Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Det beste ved å spille i 1. div. er at nå må det da være mulig å kunne få seg noe i kiosken uten å måtte vente i 25 minuttter...

 

HVa handler denne tråden om, forresten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabak.no er oppe igjen. De har lagt ut meget interessant informasjon...

 

Kaffeavtale 2005

 

Dette kan du bare ikke gå glipp av!!

 

Juioravdelingen tilbyr "KAFFEAVTALE" for sesongen 2005. Kjøp vår Stabæk-kopp og drikk så mye kaffe du vil gjennom sesongen. Vi setter opp egen Kaffekiosk på hovedtribunen på de store kampene, slik at du slipper å stå i kø for å få kaffe, og i tillegg slipper du å ha pengene klar.............. Du kan selvfølgelig også få påfyll i våre vanlige kiosker, men der er det jo oftest køeeeer.

28954[/snapback]

 

Kaffeavtalen var der i går også!

28955[/snapback]

 

 

Hva med en rødvinsavtale?

 

En flaske rødvin på bussen før hver bortekamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med en ølavtale på Blaa -ikke bare billig øl på arr. med drikk så mye du vil ETTER KAMPEN

300,- ved tap

200,- ved uavgjort

100,- ved seier

 

noe"drikk så mye du vil til samme pris" før kamp er derimot IKKE så lurt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Håper på noen millioner (ca 3) i mai fra Everton og noen (mange) millioner etter 1. juli fra Anderlecht. Det skulle rekke til å kjøpe inn noen spillere til, som vil forsterke laget tilstrekkelig til å hevde seg, også i TL. Hadde vært godt å være i en posisjon, da vi går inn i en ny sesong uten å måtte vente på nye spillerkjøp som må til, og som drøyer og drøyer. Men bare kjøpe inn en spiller, kun for å få litt friskt blod i troppen.

 

Pengene fra Brann og VIF kan jeg godt klare meg uten. Har ikke tenkt å begynne å heie på dem for noen skarve 100´ . Det er ikke alle som selger sjela si vettu! (hører du Muri - hører du???)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pengene fra Brann og VIF kan jeg godt klare meg uten. Har ikke tenkt å begynne å heie på dem for noen skarve 100´  . Det er ikke alle som selger sjela si vettu!  (hører du Muri - hører du???)

29128[/snapback]

Nuvel, tar gjerne i mot penger fra disse klubbene, jeg da...(uten å selge sjela mi)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pengene fra Brann og VIF kan jeg godt klare meg uten. Har ikke tenkt å begynne å heie på dem for noen skarve 100´  . Det er ikke alle som selger sjela si vettu!  (hører du Muri - hører du???)

29128[/snapback]

Nuvel, tar gjerne i mot penger fra disse klubbene, jeg da...(uten å selge sjela mi)

29132[/snapback]

 

Kommer det inn noen penger, så sier jeg ikke nei. Men jeg ligger ikke våken om natta og bekymrer meg for om Enga kvalifiserer seg for Royal League eller ikke, for å si det på den måten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kanskje et sommerkjøp?

30292[/snapback]

Noen ganger er det vanskelig å vite om man skal kalle en spiller for "ambisiøs" eller bare rett og slett en "sytepave". Jeg mener at det oftest er regelen fremfor unntaket at det ikke er tilfeldig når en spiller benkes. Samtidig kan det diskuteres om ikke benken i Tippeligaen holder høyere nivå enn Serie-A. Det er vel helt klart tilfelle for noen klubber, men Glimt er en av de jeg er mer usikker på. Her bidrar jeg med andre ord med et klart og utvetydig TJA! Satser på at vi ikke trenger flere spillere til sommeren, jeg! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje et sommerkjøp?

