Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hva med han her? I følge en på jobben skal det visst være en kongsvingerdude.

36346[/snapback]

Litt omstendlig teknikk. Men sikkert god upresset inne i midtsirkelen

36372[/snapback]

Er det Jan Mølby?

36385[/snapback]

 

La ikke merke til noen pilsnere i bilde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste på nettet i dag at Peter Kopteff er Bosman ved sesongslutt, og at Viking foreløpig ikke hadde satt i gang kontraktsforhandlinger med noen av sine spillere.

 

Noe for oss?

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg savner en alternativ spillertype (les offensiv/målfarlig) til sentral midtbane og bedre kantspillere... Litt avhengig av hva man velger å gjøre med Jørgen Pettersen når leieavtalen tar slutt så kan vi være i behov av en ny midtstopper også.... Nyberg kunne derfor være interessant... Det samme gjelder forsåvidt Ahmed i FKT også, han var sinnsykt god i 16 mai kampen.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det samme gjelder forsåvidt Ahmed i FKT også, han var sinnsykt god i 16 mai kampen.

37691[/snapback]

Enig med deg, bortsett fra at en kompis som har sett de fleste FKT-kampene i år sier han har mange av de "afrikanske" fotballgenene i seg - dvs at han som bakerste mann føler seg tvunget til å dra av en motsander (fire ganger) istedet for å mæle ballen på tribunen.

 

(Ikke misforstå mitt noe sleivete bruk av geografisk opprinnelse her - det er kun basert på selvsette erfaringer fra diverse fotball-VM)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotball menn, 2. divisjon:

 

 

Bærum 1 (1)

 

 

Kvik Halden 1 (1)

 

 

Mål: 1-0 (17.) Andreas Hauger, 1-1 (36.) Per Herman Puck

 

Denne Haldensgutten må vi bare kjøpe, i det minste for oss supporteres skyld!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotball menn, 2. divisjon:

 

 

Bærum 1 (1)

 

 

Kvik Halden 1 (1)

 

 

Mål: 1-0 (17.) Andreas Hauger, 1-1 (36.) Per Herman Puck

 

Denne Haldensgutten må vi bare kjøpe, i det minste for oss supporteres skyld!!

38555[/snapback]

 

 

Så denne Puck i 3 matcher i fjor - og er ikke like imponert

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281238

 

"Arne Sandstø er imidlertid svært lite lysten på la canadieren gå til en av rivalene i eliteserien."

 

Slapp av, Arne, vi tar'n vi!

38560[/snapback]

 

 

Det beste er jo at han i realiteten priser Powell til 5-7 millioner. Er det riktig pris så bør jo Ocean gå for 50 mill

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jone samuelsen kunne vært en spennende signing. Jeg har også et par man på "blokka"

 

Jeg har tittet over kjølen og tror jeg har funnet gull... Ulempen er at han har 1,5 år igjen av kontrakten med ett av topplagene i Superettan.

 

Spilleren det er snakk om er GAIS venstreflanke Daniel Nicklasson (4 mål og 4 assists på 10 matcher.) Klippet fra hjemmesiden til GAIS:

 

Niklasson är 23 år, 175 lång och väger 70 kilo. Han är en vänsterfotad mittfältsspelare, snabb med bra teknik och fin speluppfattning. Daniel har spelat 32 pojklandskamper, 17 j-landskamper och åtminstone fem allsvenska matcher.

 

Og så relanserer jeg belgiske Günther Thiebaut. Spiss i 2. bundesligaklubben 1.FC Saarbrücken.

28 år, tidligere toppscorer på nest høyeste nivå i belgia, champions leauge erfaring. Scoret 20 mål på 36 kamper i 2003/2004 sesongen (regionliga süd). Var skadet i starten av fjoråret men scoret 4 på 10 kamper når han komt tilbake.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...