Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


noen som vet noe om Glenn atle Larsen i Kongsvinger, han har en lang og spennende Cv er ikke veldig gammel.

men var veldig uheldig under Utlands oppholdet sitt, tror han kunne vært en spennende spiller under Jannes vinger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ante Vitaic kunne kanskje hatt noe for seg...

 

@ringo

 

De skryter hvertfall uhemmet av han her i hamar. Har bare sett han på nadderud selv, og ble ikke akkurat veldig imponert da.

Han fristilles visst også fra kontrakten med hamarkastratene NÅR de rykker ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grunnen til at Hanstveit ikke blir der er vel fordi Huseklepp får 9 mill på 3 år og da mener jo selvfølgelig Hanstveit, som tross alt er fast i 11'rn at han skal ha like mye, om ikke mer.

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


La Janne og Pontus ta en liten prat med Fredrik Ljungberg! Han har så vidt jeg vet gitt seg med utenlandsfotball, og kanskje han vil spille for et lag fullt av svensker i framgang. Lov å håpe;)

 

 

Om man først skal drømme, kanskje de skal prate litt me Zlatan også, han er jo litt uortodoks av seg. Og Henke driver jo å farter litt rundt i allsvenskan og sånn, da er vel tippeligaen bedre?

 

Jeg sier bare "vi är svenska fans alle ihopa"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil vel si at Ljungberg ikke er like usannsynlig som Zlatan og Henke. Hvem hadde trodd at ledelsen skulle klare å hanke inn Pontus Farnerud, den svenske utenlandsproffen fra Sporting? Ikke jeg hvertfall. Tviler selvfølgelig på at Ljungberg velger Stabæk, men han har vel uttalt at han skal hjem til Sverige. Tar jeg ikke helt feil, så sa vel Farnerud det samme. Og som sagt, med Bohinen i spissen er det lov å håpe=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vgtv.no/?id=19223

her sier Lars at 2-3 spillere kommer til å forsvinne og i tillegg til Espen Hoff inn vil de prøve å forsterke med 1-2 nye spillere:D

 

 

Vi får håpe han har Stenersen, I. A. Olsen, Tømmernes og Kjølø i tankene. Og ikke mer enn én av de uunnvaerlige (Nannskog, VPG, Alan).

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vgtv.no/?id=19223

her sier Lars at 2-3 spillere kommer til å forsvinne og i tillegg til Espen Hoff inn vil de prøve å forsterke med 1-2 nye spillere:D

 

 

Vi får håpe han har Stenersen, I. A. Olsen, Tømmernes og Kjølø i tankene. Og ikke mer enn én av de uunnvaerlige (Nannskog, VPG, Alan).

Tenk deg nedturen: nysigneringer med de fire du nevnte, samt salg av de tre sistenevnte til belgisk fotball for småpenger...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vgtv.no/?id=19223

her sier Lars at 2-3 spillere kommer til å forsvinne og i tillegg til Espen Hoff inn vil de prøve å forsterke med 1-2 nye spillere:D

 

 

Vi får håpe han har Stenersen, I. A. Olsen, Tømmernes og Kjølø i tankene. Og ikke mer enn én av de uunnvaerlige (Nannskog, VPG, Alan).

Tenk deg nedturen: nysigneringer med de fire du nevnte, samt salg av de tre sistenevnte til belgisk fotball for småpenger...

 

 

 

Tenk oppturen med Ljugberg inn samt en 2-3 signeringer i Johann Andersson klassen!! + Espen Hoff.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vgtv.no/?id=19223

her sier Lars at 2-3 spillere kommer til å forsvinne og i tillegg til Espen Hoff inn vil de prøve å forsterke med 1-2 nye spillere:D

 

 

Njogu Demba-Nyrén fra Brann hadde vært en bra signering, etter floppen i bergen er han sikkert billig.

Med jj kunnskaper hadde Demba blitt en sukkse :)

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vgtv.no/?id=19223

her sier Lars at 2-3 spillere kommer til å forsvinne og i tillegg til Espen Hoff inn vil de prøve å forsterke med 1-2 nye spillere:D

 

 

Njogu Demba-Nyrén fra Brann hadde vært en bra signering, etter floppen i bergen er han sikkert billig.

Med jj kunnskaper hadde Demba blitt en sukkse :)

 

Tja, hvor billig han hadde vært vet jeg ikke. Brann betalte vel rundt 8 mill. for han og velger vel å gi han et år til før de selger han - med mindre de får en god pris for han før det, selvfølgelig.

 

At han har et potensiale er det liten tvil om, men jeg er redd han kunne falt litt igjennom hos oss også, først og fremst mtp på spillestilen... Passer kanskje bedre i LSK?

 

Edit: leif

Endret av Alltid_Uansett
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes ikke djemba-nyren virker så interresant, dyr, ikke overbevisende osv. Det må da være bedre alternativer(?).

Hva med han svensken som stjeler nannskogs plass i landslagstroppen? Tror rbk har følere ute rundt han. og mener å ha lest at han ikke er mer enn 20(?). Mulig han spiller for Kalmar... noen som skjønner hvem jeg prater om og som vet om han kan være aktuell? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter dagens kamp blir jeg bare mer overbevist, Moa er Nannskogs perfekte erstatter? Det må da være noen kroner tiljenglig for å hente en ny klassespiss hvis Nannskog vender nesa mot sitt andre hjem... Men jeg tror allikevell nannskog blir.

 

Takk for alt STABÆK! Alltid! Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bjørn Helge Riise vil muligens komme på salg, da LSK ikke vil gi han høyere lønn. Ifølge TV2-sporten tjener han 1,2 mill, langt unna (G)Riseth med sine 3. Litt forundret over at LSK ikke har råd til å gi han litt mer i lønn, han har da større potensiale enn gamlegutta fra RBK som nå tyner siste rest ut av karrieren i LSK.

 

BHR har uten tvil gode kvaliteter, men har slitt mye med sykdom i år. Er han en som kunne ha passet i JJs system? Løpskraft og fysikk er vel hans største styrke (i tillegg har han vel lært seg noen skitne knep i LSK), men kan han bekle andre roller enn høyre ving/back? Vil han kunne fungere som sentral midtbane? Og vil han beherske den spillende stilen til Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, vanskelig å si om Riise er noe særlig tilførsel til stallen. Hans store styrke er jo å utfordre på kant og komme til (gode) innlegg. Selv om vi har blitt mer duellsterke i år så føler jeg kanskje ikke at det er noen egenskap vi virkelig mangler. Men men, Riise har jo ålreit teknikk, men jeg synes ikke det skal være noe første prioritet. Og han vil være dyr. For han har vel kontrakt lengre..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og han vil være dyr. For han har vel kontrakt lengre..?

Mistenker vel LSK for å dra i gang budkamp mellom RBK, VIF, Viking og Brann (Eller Brannkassen var vel bunnskrapt) for å tilføre frisk kapital til HB sine ønsker. BHR går neppe på billigsalg, og da er det neppe aktuelt.

Stoler fullt og helt på at ledelsen igjen finner gråstein som JJ kan foredle til gull

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge den avisen der så er jo Ola 21 år og da. Så vet ikke hvor mye man skal sette lit til det. Forøvrig syns jeg det er synd om vi slipper han.

Sånn som Ingo hyllet ham på Bekkestua skulla man tro han var med i planene fremover...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...