Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...tic/5233096.stm

 

Hvor mye mindre dyr blir Hoff hvis Webster - saken blir en ny regel ala Bosman? Skal vel sikkert ha ett klekkelig Sign on fee (og ja dette høres kjent ut). Og kan Alan forsvinne for drøye 400k da?

 

Synes Hoff kan bli en god tilvekst, hvis han har den rette innstillingen. Det bør f. eks ikke være automatikk i at han går rett inn i 11-eren. Enten ifra start eller benken kan han styrke laget betraktelig, og man har savnet en type som kan komme inn å snu kamper. Både Keller, Alan og Hoff kan ha slik rolle, imotsetning til kanskje en u-landslagsspiller.

 

Att. PFO

Min (svært begrensede) forståelse av saken, var at mannen(?) følte seg for god for Stabæk og forventet klippekort i startoppstillingen. Og at dette var noe av årsaken til at det gikk skeis. Om dette var fordi Stabæk ble oppfattet som en liten klubb eller lignende vites ikke.

 

Hoff vil vel for det første ha en bedre innstilling? og for det annet oppfattes Stabæk ikke lenger som en "liten" klubb?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ sier i dagens papir-Blabla at nye spillere er på vei inn, kanskje allerede til uken, og at årets stall enda ikke er satt. Håper han har rett for en gangs skyld (synes at han tidligere har lovet mer enn det har vært grunn til)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tull...det er JJ som har blitt lovet mer av tom og lars enn de har kunnet innfri. JJ har så absolutt æren i behold.

For all del, ingen kritikk av JJ, men det er desverre et faktum at de ikke virker helt samkjørte ang utsagn om forsterkninger., og "feilen" ligger nok neppe hos JJ. Overskriften på notisen var forøvrig "Forsterker til uken", og jeg må si at jeg gleder meg til neste uke :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tull...det er JJ som har blitt lovet mer av tom og lars enn de har kunnet innfri. JJ har så absolutt æren i behold.

 

Irriterende med folk som ikke skjønner at Bohinen er skyld i alt som går galt, mens Jönsson har æren for det som er bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ sier i dagens papir-Blabla at nye spillere er på vei inn, kanskje allerede til uken, og at årets stall enda ikke er satt. Håper han har rett for en gangs skyld (synes at han tidligere har lovet mer enn det har vært grunn til)

 

hvor var det du leste det sa du??

ekke helt med på hva papir-blabla er jeg.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ny spiller på gang i dag hvertfall...overhørte pål og ingebrigt på kunstgresset....

 

tuniser, mistenker mouelhi

 

er litt usikker på om hvor detaljert jeg skal skrive...virket ikke som om det var helt i land ennå, men det er var ikke snakk om noen tuniser..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ny spiller på gang i dag hvertfall...overhørte pål og ingebrigt på kunstgresset....

 

tuniser, mistenker mouelhi

 

er litt usikker på om hvor detaljert jeg skal skrive...virket ikke som om det var helt i land ennå, men det er var ikke snakk om noen tuniser..

 

det er det jeg har hørt..jaja, spiller blir det uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes at NFF burde åpne for økning med at det skal likestilles i sporter, slik at menn og kvinner spiller sammen!! da har vi jævla god fordel med at vi bare kan kjøpe asker som blir degradert pga. stadio..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ny spiller på gang i dag hvertfall...overhørte pål og ingebrigt på kunstgresset....

 

tuniser, mistenker mouelhi

 

er litt usikker på om hvor detaljert jeg skal skrive...virket ikke som om det var helt i land ennå, men det er var ikke snakk om noen tuniser..

 

det er det jeg har hørt..jaja, spiller blir det uansett.

 

Ja det kan jo hende, men skjønner ikke hvorfor. Han er en bra spiller, men skjønner ikke hvorfor han skal gå til oss for å bli backup for Somen og Henning... Liker det ikke, tenker stygge tanker om at dette kan være en byttehandel....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ny spiller på gang i dag hvertfall...overhørte pål og ingebrigt på kunstgresset....

 

tuniser, mistenker mouelhi

 

Hva med Karim Essediri ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ny spiller på gang i dag hvertfall...overhørte pål og ingebrigt på kunstgresset....

 

tuniser, mistenker mouelhi

 

Hva med Karim Essediri ?

 

Virker mer sannsynlig-

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ny spiller på gang i dag hvertfall...overhørte pål og ingebrigt på kunstgresset....

 

tuniser, mistenker mouelhi

 

Hva med Karim Essediri ?

 

Virker mer sannsynlig-

 

Byttehandel mot Alan og en stor sum penger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg tviler sterkt på om det er Karim Essidiri. Han kunne vi fått før han gikk til LSK. Dessuten er jeg ganske sikker på at vi kommer til å hente en sentral midtbanespiller før vi henter en ving. LSK slipper definitivt ikke Mouehli, så let utenlands...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg tviler sterkt på om det er Karim Essidiri. Han kunne vi fått før han gikk til LSK. Dessuten er jeg ganske sikker på at vi kommer til å hente en sentral midtbanespiller før vi henter en ving. LSK slipper definitivt ikke Mouehli, så let utenlands...

