Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hva med denne karen: Christian Traoré

 

Født: 18.4.82, 180 cm , 79 kg

63 kampe for FCK

Tidligere klubber: KB

 

Ung talentfuld spiller. Er fysisk stærk trods sin unge alder og et stort talent man forventer sig meget af de følgende år. Fik sin debut for FCK i efteråret 2001 og var udlejet til svenske Hammarby i efteråret 2002.

 

0506211005019052_4026cd7b.jpg

 

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=298704

 

men han går vel neppe vår rettning, sikkert mange som er klare for en FC Kjøbenhavn spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge nettavisen:

"Stabæk ser seg nå om etter forsterkninger på midten og på kantene."

 

Trodde vi var godt forspendt sentralt på midten, og vil helst ha en rask driblefant på kanten. Må vel også erstatte Finstad? (Selv om flere spillere på 2.-laget banker inn mål etter mål). Noen som vet noe mer om Berland? Han var jo aktuell tidligere i vår...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge nettavisen:

"Stabæk ser seg nå om etter forsterkninger på midten og på kantene."

 

Trodde vi var godt forspendt sentralt på midten, og vil helst ha en rask driblefant på kanten. Må vel også erstatte Finstad? (Selv om flere spillere på 2.-laget banker inn mål etter mål). Noen som vet noe mer om Berland? Han var jo aktuell tidligere i vår...

 

Hepp,

 

Trond er en naturlig målscorer på 2. laget. Mulig han kan hentes opp til A-Stallen i sommer og kanskje han kan få bryne seg på topp mot slutten i kamper hvor vi leder. Branmir kan til nød spille spiss han også, så det er neppe noe problem.

 

Vi skal ha en sentral midtbanespiller, og jeg er sikker på ay mannen på toppen av blokka er Hasan Cetinkaya. Men det ønsket betyr sannsynligvis at Clausen ikke lenger er en del av fremtidsplanene.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men det ønsket betyr sannsynligvis at Clausen ikke lenger er en del av fremtidsplanene.

39022[/snapback]

Ref. min tidligere post, ikke overraskende.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men det ønsket betyr sannsynligvis at Clausen ikke lenger er en del av fremtidsplanene.

39022[/snapback]

Ref. min tidligere post, ikke overraskende.

39024[/snapback]

Nja og ha... Nå er vi åpent så jeg er forsiktig, men ref det du vet så er vel det noe man kan rydde opp i?

 

Hva har egentlig skjedd med Mads? Han var et sikkelig friskt pust i 2003, og fikk vel så vidt jeg skjønte fjorårssesongen ødelagt av militærtjeneste og dårligere trening. Men, jeg hadde forventet at han skulle bidra i år, men så langt ser dette ikke ut til at det kommer til å skje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vi kan jo sette opp en ønskeliste til Janne nå rett før jul!!?

 

Her er mine navn:

 

Daniel Nannskog

Gabriel Ucar

David Hanssen

Samuel Isaksen

21141[/snapback]

Hadde vi snappet opp Isaksen også, så hadde vi fortsatt vært ubeseiret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kjenner 2 ihugget LSK-fans og begge to skulle gjerne sett at JPW ble solgt, de syntes han er totalt udugelig - så jeg henger meg på Markus sin HELL NO!!!

39054[/snapback]

 

Som LSKsupporter må jeg si meg totalt uenig i denne beskrivelsen av JPW!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han er ingen klassespiller, men en jevn elitespiller som ville forsterket ett hvert lag i første divisjon. Nå når Riise er klar for spill hos oss så er det ikke tenkelig at JPW kan være på vei bort selv om han er populær hos Røsler og kompani. Han har ikke spilt fra start i de siste kampene dersom jeg ikke husker helt feil heller.

 

eLSKe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brasser på prøvespill. Spennende.

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/article416216.ece

 

Forza Stabæk

39887[/snapback]

For tiden er vi kun skandinavisk-talende på Stabæk. (Renger med at Veigar forstår norsk?) Og da er det et langt steg å ta, hvis man skal hente en brasilianer. Men fyren kan kanskje ikke engelsk en gang. Det skal litt til at en brasilianer skal lykkes hos Stabæk.

 

Venha em! (som visstnok er alltid uansett på portugisisk i følge freetranslation.com)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...