Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Dersom vi skulle lage flere tråder for å unngå rot, misforståelser og forvirring, burde vi vel ha en ny tråd for omtrent hvert innlegg?  Eller i alle fall en ny tråd for alle nye navn?

 

Jeg syns vi skal ha det som det er.

Men kan ikke kvinne laget få en egen undergruppe på forumet som "stabæk fotball", "blaa" og "musikk"?

 

så kan man poste alt om damelaget der.. jeg er ihvertfall en av de sære som synes det er litt irriterende at jeg tror det er noe nytt om gutta, så er det plutselig noe om damelaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom vi skulle lage flere tråder for å unngå rot, misforståelser og forvirring, burde vi vel ha en ny tråd for omtrent hvert innlegg?  Eller i alle fall en ny tråd for alle nye navn?

Jeg har nå sagt min mening flere ganger her, men gjentar hovedbudskapet:

Det kommer til å bli irritasjon over innlegg i Nye Spillere tråden når nye damer kommer til. Tilsvarende når noen legger opp "Stabæk på topp" når damelaget leder, mens herrelaget ikke gjør det. Mediadekning tilsvarende. Den har vært forbeholt herrelaget så langt, nå vil alle damenyheter også legges inn der.

Lag en underforum for damene, så kan tilsvarende tråder lages der. Kan da ikke være noe problem det heller... :ph34r:

 

Hvor lar noen seg irrietere over det? Skal verdens legges opp for å behage de som mener kvinner er uviktig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom vi skulle lage flere tråder for å unngå rot, misforståelser og forvirring, burde vi vel ha en ny tråd for omtrent hvert innlegg?  Eller i alle fall en ny tråd for alle nye navn?

Jeg har nå sagt min mening flere ganger her, men gjentar hovedbudskapet:

Det kommer til å bli irritasjon over innlegg i Nye Spillere tråden når nye damer kommer til. Tilsvarende når noen legger opp "Stabæk på topp" når damelaget leder, mens herrelaget ikke gjør det. Mediadekning tilsvarende. Den har vært forbeholt herrelaget så langt, nå vil alle damenyheter også legges inn der.

Lag en underforum for damene, så kan tilsvarende tråder lages der. Kan da ikke være noe problem det heller... :ph34r:

 

Hvor lar noen seg irrietere over det? Skal verdens legges opp for å behage de som mener kvinner er uviktig?

Ingen som har sagt at kvinner er uviktig. Skjerp deg! Men det er lov og ikke være så veldig interessert selvom vi har fått et nytt damelag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom vi skulle lage flere tråder for å unngå rot, misforståelser og forvirring, burde vi vel ha en ny tråd for omtrent hvert innlegg?  Eller i alle fall en ny tråd for alle nye navn?

Jeg har nå sagt min mening flere ganger her, men gjentar hovedbudskapet:

Det kommer til å bli irritasjon over innlegg i Nye Spillere tråden når nye damer kommer til. Tilsvarende når noen legger opp "Stabæk på topp" når damelaget leder, mens herrelaget ikke gjør det. Mediadekning tilsvarende. Den har vært forbeholt herrelaget så langt, nå vil alle damenyheter også legges inn der.

Lag en underforum for damene, så kan tilsvarende tråder lages der. Kan da ikke være noe problem det heller... :ph34r:

 

Hvor lar noen seg irrietere over det? Skal verdens legges opp for å behage de som mener kvinner er uviktig?

Ingen som har sagt at kvinner er uviktig. Skjerp deg! Men det er lov og ikke være så veldig interessert selvom vi har fått et nytt damelag..

 

Legg merke til at jeg ikke påsto at du mener kvinner eller kvinnefotball er uviktig, men jeg traff muligens et ømt punkt?

 

Spøk til side. Skal damesatsingen bli en suksess kan vi ikke gjemme bort at som har med damelaget å gjøre på egne forum og egne tråder etc. En spiller er en spiller - dame eller mann. Da får heller enkelte bli irritert. Jeg personlig blir veldig irritert over de som blir irritert over slikt. Er min irritasjon viktigere enn din eller omvendt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 Skjerp deg!

 

Det er bra vi får skikkelig dreis på argumentasjonen.  

