Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Uavhengig av om Jönsson er enig i alternativene dine, er jeg villig til å vedde en tier på at han er enig i grunntanken: Det er på tide å skifte fokus til resigneringer.

 

(OK, det gjenstår en uke eller to for å få klarhet i Annans situasjon. Såfremt det er mulig.)

 

 

EDIT: I Aftenposten, nett, "Sommerens overganger", er kun Stenersen, Kamara og Kjølø oppført som bosmanspillere ved sesongslutt. Stemmer dette?

 

Link:

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article114247.ece

 

Du må nok legge tll Bjørnar og Morten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha lest artikkelen i dagen papirutgave av VG er har jeg troen på at Annan fort blir lengere enn 1/8...Bohinen utalte at de jobbet med at å beholde Annan lengere, jeg syns det ville vært veldig rart om de brukte energi på det om ikke sannsynligheten for å komme i enighet med Start var ganske stor :rolleyes: Så får Farnerud seg et par uker på å oppnå toppformen, videre leker vi oss til seriegulll! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha lest artikkelen i dagen papirutgave av VG er har jeg troen på at Annan fort blir lengere enn 1/8...Bohinen utalte at de jobbet med at å beholde Annan lengere, jeg syns det ville vært veldig rart om de brukte energi på det om ikke sannsynligheten for å komme i enighet med Start var ganske stor :rolleyes: Så får Farnerud seg et par uker på å oppnå toppformen, videre leker vi oss til seriegulll! :D

 

Nå er det vel Henning, Palmi og kanskje Keller som evt. skal kjempe om en plass med Annan på def. midtbane. Farnerud er vel tiltenkt en plass på offensiv midtbane, men kan også spille def. Mao vi er godt dekket defensivt :) . Jeg hadde gjerne sett Farnerud og Annan sammen på midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det var merkelig med han keeperen, vi har jo Jon og Iven som klare 1. og 2 valg og Kristoffer Jensen som er juniorspiller i tillegg..

 

Jeg syntes det bare er positivt jeg, f.o.f. fordi Stabæk er aktive i jakten på unge spillere, men konkurranse er som nevnt tidligere bare sunt.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det var merkelig med han keeperen, vi har jo Jon og Iven som klare 1. og 2 valg og Kristoffer Jensen som er juniorspiller i tillegg..

 

 

I og med at Stabaek ble imponert av keeperen (som er 16-17 år) i en juniorturnering, kan jeg ikke tolke det på annen måte enn at man anser han som bedre/ mer lovende enn K. Jensen. (Vi har allerede to juniorkeepere i stallen.)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke Stabæk hente inn Chippen tro??

 

vi må jo friste mer en Saudi Arabia.....

 

http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle114855.ece

 

Den svenske landslagsspilleren skal ha skrevet under på en treårskontrakt med araberne

 

Du synes det er vel anvendte penger å løse Chippen når han har tre år igjen av kontrakten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil denne mannen (Ljungberg) også avslutte karrieren i skandinavia ?

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/06/542747.html

 

 

Føler i grunn vi at vi ser veldig sterke ut nå men jeg hadde ikke takket nei ;)

 

 

Det hadde jeg - takket nei altså. Han er alt for stor popstjerne til å passe inn i Stabæk. Litt sånn JÅF x 10.000.

Dessuten får han migrene bare noen snakker hardt til ham

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Stabæk fortsatt interessert i Hoff?

For: FFK er i førersetet i forhold til å sikre seg hans underskrift, men vil få tøff konkurranse. Ikke minst fra den andre gullkandidaten Stabæk.

 

Er fortsatt positiv til Hoff, men mest mtp neste år, da jeg ikke ser at han kan forsterke laget vesentlig i år. Med sesonoppkjøring under JJ vil han vel være nærmere å utfordre dagens kantspillere. Vi må heller ikke glemme at Alan kan forsvinne med evt storspill i Europa, og da er det jo kjekt å ha en erstatter klar.

Kanskje man skulle signet han for å unngå at han går til FFK (gammel RBK-taktikk)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er fortsatt positiv til Hoff, men mest mtp neste år, da jeg ikke ser at han kan forsterke laget vesentlig i år. Med sesonoppkjøring under JJ vil han vel være nærmere å utfordre dagens kantspillere. Vi må heller ikke glemme at Alan kan forsvinne med evt storspill i Europa, og da er det jo kjekt å ha en erstatter klar.

Kanskje man skulle signet han for å unngå at han går til FFK (gammel RBK-taktikk)

Forskjellen var at RBK var stinne av gryn mens Stabæk er stinn av gjeld. Tror Hoff kommer til å bli minst like dyr som Alan, men er en spiller med mindre potensiale. Vi får heller vente og se på Huseklepp, etter et par år til på benken i Brann uten videre progresjon står han nok utenfor porten vår en dag og gråter og vil inn. Jönsson kunne nok lagd en god spiller ut av den mannengutten :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg for min del ser helst at seriens beste spillere forblir i Norge, uavhengig av om de er i Stabæk. Det er bare positivt om de andre lagene er best mulig - så lenge vi er enda bedre.

 

Kan ikke annet enn å stusse litt over utspillene til Wehrman. Han mener klubbledelsen er amatører og ikke satser fordi han ikke får enda bedre betingelser i sin eventuelt nye kontrakt. Vi har en del spillere i vår klubb også som er ivrige etter satsning fra klubbledelsen, men når de uttaler seg om sånne ting handler det ikke om dem selv, men å styrke laget. Wehrman mener tydeligvis at skikkelige ambisjoner i FFK handler om hvor fet hans egen kontrakt er, ikke hvordan laget forsterkes. Tviler på at den mannen har noen dårlig kontrakt fra før, og det burde være andre måter å bruke ressurser på som gir mer kvalitetsheving i laget enn å doble lønna til en fra før godt betalt spiller.

 

Men, men, jeg er ikke blant Wehrman som fotballspillers største beundrere heller. Mener han er for stasjonær og temposvak til å være en drømmesignering for oss. Han er iallfall ingen erstatning for Annan. Som defensiv midtbanespiller er han på mange måter Annans rake motsetning og akkurat det vi ikke trenger. Midtbanen vår trenger i stor grad å komplementeres med en spiller som dekker store rom og har høyt tempo og intensivitet, akkurat det samme som Wehrman selv trenger å utfylles med. Godt mulig han er god nok, men er han riktig spillertype..? Vi må ikke begynne som Rosenborg gjorde, å kjøpe hete navn kun fordi de er tilgjengelige.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...