Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


:rolleyes: Merker jeg blir bare mer og mer optimistisk ang denne Šenkerík, tror det kan bli veldig bra, men han trenger sikkert litt tid :)

 

Må si jeg stusser over at folk i Stabæk stadig sier at tiden har vært knapp, har den egentlig det ??:blink: Det kan jo ikke vært noen bombe at Stabæk ville ha behov for forsterkninger til seriestart 2009 ettersom en eller flere av de offensive nøkkelspillerene med stor sannsynlighet ville bli solgt denne vinteren, det har de jo sagt selv også! Så hvorfor har da tiden vært knapp <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tabell så langt i tsjekkia.

1. Slavia Slavia 50

2. Sparta Sparta 38

3. Liberec Liberec 36

4. Ml. Boleslav Ml. Boleslav 36

5. Ostrava Ostrava 34

6. Jablonec Jablonec 34

7. Teplice Teplice 32

8. Olomouc Olomouc 30

Artige greier i Tjekkia, at alle klubbene heter det samme to ganger.

 

Heia Stabæk Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ut i fra youtube videoen virker det som han har tekniske basisferdigheter som mange tippeligaspillere bare kan drømme om. Spennende!

 

 

Har hørt en del av en kompis (tsjekkisk) om denne spilleren. Kjenner godt til gamleklubben hans. Denne spilleren er Kim Holmen ganger 10. Har rykk samt en teknikk langt over tippeliga standard. Hvis dette stemmer og han ikke krever 5 mill i året er dette klart et av årets større fangst i Norsk fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne spilleren er Kim Holmen ganger 10. Har rykk samt en teknikk langt over tippeliga standard.

Sa kompisen din noe om avslutningsegenskapene? Om de også er 10 x Holmen blir det moro i år også :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne spilleren er Kim Holmen ganger 10. Har rykk samt en teknikk langt over tippeliga standard.

Sa kompisen din noe om avslutningsegenskapene? Om de også er 10 x Holmen blir det moro i år også :-)

 

 

 

det som var spennende var at han ofte gjorde det uventede. Kunne fort være nede å hente ballen på midten å gjøre ting på egenånd. Avsluttningsmessig mente han at dersom han fikk holde litt ekstra på ballen, altså i en liga som ikke hadde så høy intensitet kunne han smelle den inn fra mange hold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som synes Ingo ikke virket spesielt begeistret...? Får inntrykk av at han er svært defensiv i omtalen av Senkerik.

 

 

kan vel være at han ikke ønsker å skape for mye press på gutten da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som synes Ingo ikke virket spesielt begeistret...? Får inntrykk av at han er svært defensiv i omtalen av Senkerik.

 

Jeg får litt inntrykk av at dette er en spiller de "tar til takke" med!? De har prøvd å signert flere spillere de har hatt lyst på, nå kan det virke som om de signerer han fordi at de ikke kan få tak i noe annet. (Sier ikke at han ikke kan bli bra, viser lovende takter på youtube, men allikevel...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående dette med at han har få må pr kamp - scorer i hver femte eller noe slikt:

 

Dersom han er tredjevalg, betyr vel det gjerne at de aller fleste kampene han får spille er som innbytter. Når man teller antall kamper, teller man antall kamper man har hvert innpå i det hele tatt. Et kvarter mot slutten av fem kamper telles som fem kamper. Og det er kanskje ikke så dårlig å score et mål for hvert femte kvarter? La oss gi fyren en måned før vi konkluderer. Minst.

 

Godt å se man har fått inn en spiss, og sannsynligvis uten å sprenge banken.

 

PS Dersom denne avtalen går i vasken på grunn av mediaoppstyr (skal visst forhandles ferdig i dag), så er det en viss person inne på dette forumet som bør ta litt betenkningstid...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


PS Dersom denne avtalen går i vasken på grunn av mediaoppstyr (skal visst forhandles ferdig i dag), så er det en viss person inne på dette forumet som bør ta litt betenkningstid...

 

Støttes. Ser faen ikke poenget med å tipse allverdens medier. Holder at MIF leser om dette i avisen, avisen skriver at han tar betenkningstid, og vips har vi en konkurrerende klubb som presser opp lønnen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som synes Ingo ikke virket spesielt begeistret...? Får inntrykk av at han er svært defensiv i omtalen av Senkerik.

Nei, du er ikke den eneste som synes det, Potter!

 

Ingos uttalelse virker mildt sagt sleivete: "– Han er sikkert god. Samtidig er vi realistiske. Han er hverken en Alan eller Veigar (Páll Gunnarsson) i forkledning. Dette er langt på vei en utviklet spiller innenfor et nivå, sier Ingebrigt Steen Jensen. "

 

Betyr dette at han ikke er spesielt rask eller spesielt god til å drible? Og at han ikke har det spesielle blikket for spillet? Men at han han er utviklet på det nivået han er på - som 28-åring - og ikke blir spesielt mye bedre (på noe som helst)? Men at han sikkert er god.

 

Jaja, trøsten er at pessimister sjelden blir skuffet. Og sleivspark fra Ingo har man vel opplevd før.

Endret av sigurdlk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har jeg kontaktet Lars, Schelvan pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette, så får vi kanskje høre noe mer om dette i løpet av kvelden.