 

@ringo

 

Ja, hvis jeg hørte riktig i går er det det som er aktuelt. Han skal visstnok ha en landskamp for det aktuelle landet og han spiller sentral, men mine ører kan jo ha hørt mye rart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med brani til moss, espen til sandefjord, rogne ute lenge og med IA aktuell for blandt annet godset MÅ det komme spillere inn snart, med mindre de har misforstått og meldt på stabæk i 7'er serien.

 

Får vi ikke inn nye spillere er det godt det bare er ett lag som rykker ned i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg tviler sterkt på om det er Karim Essidiri. Han kunne vi fått før han gikk til LSK. Dessuten er jeg ganske sikker på at vi kommer til å hente en sentral midtbanespiller før vi henter en ving. LSK slipper definitivt ikke Mouehli, så let utenlands...

 

@ringo

 

Ja, hvis jeg hørte riktig i går er det det som er aktuelt. Han skal visstnok ha en landskamp for det aktuelle landet og han spiller sentral, men mine ører kan jo ha hørt mye rart.

 

Av en eller annen grunn var JÅF på Statoil stasjonen i krysset Hosleveien/Nadderudveien i går morges. Har sett ham der en gang før også og da ble det senere bekreftet at det hadde vært samtaler mellom Stabæk og LSK vedr. Alan.... :huh:

 

PS. kan selvfølgelig bare være at han har Statoilkopp og stikker innom for å fylle opp, men det er jo litt langt å dra siden han vel bor på Nesøya! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg tviler sterkt på om det er Karim Essidiri. Han kunne vi fått før han gikk til LSK. Dessuten er jeg ganske sikker på at vi kommer til å hente en sentral midtbanespiller før vi henter en ving. LSK slipper definitivt ikke Mouehli, så let utenlands...

 

@ringo

 

Ja, hvis jeg hørte riktig i går er det det som er aktuelt. Han skal visstnok ha en landskamp for det aktuelle landet og han spiller sentral, men mine ører kan jo ha hørt mye rart.

 

Av en eller annen grunn var JÅF på Statoil stasjonen i krysset Hosleveien/Nadderudveien i går morges. Har sett ham der en gang før også og da ble det senere bekreftet at det hadde vært samtaler mellom Stabæk og LSK vedr. Alan.... :huh:

 

PS. kan selvfølgelig bare være at han har Statoilkopp og stikker innom for å fylle opp, men det er jo litt langt å dra siden han vel bor på Nesøya! ;)

 

JÅF er en gjerrig..dårlig tipser til en stakkars pizza sjåfør.. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg tviler sterkt på om det er Karim Essidiri. Han kunne vi fått før han gikk til LSK. Dessuten er jeg ganske sikker på at vi kommer til å hente en sentral midtbanespiller før vi henter en ving. LSK slipper definitivt ikke Mouehli, så let utenlands...

 

@ringo

 

Ja, hvis jeg hørte riktig i går er det det som er aktuelt. Han skal visstnok ha en landskamp for det aktuelle landet og han spiller sentral, men mine ører kan jo ha hørt mye rart.

 

Av en eller annen grunn var JÅF på Statoil stasjonen i krysset Hosleveien/Nadderudveien i går morges. Har sett ham der en gang før også og da ble det senere bekreftet at det hadde vært samtaler mellom Stabæk og LSK vedr. Alan.... :huh:

 

PS. kan selvfølgelig bare være at han har Statoilkopp og stikker innom for å fylle opp, men det er jo litt langt å dra siden han vel bor på Nesøya! ;)

 

Det må være noe av det mest silly season`ete jeg har sett i hele dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av en eller annen grunn var JÅF på Statoil stasjonen i krysset Hosleveien/Nadderudveien i går morges. Har sett ham der en gang før også og da ble det senere bekreftet at det hadde vært samtaler mellom Stabæk og LSK

 

Nei takk, jeg vil ikke se JÅF i Stabækdrakt flere ganger... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med brani til moss, espen til sandefjord, rogne ute lenge og med IA aktuell for blandt annet godset MÅ det komme spillere inn snart, med mindre de har misforstått og meldt på stabæk i 7'er serien.

 

Får vi ikke inn nye spillere er det godt det bare er ett lag som rykker ned i år.

 

Tror vi kan selge 4-5 mann til før det er fare for nedrykk, men ønsker nå en ny midtbanespiller av god kvalitet og som gjerne kan spille på kanten. Når jeg tenker meg om ønsker jeg meg egentlig heller Jesper Jansson i 1998-versjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med brani til moss, espen til sandefjord, rogne ute lenge og med IA aktuell for blandt annet godset MÅ det komme spillere inn snart, med mindre de har misforstått og meldt på stabæk i 7'er serien.

 

Får vi ikke inn nye spillere er det godt det bare er ett lag som rykker ned i år.

 

Tror vi kan selge 4-5 mann til før det er fare for nedrykk, men ønsker nå en ny midtbanespiller av god kvalitet og som gjerne kan spille på kanten. Når jeg tenker meg om ønsker jeg meg egentlig heller Jesper Jansson i 1998-versjon.

 

Nå er vel ikke faren at vi har for få spillere (stallen har vel knapt vært så stor noen gang, så at et par spillere forlater oss fører neppe til at det blir 7er fotball). Problemet er vel at ganske mange av spillerne er urutinerte.

 

At vi kan selge 4-5 mann uten at det blir fare for nedrykk har vel i en viss grad med hvem vi selger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...