Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


men synes fortsatt vi trenger en kvalitetsspiller til jeg altså...

en som kan gå rett inn i første elveren, må jo finnes noen som ikke er evig dyre...

 

bra med unge og lovende som jeg håper blomstrer i år, men tror at en kvalitetspiller inn kan bety mye...

 

nå som vi har solgt ut 2 så kanskje det er en mulighet, overgangsvinduet er stenger ikke enda :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men synes fortsatt vi trenger en kvalitetsspiller til jeg altså...

en som kan gå rett inn i første elveren, må jo finnes noen som ikke er evig dyre...

 

bra med unge og lovende som jeg håper blomstrer i år, men tror at en kvalitetspiller inn kan bety mye...

 

nå som vi har solgt ut 2 så kanskje det er en mulighet, overgangsvinduet er stenger ikke enda :rolleyes:

 

Hvem i elleveren ønsker du da å erstatte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men synes fortsatt vi trenger en kvalitetsspiller til jeg altså...

en som kan gå rett inn i første elveren, må jo finnes noen som ikke er evig dyre...

 

bra med unge og lovende som jeg håper blomstrer i år, men tror at en kvalitetspiller inn kan bety mye...

 

nå som vi har solgt ut 2 så kanskje det er en mulighet, overgangsvinduet er stenger ikke enda :rolleyes:

 

Hvem i elleveren ønsker du da å erstatte?

 

Venstre back og høyre midtbane peker seg ut, selv om førstevalgene holder god TL-standard nå.

 

Føler egentlig at startelleveren er blandt de beste i Norge. Spørsmålet er hvordan vi håndterer at noen er ute, og da særlig en av de fem store. Her føler jeg vi har en viss dekning for Alan (Bjørnar), Somen (Keller i midten og Alan og Bjørnar på kantene) og Daniel (Olsen), selv om laget blir svekket som følge av dette. For Henning og Veigar ser jeg ingen som er i nærheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men synes fortsatt vi trenger en kvalitetsspiller til jeg altså...

en som kan gå rett inn i første elveren, må jo finnes noen som ikke er evig dyre...

 

bra med unge og lovende som jeg håper blomstrer i år, men tror at en kvalitetspiller inn kan bety mye...

 

nå som vi har solgt ut 2 så kanskje det er en mulighet, overgangsvinduet er stenger ikke enda :rolleyes:

 

Hvem i elleveren ønsker du da å erstatte?

 

Venstre back og høyre midtbane peker seg ut, selv om førstevalgene holder god TL-standard nå.

 

Føler egentlig at startelleveren er blandt de beste i Norge. Spørsmålet er hvordan vi håndterer at noen er ute, og da særlig en av de fem store. Her føler jeg vi har en viss dekning for Alan (Bjørnar), Somen (Keller i midten og Alan og Bjørnar på kantene) og Daniel (Olsen), selv om laget blir svekket som følge av dette. For Henning og Veigar ser jeg ingen som er i nærheten.

 

Tror faktisk Tømmernes vil frammstå som vår 3. beste spiss i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


.... Føler egentlig at startelleveren er blandt de beste i Norge. Spørsmålet er hvordan vi håndterer at noen er ute, og da særlig en av de fem store. Her føler jeg vi har en viss dekning for Alan (Bjørnar), Somen (Keller i midten og Alan og Bjørnar på kantene) og Daniel (Olsen), selv om laget blir svekket som følge av dette. For Henning og Veigar ser jeg ingen som er i nærheten.

Enig i at det ikke er noe alternativ for Veigar (i hvert fall ikke i hans rolle). Når det gjelder Henning håper jeg Tommy er tilbake i år, vi trenger absolutt flere strenger å spille på i år enn vi hadde i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spiser hatten min om EO spiller mer enn Tømmernes i år. (med forbehold om skader)

Jeg skal merke meg dette innlegget i mappen min "Veddemål før sesongstart" :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommer til å være to nye spillere på trening imorgen som skal prøvespille. En tuniser og en brasilianer, etter hva jeg har hørt. Vet ikke noe mer om verken posisjon, navn eller alder.

 

Den ene skal være en sentral midtbane, men er ikke sikker på når de skulle komme

Endret av Gamlegutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva med Trond andersen? fra brøndby?

han er bosman til sommeren..

selv om han har vært mye skadet i det siste er han en meget god spiller, og kan være en fin backup for henning som anker på midbanen:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva med Trond andersen? fra brøndby?

han er bosman til sommeren..

selv om han har vært mye skadet i det siste er han en meget god spiller, og kan være en fin backup for henning som anker på midbanen:D

 

 

NEI!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva med Trond andersen? fra brøndby?

han er bosman til sommeren..

selv om han har vært mye skadet i det siste er han en meget god spiller, og kan være en fin backup for henning som anker på midbanen:D

 

 

NEI!

