Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hepp,

 

Tror de allerede er igang jeg....

 

@ringo

32579[/snapback]

 

 

Ja, pengene fra Everton er vel satt av til forsterkninger!

32583[/snapback]

 

Hepp,

 

Utfordringen er vel at Everton ikke har disse pengene!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vi rykker opp til Tippeligaen i år må vi investere i minst 3 nye spillere for å hevde oss i toppen.

32533[/snapback]

Vi er avhengige av at det er gode spillere og ikke noe "hvem som helst"!!...

32584[/snapback]

 

Jeg syns vi burde bruke noe av pengene til å kjøpe en kantspiller til. Det burde selfølgelig ikke ver en "hvem som helst", men heller ikke en spiller som var på topp for to sesonger siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vi rykker opp til Tippeligaen i år må vi investere i minst 3 nye spillere for å hevde oss i toppen.

32533[/snapback]

Vi er avhengige av at det er gode spillere og ikke noe "hvem som helst"!!...

32584[/snapback]

 

Jeg syns vi burde bruke noe av pengene til å kjøpe en kantspiller til. Det burde selfølgelig ikke ver en "hvem som helst", men heller ikke en spiller som var på topp for to sesonger siden.

32615[/snapback]

Så lenge spilleren fikser en ny "topp" når han kommer til oss er vel det greit..!!??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har de drekki opp alle pengene de fikk for Rooney???

 

Njaa, de fikk vel ikke så ekstremt mye cash up front for Rooney og det meste gikk med til å dekke gammal morro, resten svidde de av på James Beattie.... Men vi kan jo ta Leon Osman i pant....

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Både Bojan Djordjic og den flere ganger tidligere nevnte Babis Stefanidis er ledig på overgangsmarkedet. Anbefaler at Schelvan ringer kontofonen og sjekker mulighetene for noen spennende overganger 01. juli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har de drekki opp alle pengene de fikk for Rooney???

 

Han har vel dratt tilbake og drukket dem opp sjæl.. Eller kjøpt en ny gruve til familien.

32752[/snapback]

 

 

De brukte mesteparten på å slette gjeld

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men Loe utelukker ikke at vi kan være interesserte igjen når vinduet åpner.

 

Var ikke Berland landslagsaktuell for noen år siden? Virker vel ikke som karrieren har skutt i været etter det, men det kan jo snu (hos oss kanskje...).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mine kilder i Viking-miljøet er ikke spesielt imponert over Berland. Det er riktignok forskjell på TL og Serie-A, men jeg håper vi ikke har tenkt til å hente ham for å bruke ham som spiss?!? Daniel har vel vist hvor viktig det er å ha nese for mål når du er spiss. Det ryktes det at Berland ikke har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil heller ha Trond Olsen, som ikke vil skrive under for B/G enn Bjørn Berland. Mannen har jo ikke vært fast på Viking så lenge jeg kan huske. (Ikke mer enn ca 6-7 år, men det er faen meg lenge nok)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Nå skal vi huske på at vi fremdeles er i førstedivisjon og selv om ting har gått vår vei så er det ikke sikkert at vi rykker opp. En spiller som har spillt 140 tippeligakamper må ha visse kvaliteter, selv om han har vært småskadet og stagnert litt de siste to sesongene er uansett et interessant prospekt.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...