Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


For et kjedelig rykte. Om Erlend Hanstveit signerer for Stabæk vil det i så fall være en ordentlig midt-på-treet-nyhet. En av få Brann-spillere som faktisk har et dårligere omdømme (rent sportslig) i Bergen enn resten av landet. Det har nok noe å gjøre med at "resten av landet" har hørt godord om hvor bra potensiale Hanstveit har i bortimot ti år nå, mens i Bergen har man sett han i aksjon hver uke. Han er ikke bedre enn Holmvik eller Stenvoll. Hanstveit kunne like gjerne vært reserve i Løv-Ham som fast på Brann. Vi må vel kunne finne noe litt mer spennende enn en spiller vi vet er en 100% middels god, norsk forsvarsspiller..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett håper jeg vi får en norsk spiller. Vi har noen fantastiske spillere fra andre land, ære være dem, men vi trenger også noen norske spillere.

Det beste er vel en ung lovende spiller fra distriktet....... noen forslag.

 

Tror uansett Hanstveit kan blomstre i Stabæk, spillere gjør jo gjerne det :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For et kjedelig rykte. Om Erlend Hanstveit signerer for Stabæk vil det i så fall være en ordentlig midt-på-treet-nyhet. En av få Brann-spillere som faktisk har et dårligere omdømme (rent sportslig) i Bergen enn resten av landet. Det har nok noe å gjøre med at "resten av landet" har hørt godord om hvor bra potensiale Hanstveit har i bortimot ti år nå, mens i Bergen har man sett han i aksjon hver uke. Han er ikke bedre enn Holmvik eller Stenvoll. Hanstveit kunne like gjerne vært reserve i Løv-Ham som fast på Brann. Vi må vel kunne finne noe litt mer spennende enn en spiller vi vet er en 100% middels god, norsk forsvarsspiller..?

At Hanstveit er middels god, og kunne vært reserve i Løv Ham er vel å ta litt vel hardt i. Han er en back i norsk toppklasse. Han har også mye uforløst potensial(tror jeg) som Janne kanskje får ut av ham.

I tillegg får vi han på free-transfer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om det går i orden, er det jo litt morsomt med Holmvik Stabæk-Brann (som bosmann) og Hanstveit Brann-Stabæk (som bosmann). For de neste 1-2 årene tror jeg Stabæk gjør den beste dealen.

 

 

Ja takk til Hanstveit, jeg tror fort Brann vil innse at de har gjort et dyrt og dårlig bytte om det går i orden.

 

 

he he samme tenkte jeg. hele holmvik greia smaker plutslig litt bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt skeptisk. Synes kanskje det er bedre med en som kan dekke to plasser, for eks. han Østerrikern. Men for all del. Hvis mannen er bosman og ikke sprenger lønnsbudsjettet, så er han veldig velkommen. Salt i såret til Bergensere er jo aldri å forakte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt skeptisk. Synes kanskje det er bedre med en som kan dekke to plasser, for eks. han Østerrikern. Men for all del. Hvis mannen er bosman og ikke sprenger lønnsbudsjettet, så er han veldig velkommen. Salt i såret til Bergensere er jo aldri å forakte.

 

Hanstveit er en meget habil midtstopper også etter mitt skjønn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hanstveit? En middelmådighet som er for dårlig for et lag som er dårligere enn oss? Og garantert dyr og over-the-top. Hvis vi lar Kjølø og Stenersen gå og kjøper Hanstveit forstår jeg lite.

 

Sats på Stenvoll eller våre egne juniorer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker ikke som Hansi er noe Brann satser veldig på....

Hent han, sier nå jeg. God gratis spiller i norsk målestokk. Sikkert høy lønn men er nok billigere enn å kjøpe løs en annen.