 

 

Forøvrig - tror dere ikke det er like irriterrende for mange at denne debatten må opp igjen hver gang det kommer et kvinnenavn?

 

Er man ikke interessert så kan man vel bare bla forbi, som jeg gjør når noen foreslår Henki Larsson eller det helt motsatte (totalt ukjente og uinteressante navn).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er man ikke interessert så kan man vel bare bla forbi, som jeg gjør når noen foreslår Henki Larsson eller det helt motsatte (totalt ukjente og uinteressante navn).

E'9!

 

Denne tråden har blitt snart 700 sider lang, og der er vel totalt uaktuelle spillere og håpløse ønsker om spillere en ganske stor andel!?! Så argumenter om at man blir skuffet når man ser at det er en ulest post og så viser det seg å være en dame, eller det at tråden blir for omfattende ved å inkludere damene, kjøper jeg ikke!

 

Regner med at de fleste klarer å lese av navnet på spillerne om de skal til det ene eller det andre laget :blink:

 

For et par år siden var "takhøyde" dagens ord her på forumet. Kanskje på tide å ta det fram igjen både på denne og andre tråder?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er man ikke interessert så kan man vel bare bla forbi, som jeg gjør når noen foreslår Henki Larsson eller det helt motsatte (totalt ukjente og uinteressante navn).

E'9!

 

Denne tråden har blitt snart 700 sider lang, og der er vel totalt uaktuelle spillere og håpløse ønsker om spillere en ganske stor andel!?! Så argumenter om at man blir skuffet når man ser at det er en ulest post og så viser det seg å være en dame, eller det at tråden blir for omfattende ved å inkludere damene, kjøper jeg ikke!

 

Regner med at de fleste klarer å lese av navnet på spillerne om de skal til det ene eller det andre laget :blink:

 

For et par år siden var "takhøyde" dagens ord her på forumet. Kanskje på tide å ta det fram igjen både på denne og andre tråder?

 

 

Vis dette er spiller folk faktisk mener de kunne sett for seg i Stabækdrakt, ser jeg ikke problemet ditt...

Før han kom og storspilte var Alan Carlos Gomes da Costa også et veldig ukjent navn for meg. Han østerikeren det har vært snakk om har vært helt ukjent for meg og det er nettopp derfor jeg innterreserer meg.

Og som tidligere nevt vil jeg bli irritert når "Stabæk på topp" ligger øverst på listen når herrelaget (muligens) er på midten av tabellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og som tidligere nevt vil jeg bli irritert når "Stabæk på topp" ligger øverst på listen når herrelaget (muligens) er på midten av tabellen.

Kanskje du isåfall bare skulle prøve å glede deg over at SF-K var på topp selv om SF-H lå på midten? La det være til inspirasjon, ikke til irritasjon?

 

Jeg skjønner faktisk ikke at det skulle være mulig å bli irritert over at SF-K leder Toppserien, eller at SF-K signerer nye spillere. Uavhengig av SF-Hs tabellposisjon eller troppsutvikling, og uavhengig om man heier på SF-K eller ikke.

 

Men det kan jo også bare være meg det er noe feil med, som ikke lar meg så lett irritere! :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og som tidligere nevt vil jeg bli irritert når "Stabæk på topp" ligger øverst på listen når herrelaget (muligens) er på midten av tabellen.

Kanskje du isåfall bare skulle prøve å glede deg over at SF-K var på topp selv om SF-H lå på midten? La det være til inspirasjon, ikke til irritasjon?

 

Jeg skjønner faktisk ikke at det skulle være mulig å bli irritert over at SF-K leder Toppserien, eller at SF-K signerer nye spillere. Uavhengig av SF-Hs tabellposisjon eller troppsutvikling, og uavhengig om man heier på SF-K eller ikke.

 

Men det kan jo også bare være meg det er noe feil med, som ikke lar meg så lett irritere! :-)

 

Jeg irriterer meg mest over at tråden 'Nye spillere' brukes til å diskutere hva man blir irritert over, eventuelt hva som bør være dagens ord, og ikke nye spillere. Vi har egne tråder for begge disse to temaene, de heter hhv: "Dagens Ord" og "Nå-er-jeg-skikkelig-forbanna-tråden!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, la oss klandre irritasjoner over blanding av lag for kriger i verden.

