Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


@ringo har du hørt noe om det svenske forsvars talentet Erik Tengroth som spiller i Svenske IK Sirius Fotboll i Superettan.

han har vært oppe i allsvenskan i fjor, tror han også kan spille midtbane, det gjorde han i hvertfall før han ble omskolert til Back..

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


@ringo har du hørt noe om det svenske forsvars talentet Erik Tengroth som spiller i Svenske IK Sirius Fotboll i Superettan.

han har vært oppe i allsvenskan i fjor, tror han også kan spille midtbane, det gjorde han i hvertfall før han ble omskolert til Back..

Hepp,

 

Nix, hvordan det?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


@ringo har du hørt noe om det svenske forsvars talentet Erik Tengroth som spiller i Svenske IK Sirius Fotboll i Superettan.

han har vært oppe i allsvenskan i fjor, tror han også kan spille midtbane, det gjorde han i hvertfall før han ble omskolert til Back..

Hepp,

 

Nix, hvordan det?

 

@ringo

 

tenkte du hadde god oversikt over spillere...

han er regnet som ett forsvarstalent i sverige, derfor tenkte jeg han var en spiller du kanskje hadde hørt om...

siden han også har spilt i östers IF i allsvenskan, signerte A-lags kontrakt der i 2005.

Spilt Jr Em kval for Sverige og vært på rundens lag ett par ganger i allsvenskan...

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.bold.dk/nyt/?vis=84822

 

Det er vel neppe oss, men har så innmari lyst til å håpe. Hadde jo vært enda fetere enn med storebror...

Pokker, der står det jo at Brønby er interessert i Pontus Farnerud også. Da får vi hard konkurranse om han...

 

Ifølge BT skulle Brøndby være interesseret i begge Farnerud-brødrene, Pontus og Alexander, der begge forventes at skifte klub til sommer på grund af manglende spilletid i henholdsvis Sporting og Stuttgart.
Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil faktisk tro at vi er konkurransedyktige. Ny stadion, mulighet for Uefa og muligens CL kval til neste år, samt at vi har penger til å matche dansk lønn(?). Dessuten har vi Janne og andre tidligere Landskrona folk som begge brødrene kjenner godt til, forhåpentligvis på en positiv måte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så langt har følgende navn figurert over listen av spillere vi har eller har hatt i kikkerten:

 

- Pontus Farnerud

- Fredrik Strømstad

- Tunisisk landslagspiller

 

Med dette som utgangspunkt, er jeg rimelig trygg på at vi kommer til å signere et par kvalitetsspillere i løpet av sommeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så langt har følgende navn figurert over listen av spillere vi har eller har hatt i kikkerten:

 

- Pontus Farnerud

- Fredrik Strømstad

- Tunisisk landslagspiller

 

Med dette som utgangspunkt, er jeg rimelig trygg på at vi kommer til å signere et par kvalitetsspillere i løpet av sommeren.

 

tipper heller tidligere tunisisk landslagsspiller og spiller i lsk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så langt har følgende navn figurert over listen av spillere vi har eller har hatt i kikkerten:

 

- Pontus Farnerud

- Fredrik Strømstad

- Tunisisk landslagspiller

 

Med dette som utgangspunkt, er jeg rimelig trygg på at vi kommer til å signere et par kvalitetsspillere i løpet av sommeren.

 

tipper heller tidligere tunisisk landslagsspiller og spiller i lsk..

 

Kjøper vi Mouheli eller Essediri blir jeg trist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mouheli er da ikke så verst. Har jo til tider vist gode ferdigheter. 5.22 på nettavisens spillerbørs i fjor er jo et tegn på kvalitet. Han har vært på rundens lag 1 gang, og blitt kåret til BB 1 gang denne sesongen.

 

I sammenlikning med Farnerud brødrene derimot....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

ikke slå meg! MEN stefan isizackihi ellr hva det nå var har spilt stødig i allsvenskan i år. en spiller me stor fart og god fart, vet han ikke slo til i vif men i vårt system ville han passet bra inn. Han løper mye, har gode inlegg, en god skudd fot og slår til tider gode pasninger. ringo? hva har du å si?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke slå meg! MEN stefan isizackihi ellr hva det nå var har spilt stødig i allsvenskan i år. en spiller me stor fart og god fart, vet han ikke slo til i vif men i vårt system ville han passet bra inn. Han løper mye, har gode inlegg, en god skudd fot og slår til tider gode pasninger. ringo? hva har du å si?

 

En av de store stjernene i allsvenskan, han blir meget dyr

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke slå meg! MEN stefan isizackihi ellr hva det nå var har spilt stødig i allsvenskan i år. en spiller me stor fart og god fart, vet han ikke slo til i vif men i vårt system ville han passet bra inn. Han løper mye, har gode inlegg, en god skudd fot og slår til tider gode pasninger. ringo? hva har du å si?

Hepp,

 

At fart kanskje ikke er det første jeg forbinder med Ishizaki, men han har en meget god pasningsfot. Sikkert en spiller som kunne passet godt inn i Stabæk. Men jeg tror ikke det er særlig realistik dessverre.

 

Men jeg tror vi kommer til å fåp inn to etablerte spillere. En sentral midtbane med både pondus og playmakeregenskaper, samt en offensiv lettbent kantspiller. MINST en av disse kommer til å ha norsk pass.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg synes Alexander F er Veldig spennende jeg da, nesten mer spennende enn pontus, siden han er bare 24 år vis jeg ikke har lest feil.

Tror det kan bli ett spennende overgangsvindu vi møter, er mer populære enn noen gang, og en attraktiv klubb omdagen...

med skandinavias KLART beste trener:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

ikke slå meg! MEN stefan isizackihi ellr hva det nå var har spilt stødig i allsvenskan i år. en spiller me stor fart og god fart, vet han ikke slo til i vif men i vårt system ville han passet bra inn. Han løper mye, har gode inlegg, en god skudd fot og slår til tider gode pasninger. ringo? hva har du å si?

Hepp,

 

At fart kanskje ikke er det første jeg forbinder med Ishizaki, men han har en meget god pasningsfot. Sikkert en spiller som kunne passet godt inn i Stabæk. Men jeg tror ikke det er særlig realistik dessverre.

 

Men jeg tror vi kommer til å fåp inn to etablerte spillere. En sentral midtbane med både pondus og playmakeregenskaper, samt en offensiv lettbent kantspiller. MINST en av disse kommer til å ha norsk pass.

 

@ringo

 

 

Hans lagkamerat hadde vell vært en drøm. Svenson riktig? men hvor dyr er stefan egentlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://fotbollskanalen.se/1.494010/2008/06...s_fran_sporting

 

Shit så keen jeg er på å få denne mannen til klubben, men han ruller sikkert i lukrative tilbud. Her må bare JJ, Daniel, Johan og Pontus gjøre alt de kan for å skru på sjarmoffensiven...

 

Tenk å sno denne karen foran trynet på Brøndby, AIK, MFF, DIF + hollandske klubber. Det hadde vært noe det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...