 

 

Aldri si aldri.. virker som om brann med med Roald Bruun-Hanssen i spissen vegrer seg eller har noe imot stabæk, jfr. huseklepp dramaet. De regnet vel med at han skulle gå til Celtic. Men nå når plutselig ryktene begynner å gå om at Stabæk kan være interessert snur de vel i denne saken også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen overraskelse det når vi meldte interesse. Brann oppfører seg litt sånn som rbk gjorde i sin storhetstid, det er viktigere at ikke motstanderne får kjøpe spillere av dem enn om de trenger dem selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hepp,

 

LSK er en av de tre. Han spillte vel litt back for Lyn også, men husker ikke om det var høyre eller venstre. Var det venstre kan han nok være aktuell. Ellers er han vel mest kjent for å renne Tom Stenvoll i senk inne i straffefeltet.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis jeg ikke husker helt feil kom Tom Stenvold på årets lag i DB eller VG i sesongen 2007/2008.

Han er ikke mye dårligere enn denne fjompen (kraftuttrykk) som gikk til Brann. i tillegg fungerte det veldig bra med Høiland på backen. Og så har vi Steners da...... mener ikke at han er den kommende stjerne hos oss, men gi mannen ett ekstra år så er vi godt sikret på venstre side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pr idag trenger vi kanskje en venstre back, men definitivt ikke en midtstopper (med mindre IAO sendes sørover). Vi må jo tro at Gromstad og Rogne kan ha noe for seg i en backrekke, ettersom det forstatt satses på dem. Midtbanen er mer enn god nok, med mindre noen forsvinner. I angrep kunne vi kanskje trenge en stor og sterk spiss som kan endre kampbildet dersom plan A ikke fungerer (T A Aase kan være en slik type om han kommer seg etter skadene).

 

Med mindre det er tale om noen som går rett inn og forsterker startelleveren, eller det er tale om et ungt stortalent tror jeg ikke vi får se særlig handling fra vår side (og godt er det). Husk at vi forsterket som f... i sommer med Pontus F og Palmi, i tillegg kom Johan rett før seriestart. Kan ikke tro annet enn at disse vil nyte godt av en sesongoppkjøring med JJ & co.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis jeg ikke husker helt feil kom Tom Stenvold på årets lag i DB eller VG i sesongen 2007/2008.

Han er ikke mye dårligere enn denne fjompen (kraftuttrykk) som gikk til Brann. i tillegg fungerte det veldig bra med Høiland på backen. Og så har vi Steners da...... mener ikke at han er den kommende stjerne hos oss, men gi mannen ett ekstra år så er vi godt sikret på venstre side.

Greit å hylle lojale spillere altså, men det skal ikke gå på bekostning av kvalitet. Skal vi forsvare gullet trenger vi en bedre back enn Tom og Tommy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og så har vi Steners da...... mener ikke at han er den kommende stjerne hos oss, men gi mannen ett ekstra år så er vi godt sikret på venstre side.

 

Tviler på at vi får se Steners i blaatt i TL09.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis jeg ikke husker helt feil kom Tom Stenvold på årets lag i DB eller VG i sesongen 2007/2008.

Han er ikke mye dårligere enn denne fjompen (kraftuttrykk) som gikk til Brann. i tillegg fungerte det veldig bra med Høiland på backen. Og så har vi Steners da...... mener ikke at han er den kommende stjerne hos oss, men gi mannen ett ekstra år så er vi godt sikret på venstre side.

Greit å hylle lojale spillere altså, men det skal ikke gå på bekostning av kvalitet. Skal vi forsvare gullet trenger vi en bedre back enn Tom og Tommy.

 

Tom holder nivået bra som squadplayer.

 

En ungutt burde erstatte tommy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tviler på at vi får se Steners i blaatt i TL09.

 

 

Hvis alternativet er å se han i blaatt på venstreback vil jeg si at jeg er glad for det. Tommy har ikke hurtighet nok (hverken med eller uten ball) i bena til å spille noe annet enn en av to sentrale i 4-4-2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...