 

Prøv å være litt saklig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva med Trond andersen? fra brøndby?

han er bosman til sommeren..

selv om han har vært mye skadet i det siste er han en meget god spiller, og kan være en fin backup for henning som anker på midbanen:D

 

 

NEI!

 

Som om jeg skulle ha sagt det selv.

 

Vedr. saklighet, så er dette det nærmeste man kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I den posisjonen vi er på overgangsmarkedet akkurat nå så er jeg fornøyd bare det dukker opp en ny spiller i det hele tatt...

 

Av en eller annen merkelig grunn føler jeg at vi diskuterte det samme på denne tiden ifjor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror bare at vi må akseptere at vi ikke kan hente så mange spillere som de andre toppklubbene. tror situasjonen er en ganske annen om et par år når pengene rundt FA begynner å skape balanse i regnskapet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er i ferd med å bli en generell oppfatning at når FA er på plass vil alt bli så mye bedre, og da vil vi få masse penger.. Situasjonen i forhold til andre lag i nærheten er lik, vi er fremdeles en liten klubb sammenliknet med VIF og LSK.. Håper ikke Stabæk Fotball går solid på trynet økonomisk dersom det nå viser seg at vi ikke trekker mer enn 6-7000 tilskuere i snitt på FA. Fin arena er ikke synonymt med at den fylles opp gang på gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei er enig med hdaniels..

Syntes det blir litt merkelig at det blir gull å grønne skoger av at vi får en ny arena, mulig det hjelper litt økonomisk, men stiller mine tvil til at snittet blir så enormt mye høyere enn det det er allerede!

Men så skal det vel også legges til at vi vil få inn noen kr fra konserter

Endret av Haakin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er i ferd med å bli en generell oppfatning at når FA er på plass vil alt bli så mye bedre, og da vil vi få masse penger.. Situasjonen i forhold til andre lag i nærheten er lik, vi er fremdeles en liten klubb sammenliknet med VIF og LSK.. Håper ikke Stabæk Fotball går solid på trynet økonomisk dersom det nå viser seg at vi ikke trekker mer enn 6-7000 tilskuere i snitt på FA. Fin arena er ikke synonymt med at den fylles opp gang på gang.

Jeg tipper vi drar opp 50% i snitt allerede første året. Det skulle vel tilsvare 7500 - 9000. Det blir et VELDIG attraktivt sted i forhold til Nadderud både for oss og gjestende supportere. Vi er også eneste i TL med innendørs arena, så for mange blir nok det spennende i seg selv. Setter vi oss matebusser til Lysaker blir det også veldig lett å komme seg dit i forhold til Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det vel ikke økt tilskuersnitt som er den største økonomiske fordelen med FA. Det er ikke tvil om at arenaen vil bety enormt for økonomien, uten at det er synonymt med at vi da kan kjøpe hva vi vil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


virker litt som at man tenker det samme med FA som man tenkte da martin kom tilbake, at det skulle rette alt og alt blir så mye bedre da...

 

jeg venter å ser jeg, hva som skjer...

 

Trond andersen var bare ment som en backup, men men.

 

liker han kanskje litt ekstra siden han er fra kritstiansund...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I den posisjonen vi er på overgangsmarkedet akkurat nå så er jeg fornøyd bare det dukker opp en ny spiller i det hele tatt...

 

Av en eller annen merkelig grunn føler jeg at vi diskuterte det samme på denne tiden ifjor?

 

...og hva klager du på da? Vi tok tross alt sølv med omtrent samme laget som året før fikk 5. plass, som igjen var omtrent det samme som spilte Adecco året før der...

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I den posisjonen vi er på overgangsmarkedet akkurat nå så er jeg fornøyd bare det dukker opp en ny spiller i det hele tatt...

 

Av en eller annen merkelig grunn føler jeg at vi diskuterte det samme på denne tiden ifjor?

 

...og hva klager du på da? Vi tok tross alt sølv med omtrent samme laget som året før fikk 5. plass, som igjen var omtrent det samme som spilte Adecco året før der...

 

 

Som vi igjen har vært heldige med tanke på skader?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...