Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


En høyrekant hadde vel egentlig vært ypperlig med tanke på utfylling av troppen, selvom Winsnes er en mann, hvertfall ikke jeg, hadde sett meg ut som no førsteklasses valg.

 

Før sessongen ønsker jeg meg en høyrekant av klasse og en forsvarer av granitt.

28447[/snapback]

Vigelandsparken.jpg

 

...da håper jeg at du ikke ar av dem som klager på farta til Holter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere spillere på vei..

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...9/FFK/131522999

 

Har lenge visst at akkurat HAN ønsker seg til Stabæk.. Det var han som sentret ballen til Wowoah to ganger før wowoah scoret i fredrikstad...  :D

28574[/snapback]

 

Her er litt info om spilleren:

 

Posisjon: Forsvar

Født: 24.desember 1981

Tidligere klubber: Lervik, Moss

Høyde: 187 cm

Vekt: 83 kg

Landslag 9 U16 - U19 landskamper for Norge

Antall sesonger i FFK: 3

Antall kamper for FFK: 75

Antall mål for FFK: 11

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har lenge visst at akkurat HAN ønsker seg til Stabæk.. Det var han som sentret ballen til Wowoah to ganger før wowoah scoret i fredrikstad...  :D

28574[/snapback]

 

- En lagspiller altså !!!

 

Her er litt info om spilleren:

 

Posisjon: Forsvar

Født: 24.desember 1981

Tidligere klubber: Lervik, Moss

Høyde: 187 cm

Vekt: 83 kg

Landslag 9 U16 - U19 landskamper for Norge

Antall sesonger i FFK: 3

Antall kamper for FFK: 75

Antall mål for FFK: 11

28579[/snapback]

 

Det er vel ikke det verste stats og ha med seg, men har aldri bittet meg fast i navnet... Det er vel en grunn til at Egil Roger ikke vil ha han og da kan han vel ikke være noe god med den troppen som FFK har om dagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere spillere på vei..

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...9/FFK/131522999

 

Har lenge visst at akkurat HAN ønsker seg til Stabæk.. Det var han som sentret ballen til Wowoah to ganger før wowoah scoret i fredrikstad...  :D

28574[/snapback]

 

En eliteseriespiller som ønsker seg til en klubb i en lavere divisjon lukter det vel ikke akkurat kjempeambisjoner av...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det går mer på at han gjør noen general tabber, sånne som pasning til wowoah osv.. Kanskje klubben vil bli kvitt han på samme måte som vi med muri..

 

Nå kjemper vel pettersen med Roger Helland, Lars Blixt og Pål Andre Cwartek om høyrebacken hvis jeg ikke er feilinformert fra min kilde i fredrikstad. Ikke akkurat verdensstjerner, men de er vel jevngode hele gjengen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En eliteseriespiller som ønsker seg til en klubb i en lavere divisjon lukter det vel ikke akkurat kjempeambisjoner av...

28586[/snapback]

Han blir jo ikke satset på av FFK, så han har dermed høyere amisjoner enn å spille på 2. laget til FFK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det går mer på at han gjør noen general tabber, sånne som pasning til wowoah osv.. Kanskje klubben vil bli kvitt han på samme måte som vi med muri..

 

Nå kjemper vel pettersen med Roger Helland, Lars Blixt og Pål Andre Cwartek om høyrebacken hvis jeg ikke er feilinformert fra min kilde i fredrikstad. Ikke akkurat verdensstjerner, men de er vel jevngode hele gjengen..

28588[/snapback]

 

Får ikke noen "løp og kjøp" følelse ved å lese om denne karen. Som forøvrig var utlånt til Kvik/Halden høstesongen i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Kjøper bare spillere som går rett inn på laget" og "Vil styrke stallen" er vel ikke uttrykkene jeg først tenkte på ang. Pettersen, men nå som vi har solgt Muri trenger vi strengt tatt en som kan sentre til motstanderne, så hvorfor ikke? Jeg er imidlertid litt bekymret for at han blir billig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uttalt av Keiko: Ben Wright: En av de mest høflige, som sier «cheers» uansett – også når jeg kjefter. Scoret 15 mål på 23 kamper. Så kom det en spiller som het Branimir Poljac, også scoret han ikke mer.

 

Haha, kjipern for han at Branimir er bedre enn Wright noen ganger vil bli. Også som sabotør, tydligvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stabak.no er nede...

 

kanskje kommer det noe spennende der snart...

28947[/snapback]

Stabak.no er jo nede rett som det er, og det kommer sjelden noe nytt etterpå

28950[/snapback]

 

Nå skal ikke du ødelegge

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabak.no er oppe igjen. De har lagt ut meget interessant informasjon...

 

Kaffeavtale 2005

 

Dette kan du bare ikke gå glipp av!!

 

Juioravdelingen tilbyr "KAFFEAVTALE" for sesongen 2005. Kjøp vår Stabæk-kopp og drikk så mye kaffe du vil gjennom sesongen. Vi setter opp egen Kaffekiosk på hovedtribunen på de store kampene, slik at du slipper å stå i kø for å få kaffe, og i tillegg slipper du å ha pengene klar.............. Du kan selvfølgelig også få påfyll i våre vanlige kiosker, men der er det jo oftest køeeeer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabak.no er oppe igjen. De har lagt ut meget interessant informasjon...

 

Kaffeavtale 2005

 

Dette kan du bare ikke gå glipp av!!

 

Juioravdelingen tilbyr "KAFFEAVTALE" for sesongen 2005. Kjøp vår Stabæk-kopp og drikk så mye kaffe du vil gjennom sesongen. Vi setter opp egen Kaffekiosk på hovedtribunen på de store kampene, slik at du slipper å stå i kø for å få kaffe, og i tillegg slipper du å ha pengene klar.............. Du kan selvfølgelig også få påfyll i våre vanlige kiosker, men der er det jo oftest køeeeer.

28954[/snapback]

 

Kaffeavtalen var der i går også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...