Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Skal ikke røpe for mye, men en LSK spiller skal være i kontakt med Stabæk..

 

Dette er hemlig enda, men vil sikkert komme ut i media snart :D

 

Vet hvem det er, og han kan nok være en forsterker!

39899[/snapback]

JPW - er vel ingen hemmelighet hvis det er han! Fysj med deg - Bort!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 timer og 20 minutter til overgangsmarkedet åpner... Kommer det noen overaskelser allerede i morgen, eller skjer det ingenting.

 

Personlig tror jeg brasilianerne er en løsning fordi vi ikke har noen/nok på beite, tror ikke på nye spillere med det første.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om disse brasilianerne har noe å fare med, skal man huske på at de bare er 19 og 23 år gamle. Om de lærer seg å mestre språket og er lærevillige ellers, kan de utvikle seg med norsk fotball og bli knallbra. Det kan selvsagt slå ut negativt også, men jeg håper vi klarer å signere en brasilianer denne gangen etter at Jesus og Bruno floppa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brasser på prøvespill. Spennende.

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/article416216.ece

 

Forza Stabæk

39887[/snapback]

 

Alle fotballspillere fra Brasil er ikke like dugandes.

Bruno kom også derfra.

39896[/snapback]

 

Med andre ord er det ikke spennende?

 

De beste brassene havner selvfølgelig ikke i Norge, men Rosenborg hadde jo mulighet til å hente Maxi Lopez. I dag er han da i Barca. Har jo vært en del gode brasser som har lykkes i Sverige, så hvorfor ikke?

 

Synes det er spennende jeg.

 

Heia Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brasser på prøvespill. Spennende.

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/article416216.ece

 

Forza Stabæk

39887[/snapback]

 

Alle fotballspillere fra Brasil er ikke like dugandes.

Bruno kom også derfra.

39896[/snapback]

 

Med andre ord er det ikke spennende?

 

De beste brassene havner selvfølgelig ikke i Norge, men Rosenborg hadde jo mulighet til å hente Maxi Lopez. I dag er han da i Barca. Har jo vært en del gode brasser som har lykkes i Sverige, så hvorfor ikke?

 

Synes det er spennende jeg.

 

Heia Stabæk

39950[/snapback]

Han sier vel bare at alle spillere med nasjonaliteten Brasil ikke er gode fotballspillere, alle normenn er da ikke vikinger!

 

men såklart er det spennende, jeg skal på lørdagens trening, selvom de sikkert ikke er der... litt tidlig med 10:30 når Tom sier at de kommer på lørdag

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fett, om de er der får du rapportere.

 

Jeg leste hva han skrev jeg og Markus. Jeg ville i grunn bare være naivt positv, fremfor halv-negativ basert på gamle erfaringer. Også er da vel også gjennomsnitts-Brassen en god del vassere enn gjennomsnitts-Oladunk?

 

Mange slike prøvespill ender jo ofte med ingenting, men innemellom kan en treffe på en aldri så liten juvel.

 

Får håpe på det beste.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har stor tro på at disse nye brasilianerne kan bli store stjerner, inntil det motsatte er bevist!!!!

Alltid spennende med nye spillere (så lenge de ikke er benkeslitere i viking eller LSK)

39976[/snapback]

 

Sånn som Martin Andresen var mener du...eh...??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har stor tro på at disse nye brasilianerne kan bli store stjerner, inntil det motsatte er bevist!!!!

Alltid spennende med nye spillere (så lenge de ikke er benkeslitere i viking eller LSK)

39976[/snapback]

 

Sånn som Martin Andresen var mener du...eh...??

39979[/snapback]

 

Hehe. Tenkte nok mer på Berland/ JPW. Er ikke de mest spennende spillerne i verden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har stor tro på at disse nye brasilianerne kan bli store stjerner, inntil det motsatte er bevist!!!!

Alltid spennende med nye spillere (så lenge de ikke er benkeslitere i viking eller LSK)

39976[/snapback]

 

Sånn som Martin Andresen var mener du...eh...??

39979[/snapback]

 

Hehe. Tenkte nok mer på Berland/ JPW. Er ikke de mest spennende spillerne i verden.