30292[/snapback]

Noen ganger er det vanskelig å vite om man skal kalle en spiller for "ambisiøs" eller bare rett og slett en "sytepave". Jeg mener at det oftest er regelen fremfor unntaket at det ikke er tilfeldig når en spiller benkes. Samtidig kan det diskuteres om ikke benken i Tippeligaen holder høyere nivå enn Serie-A. Det er vel helt klart tilfelle for noen klubber, men Glimt er en av de jeg er mer usikker på. Her bidrar jeg med andre ord med et klart og utvetydig TJA! Satser på at vi ikke trenger flere spillere til sommeren, jeg! :)

30339[/snapback]

 

 

Strategien for handlingen i sommer bør være å kjøpe nøkkelspillere fra de lagene vi konkurrerer med om opprykk. Om så for å sette dem på benken

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Steike tykje!!! Nu skjønner eg ingenting? Så intervju med Gaute på tv2 sporten ikveld. Han pratet om en ny midtbanespiller fra Kamerun han sammenlignet med Patrick Vieira men som drev og glemte foppallskoene sine fordi han snakker verken norsk eller engelsk. Har vi signet en ny spiller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Steike tykje!!! Nu skjønner eg ingenting? Så intervju med Gaute på tv2 sporten ikveld. Han pratet om en ny midtbanespiller fra Kamerun han sammenlignet med Patrick Vieira men som drev og glemte foppallskoene sine fordi han snakker verken norsk eller engelsk. Har vi signet en ny spiller?

31617[/snapback]

 

 

Gaute who?? :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Steike tykje!!! Nu skjønner eg ingenting? Så intervju med Gaute på tv2 sporten ikveld. Han pratet om en ny midtbanespiller fra Kamerun han sammenlignet med Patrick Vieira men som drev og glemte foppallskoene sine fordi han snakker verken norsk eller engelsk. Har vi signet en ny spiller?

31617[/snapback]

 

Er du drita eller? Hvem gaute? Gaute som gikk til Odd gaute? Isåfall er det jo Odd som får nyte godt av en barbent kameruner..

 

Dårlig unnskyldning at han glemmer sko pga språk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Somen Tchoi på Odd, eller no..

 

Apropos Odd.. så at Morten Fevang og en annen kar ikke får kontrakt med klubben og mest sansynlig forlater i sommer. Drev ikke vi å lukta på Fevang for en stund sida? Om han er hypp kan han vel kanskje bidra med no på midten eller på kanten på vår midtbane..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Somen Tchoi på Odd, eller no..

 

Apropos Odd.. så at Morten Fevang og en annen kar ikke får kontrakt med klubben og mest sansynlig forlater i sommer. Drev ikke vi å lukta på Fevang for en stund sida? Om han er hypp kan han vel kanskje bidra med no på midten eller på kanten på vår midtbane..

32486[/snapback]

Vi har jo nettopp henta inn Jeppe på midten så jeg vil nok helst, personlig, se at de investerer i noe annet!.. Selv om det så skulle være graits.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vi rykker opp til Tippeligaen i år må vi investere i minst 3 nye spillere for å hevde oss i toppen.

32533[/snapback]

 

 

Planen er vel å hente en eller to allerede i sommer

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vi rykker opp til Tippeligaen i år må vi investere i minst 3 nye spillere for å hevde oss i toppen.

32533[/snapback]

 

 

Planen er vel å hente en eller to allerede i sommer

32535[/snapback]

 

Høres ut som en god plan! Mye bedre enn å vente til slutten av mars 2006....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vi rykker opp til Tippeligaen i år må vi investere i minst 3 nye spillere for å hevde oss i toppen.

32533[/snapback]

Vi er avhengige av at det er gode spillere og ikke noe "hvem som helst"!!...

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Tror de allerede er igang jeg....

 

@ringo

32579[/snapback]

 

 

Ja, pengene fra Everton er vel satt av til forsterkninger!

32583[/snapback]

Det burde vel være mulig å hente en meget god spiller for de pengene vi fikk inn, nemlig ca. 3 mill. kr.!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...