe seg ut av egen kontrakt hvis han vil.

 

Derfor: MA sitter i førersetet uansett. Hvis han vil spille i SKB så gjør han det, hvis han ikke vil/vil spille et annet sted, så gjør han det.

 

Det er ingen hemmelighet at det ligger i fremtidsplanene hans å involvere seg mer i driften/styre og stell. Familien ønsker også helt klart det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kan si noe om han som spillertype?

 

@ringo har vel skrevet dette før :

 

Pontus Segerström Längd: 187 cm

Vikt: 80 kg

Född: 81-02-17

Moderklubb: Brommapojkarna

Även spelat i: Älvsjö AIK, Odense BK

 

Styrkor

Lugn passnings- och brytsäker mittback med stora ledarskaper. Bra i huvudspelet. Kan även spela som defensiv mittfältare och högerback.

 

Svagheter

Borde våga gå framåt lite mer.

 

vet ikke noe om han i det hele tatt jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det klarert fra Stabæk.

Sett igang debatten uten å være redd for at jeg sletter flere innlegg om saken.

 

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5439

 

Unnskyld til de brukerne jeg slettet innlegg fra.

 

Landskrona avviser at det er snakk om en byttehandel med Jokke:

Nej, det är två helt separata affärer, säger Per Harrysson, som hållit i kontakterna med Stabaek. Det verkar som om norrmännen är mer intresserade av att köpa Pontus än av att sälja ”Jocke”. Dessutom finns det fler klubbar som hört sig för om Segerström.

 

Jeg tolker dette som at Stabæk vil ha mer for Jokke enn det Landskrona er villig til å betale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det klarert fra Stabæk.

Sett igang debatten uten å være redd for at jeg sletter flere innlegg om saken.

 

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5439

 

Unnskyld til de brukerne jeg slettet innlegg fra.

 

Landskrona avviser at det er snakk om en byttehandel med Jokke:

Nej, det är två helt separata affärer, säger Per Harrysson, som hållit i kontakterna med Stabaek. Det verkar som om norrmännen är mer intresserade av att köpa Pontus än av att sälja ”Jocke”. Dessutom finns det fler klubbar som hört sig för om Segerström.

 

Jeg tolker dette som at Stabæk vil ha mer for Jokke enn det Landskrona er villig til å betale.

 

Mulig det, men tror Stabæk er villige til å fire litt på kravene hvis man kan få inn en dyktig forsvarer. Det lettere å starte høyt for evt å gå nedover enn andre veien...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig det, men tror Stabæk er villige til å fire litt på kravene hvis man kan få inn en dyktig forsvarer. Det lettere å starte høyt for evt å gå nedover enn andre veien...

 

Ja, helt klart. Regner med at klubben er villig til å fire betydelig på kravene ut fra det de har sagt om at de vil la Jokke gå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det klarert fra Stabæk.

Sett igang debatten uten å være redd for at jeg sletter flere innlegg om saken.

 

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5439

 

Unnskyld til de brukerne jeg slettet innlegg fra.

 

Noen som kan si noe om han som spillertype?

Hepp,

 

Spillende midtstopper bra høyde burde tilsi at han er ok i luftrommet også. Har hatt et par tøffe sesonger i Landskrona og trenger kanskje å finne tilbake til foremn igjen. Lovende spiller med fremtiden foran seg. Etter min mening en veldig bra signering!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det klarert fra Stabæk.

Sett igang debatten uten å være redd for at jeg sletter flere innlegg om saken.

 

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5439

 

Unnskyld til de brukerne jeg slettet innlegg fra.

 

Noen som kan si noe om han som spillertype?

Hepp,

 

Spillende midtstopper bra høyde burde tilsi at han er ok i luftrommet også. Har hatt et par tøffe sesonger i Landskrona og trenger kanskje å finne tilbake til foremn igjen. Lovende spiller med fremtiden foran seg. Etter min mening en veldig bra signering!

 

@ringo

 

dette høres ut som en spenende type! Vi trenger på sikt erstattninger i midtforsvaret. Håper på at dette går igjennom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...