Jeg tror at verdenskrigene brøt ut p.g.a. menneskers naturlige reaksjoner over små irritasjoner. Som når en dommer dømmer rødt kort og straffe i en fotballkamp, som hadde liten effekt for utfallet av resten av en fotballsesong.

Og tidenes mest slaske, upassende bart, var vel den utløsende faktoren i 2. verdenskrig?

 

Dette er en bitteliten sak, som enkelt kunne rettet opp ved å lage en dametråd. Ting hadde blitt mye mere ryddig

 

Edit: La oss slette siste side (eller flytte) og fortsette å diskutere spillere...

Endret av s-simen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eget forum ser jeg ikke noe poeng i, men en egen tråd for "Nye spillere - kvinnelaget" hadde gjort det mer oversiktlig.

 

Evt en "kvinnelaget på topp!" tråd. Det er jo i utgangspunktet ikke så mange tråder på dette forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, kun 153 sider med forskjellige tråder. og det kun på Stabæk Fotball:)

Det blir veldig rotete med en gang folk finner ut at vi skal ha spillertråder for damene, kamptråder og eget "dommer'n" tråd for jentene og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, kun 153 sider med forskjellige tråder. og det kun på Stabæk Fotball:)

Det blir veldig rotete med en gang folk finner ut at vi skal ha spillertråder for damene, kamptråder og eget "dommer'n" tråd for jentene og.

 

Synes du det blir rotete så er det du som har et problem

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nå må vi tilbake til hva denne tråden handler om!

 

Kunne Tobias Grahn vært en potensiell Veigar erstatter? Hengende spiss/offensive midtbane, teknisk god, fysisk sterk.

men kontroversiell type.. Han er uten kontrakt..

 

 

Neppe, la noen merke til hva som skjedde med Petter F-O? Han var ein god spiller med et daarlig rykte paa holdningen sin, men Stabaek proevde. Han holdt paa aa oedelegge mye!

Naar tobias grahn var i vaalerenga var han jo god, men aa droppe treninger er ikke bra!!

Dessutten tror jeg nok det er en grunn til at han er uten kontrakt :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Les linken. (hvis det er mulig)

 

Det er en grunn til at han er uten kontrakt,

Klubben rykket ned, derfor hadde de ikke råd til å beholde Tobias Grahn.

 

Han kan ha vokst siden perioden i VIF, og opphold i store ligaer har nok endret hans holdninger.

 

Han er frisk, uortodoks og fargerik, noe våre kjære daniel også her.

 

Hvis du mener PFO hadde frynsete rykte før han kom, hva hadde vel Nannskog??

 

Tror Jønsson kunne gjort underverker med Grahn, og han kunne tilført Stabæk mye!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror Jønsson kunne gjort underverker med Grahn, og han kunne tilført Stabæk mye!!!

 

Om Janne virkelig kan gjøre undere, hvorfor kan vi ikke bare satse på de juniorene vi har? At Janne kan gjøre undere med hvem som helst er virkelig det mest oppbrukte argumentet i denne tråden.

 

Skogseid ble sendt på dør og er nå på U21. PFO skulle spille seg inn på landslaget men kom aldri på laget. Ola Kamara har vært på alt av U-landslag men ser ut som han blir kastet ut.

 

Håper heller Alan godsnakker om Stabæk når han er hjemme i Brasil. Start klarte å hente Ygor, så bør være mulig å hente spillere fra Brasil som har markert seg mer enn det Alan hadde gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror Jønsson kunne gjort underverker med Grahn, og han kunne tilført Stabæk mye!!!

 

Om Janne virkelig kan gjøre undere, hvorfor kan vi ikke bare satse på de juniorene vi har? At Janne kan gjøre undere med hvem som helst er virkelig det mest oppbrukte argumentet i denne tråden.

 

Skogseid ble sendt på dør og er nå på U21. PFO skulle spille seg inn på landslaget men kom aldri på laget. Ola Kamara har vært på alt av U-landslag men ser ut som han blir kastet ut.

 

Håper heller Alan godsnakker om Stabæk når han er hjemme i Brasil. Start klarte å hente Ygor, så bør være mulig å hente spillere fra Brasil som har markert seg mer enn det Alan hadde gjort.

 

Nå var vel Ygor ikke noen braksuksess...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...