Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Noen som har noe info om Hammarbys Petter Andersson? Går ikke kontrakten hans ut i 2009? Han hadde jeg likt å se i Blaatt.

 

 

Han var jævla god på FM06, ellers så har jeg ingen formeninger..

Men håper vi får signet 1-2 på midtbanen, forhåpentligvis en potet og en som kan spille som offensiv sentral midtbanespiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...Palmi Rafn Palmason...

Nå leste jeg litt utdrag fra intervjuer og denne fyren virker som en ydmyk og hardtarbeidende type. Han har trent mye selv over vinteren for å forberede seg til serien (husk at man på island spiller for busspenger til kamp) og virker mer opptatt av laget enn oppmerksomheten rundt ham selv. I tillegg fremstår han som en sympatisk og oppegående mann.

 

Det var det intrykket jeg satt igjen med etter å ha sett gjennom det lille jeg fant om han.

 

aeh....ja, men beskrivelsen din passer paa alle unge islandske spillere som önsker aa naa noe annet enn "bare" islandsk toppfotball <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener vi minimum må få inn 2 spillere.... Nå har vi en gyllen mulighet for gull, det bør satses remmer & tøy nå på å dra dette i land... det er så perfect timing med ny stadio etc neste år... Med gull er jeg sikker på at vi drar 5-7000 nyfrelste Stabæk fans ekstra til Fornebu.... Det vil bli solgt rekord mange sesong billetter, og inntektene til Stabæk skyter i været..... :) Vi må ha inn en topp spiss også, vi må utnytte nå all synergi effekten det er rundt hypen vår (mange vil nok være med oss på oppturen, spiller som vi før drømte om vil signere med oss..)... Alan vil jo bli solgt straks om han fortsetter i dette tempoet, trist men sant... Holder fortsatt en knapp på Trond Olsen på plassen hans, insane bra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet at mange sikkert vil riste på hodet når de leser dette, men jeg vil helst ikke ha Trond Olsen. Jeg er klar over at han er hurtig, men jeg syns han stort sett bare duger til en ting: motta ballen, sparke den forbi backen og løpe etter. Den dagen han møter bedre backer tror jeg han vil slite.. Men det er godt mulig jeg ikke har peiling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har noe info om Hammarbys Petter Andersson? Går ikke kontrakten hans ut i 2009? Han hadde jeg likt å se i Blaatt.

 

 

Han var jævla god på FM06, ellers så har jeg ingen formeninger..

Men håper vi får signet 1-2 på midtbanen, forhåpentligvis en potet og en som kan spille som offensiv sentral midtbanespiller.

 

Hva skal vi med en potet? Potet har vi i Tom.

 

Jeg vil mye heller ha en som er jævlig god på det han er god på, og heller mangler noe annet. En hurtig, teknisk og innleggssterk kantspiller hadde vært digg. Vi trenger en mer utpreget kant...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har noe info om Hammarbys Petter Andersson? Går ikke kontrakten hans ut i 2009? Han hadde jeg likt å se i Blaatt.

 

 

Han var jævla god på FM06, ellers så har jeg ingen formeninger..

Men håper vi får signet 1-2 på midtbanen, forhåpentligvis en potet og en som kan spille som offensiv sentral midtbanespiller.

 

Hva skal vi med en potet? Potet har vi i Tom.

 

Jeg vil mye heller ha en som er jævlig god på det han er god på, og heller mangler noe annet. En hurtig, teknisk og innleggssterk kantspiller hadde vært digg. Vi trenger en mer utpreget kant...

 

Det finnes nok bedre poteter enn Tom Stenvoll, tenkte mere på en midtbane potet.

Dvs en som kan spille ving og sentralt, ikke nødvendigvis forsvar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet at mange sikkert vil riste på hodet når de leser dette, men jeg vil helst ikke ha Trond Olsen. Jeg er klar over at han er hurtig, men jeg syns han stort sett bare duger til en ting: motta ballen, sparke den forbi backen og løpe etter. Den dagen han møter bedre backer tror jeg han vil slite.. Men det er godt mulig jeg ikke har peiling.

Hepp,

 

100% enig!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har noe info om Hammarbys Petter Andersson? Går ikke kontrakten hans ut i 2009? Han hadde jeg likt å se i Blaatt.

 

Morsom spiller - virker som en alle tiders kjernekar også - men er vel langt på vei samme type spiller som Espen Hoff og ganske skadeutsatt. Ville forsøkt å fiske i lokalt farevann først.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har heller ikke noen tro på Olsen i Stabæk, vi har heller ikke noe behov for en midtbane potet heller som noen mener. Der har vi Keller og Henning...

 

Olsen har hurtighet, innlegg og skudd, vi kunne trengt en som kan score på frispark også, en stund siden vi har hatt mål på direkte frispark nå??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Børufsen ville vært en strålende mann for Stabæk, erstatter Alan lett!

 

Dritings eller bare ute for å destruere forumet?

 

Det siste. Kan vi ikke bare blokkere han? Han klarte åpenbart ikke holde Børufsen-preiket sitt til sin egenstartede tråd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Børufsen ville vært en strålende mann for Stabæk, erstatter Alan lett!

 

 

Hvor gammel er du?

 

 

Skjer det noe mer med han Pontus fra Sporting Lisboa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Seriøst, er det ingen andre enn jeg som har oppdaget Børufsen's talent her? Han er vanvittig god! Altså, han holder landslagsklasse. Spør du meg er han bedre enn for eksempel Tarik Elyounoussi, men det er vel smak og behag. En ikke alt for dyr, men fantastisk signering for Stabæk hvis Janne skulle finne på å åpne øynene sine en smule mer. La oss krysse fingrene våre, alle mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Seriøst, er det ingen andre enn jeg som har oppdaget Børufsen's talent her? Han er vanvittig god! Altså, han holder landslagsklasse. Spør du meg er han bedre enn for eksempel Tarik Elyounoussi, men det er vel smak og behag. En ikke alt for dyr, men fantastisk signering for Stabæk hvis Janne skulle finne på å åpne øynene sine en smule mer. La oss krysse fingrene våre, alle mann.

 

Kanskje ikke så vits å overdrive med å si at han er mye bedre enn Alan, når du rett etterpå skriver at han KANSKJE er like god som Tarik ? :huh:

 

Mener nå i tillegg at Alan er noen hakk bedre enn Tarik å jeg da, men det er vel smak og behag (;

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen hold i ryktene, mener jeg vi får en god kant og god sentral midtbane i Palmason og Farnerud.

 

Signerer vi disse to synes jeg alle her på forumet bør ta turen til stabækkontoret og bære Bohinen på gullstol en runde rundt bekkestua ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har aldri hatt sansen for Alan...

 

 

??!?

 

Du har kanskje aldri hatt sansen for Alan, men hvis du følger med på Stabæk og har sett på kampene så må du jo se at Alan for øyeblikket er en av de 3 beste spillerne i tippeligaen, hvis ikke den beste

 

Jeg burde kanskje ha gjort det, men visste ikke om Espen Børufsen før du skrev om han her (det tror jeg gjelder mange andre på forumet også)...og det sier vel litt om at Alan for øyeblikket er en bedre spiller?

Selvfølgelig er kanskje Børufsen en mann for fremtiden, men ikke på langt nær så god som Alan er nå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...