39982[/snapback]

 

Skjønte det...hehe. Jeg anser både Berland og Winsnes som interessante, men de er liksom ikke av det kaliberet vi ønsker oss. De er arbeidsmaur liksom, flinke og bral, men har vel ikke det lille ekstra som jeg liker å kalle Nannskog nå for tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønte det...hehe. Jeg anser både Berland og Winsnes som interessante, men de er liksom ikke av det kaliberet vi ønsker oss. De er arbeidsmaur liksom, flinke og bral, men har vel ikke det lille ekstra som jeg liker å kalle Nannskog nå for tiden.

 

Hepp,

 

Bifaller! Vi er bortskjemt av Chippen på flanken, men slike spillere finnes knapt. Norske spillere er og blir i all vesentlighet arbeidsmaur! En spiller med mer enn 100 tippeligakamper vil være god nok for et førstedivisjonslag!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En spiller med mer enn 100 tippeligakamper vil være god nok for et førstedivisjonslag!

40002[/snapback]

Men vi har vel ikke tenkt å være et førstedivisjonslag mer enn noen uker til?

 

Håper i grunn på flere svenske stjerner jeg....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De beste brassene havner selvfølgelig ikke i Norge, men Rosenborg hadde jo mulighet til å hente Maxi Lopez. I dag er han da i Barca.

39950[/snapback]

Just for the record; Maxi Lopez er argentiner. Og skulle han ha gått til noen i Norge måtte det ha vært til oss, idet søsteren til en skolekamerat av han bor på Høvik...;-)

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan nok si med hånda på hjerte at det ikke er JPW jeg tenker på...

40107[/snapback]

 

Hm..

40114[/snapback]

 

Kan det være Kasey Wehrman? Han er midtbanespiller og kontrakten hans går ut til høsten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hos meg finnes det ikke et fnugg av tvil om at vi kommer til å rykke opp. Laget har ikke prestert opp mot sitt potensial i kanskje noen seriekamp så langt, likevel er vi kun ett poeng bak serieledelsen. At vi ikke har prestert maks i serien mener jeg kampen mot Fredriksad viste. Vi har en haug med spillere i stallen som tok bronsje i Tippeligan så sent som for to sesonger siden. Vi har i sommer forsterka laget med fjorårets kaptein, på laget som i dag topper Allsvenskan. Det er ikke snakk om at det er to lag i Adeccoligaen som kommer til å slå oss, særlig når Sogndal har satt seg helt ut av spill.

 

Vi trenger derfor spillere som kan gi oss den ekstra dimensjonen som kan bringe oss opp til toppen av tippeligane igjen, som er ledelsens uttalte målsetning. Er det ikke det da? Er virkelig Bjørn Berland og JPW slike spillere? Nei, de er vel ikke det. Begge er jo benkers og vel så det der de er i dag! Heldigvis er ikke Berland lenger aktuell, håper det samme gjelder Winsnes. Er det virkelig noen som tror at han kan heve Stabæk? Glem det!

 

Etter min mening trenger vi en sentral midtbane spiller. Jeg har kjempe tro på Henning Hauger. Han kan bli stor! Men, mener at vi trenger en mer fotrapp spiller ved siden av han enn det Jeppe er. Ikke for det, jeg er stor fan av Jeppe, men mener han må flyttes ned på midtstopper plass til neste sesong.... i tippeligaen! Tenk å ha en så ballsikker, taklings- og pasningssterk spiller i midtforsvaret vårt. Det har jeg savna lenge. Forsterkning nr. 2 i sommer bør være en venstre flanke spiller. MEN, skal vi ha en venstre flanke spiller MÅ han være en spiller som vil være et klart første valg. Hvis ikke holder det med Steners og Sund som alternativer på den plassen.

 

Så, når det gjelder disse to brasilianerne på prøvespill. De kan være fra Brasil aldri så mye, skal de få kontrakt må de være svinegode, hvis ikke er det bare å sende dem videre til noen andre. Med Clausen, Tanum, Stenvoll, Sund, Markegård på benken trenger vi ikke stallfyll, men spillere som hever laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har du ikke en kopi av annonsen også da? Den var jo helt fantastisk. Husker jeg hang ten opp på jobben i håp om at min lyn sympatiserende sjef hadde en spiss og avse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...