 

Meget, meget skeptisk. Var ikke han Odd-spissen Tsjekker? Han var jo en kjempesuksess.

 

 

Er det mulig??????????? Lite å gjøre i går kveld eller????? Tror noen må lære denne pjokken hvordan dette fungerer. Eller kanskje du holder med Skeid????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå vet vi jo at de fleste nettaviser osv stadig er inne på supporterforum og vgd, så de hadde nok plukket opp dette i løpet av gårsdagen uansett..

 

 

Men vi trenger hjelpe til for å skape problemer.....??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har jeg kontaktet Lars, Schelvan pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette, så får vi kanskje høre noe mer om dette i løpet av kvelden.

 

Meget, meget skeptisk. Var ikke han Odd-spissen Tsjekker? Han var jo en kjempesuksess.

 

 

Er det mulig??????????? Lite å gjøre i går kveld eller????? Tror noen må lære denne pjokken hvordan dette fungerer. Eller kanskje du holder med Skeid????

Du Lene, den hampen i navnet ditt... ble det litt mye av den i går eller? Uansett så har du sikkert forstått det ikke er mange som setter pris på folk som kontakter kreti og pleti for å skvise informasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingos uttalelse virker mildt sagt sleivete: "– Han er sikkert god. Samtidig er vi realistiske. Han er hverken en Alan eller Veigar (Páll Gunnarsson) i forkledning. Dette er langt på vei en utviklet spiller innenfor et nivå, sier Ingebrigt Steen Jensen. "

 

For meg virker det som Ingo sier at dette langt på vei er en ferdig utviklet spiller, mens de vi har sett på hittil har hatt et uforløst potensial som klubben håpet JJ skulle lokke frem. Får vi en rask og teknisk spiller på topp bør vel det passe bra, og da kan kanskje Daniel være litt mer tilrettelegger.

 

Vi får håpe på litt flyt fremover, slik at vi henger rimelig med frem til Johan og Pontus S er klare, og Daigo og Hoff finner sine roller.

 

Jeg kan ikke skjønne annet enn at vi fortsatt er et av lagene som kan kjempe om medaljer, men vi er litt mer sårbare for skader enn enkelte av konkurrentene.

Endret av Eiko
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha, direkte latterlig å lese i denne tråden. Nyheten om at denne spilleren var aktuell for Stabæk ble kjent i 19-tiden i tsjekkiske nettaviser i går kveld. Altså var dette en velkjent nyhet der borte når dere begynte å skrive om det i går kveld og når atpåtil klubben hans går ut med denne nyheten ser jeg ingen problemer med å fortelle stikka, vg og tv 2 om dette, vi har ytringsfrihet i dette landet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå vet vi jo at de fleste nettaviser osv stadig er inne på supporterforum og vgd, så de hadde nok plukket opp dette i løpet av gårsdagen uansett..

 

 

Men vi trenger hjelpe til for å skape problemer.....??

 

Ettersom denne overgangen enda ikke har strandet hva meg bekjent, så er det litt tidlig å konkludere med at hamplene har skapt problemer, eller hva?

 

Hva med den stakkars sjelen som la ut linken til svenskafans? Skal vi henge ut han også? Han kan jo ha skapt problemer!! For ikke å glemme webmaster på Slavias hjemmeside?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha, direkte latterlig å lese i denne tråden. Nyheten om at denne spilleren var aktuell for Stabæk ble kjent i 19-tiden i tsjekkiske nettaviser i går kveld. Altså var dette en velkjent nyhet der borte når dere begynte å skrive om det i går kveld og når atpåtil klubben hans går ut med denne nyheten ser jeg ingen problemer med å fortelle stikka, vg og tv 2 om dette, vi har ytringsfrihet i dette landet.

 

 

 

 

Poenget er ikke at du ikke skal få si hva du vil, men regner med at du vil klubbens beste. Jeg mener bare at det ikke er vits i å "hjelpe" frem en evt budkrig osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så for å oppsummere:

 

Positivt:

- Bra på FM

 

- God på videoer på youtube

 

- Scorer hvert femte kvarter, skulle bli 24 mål på en full tippeligasesong.

 

- 10 ganger bedre enn Kim Holmen, så burde i så fall kunne nette ca 70 ganger på en sesong.

 

 

Negativt:

- Odd har hatt en tsjekkisk spiss som var dårlig.

 

 

Vi må nok se i øynene at 10 ganger Kim Holmen er litt flåsete sagt, så 70 mål på en sesong blir det ikke. Men et sted mellom 24 og 70 skal det være trygt å si.

 

Hamplene: Får du oppdatert Lars, Schelvan, VG, Budstikka og TV2 på dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har jeg kontaktet Lars, Schelvan pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette, så får vi kanskje høre noe mer om dette i løpet av kvelden.

 

Meget, meget skeptisk. Var ikke han Odd-spissen Tsjekker? Han var jo en kjempesuksess.

 

Å hva skulle dette være godt for? hva forventer du å få ut av dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som synes Ingo ikke virket spesielt begeistret...? Får inntrykk av at han er svært defensiv i omtalen av Senkerik.

"Han er sikkert god", og "Vi får håpe Janne får det beste ut av dette" er vel ikke akkurat hallelujastemning nei.

 

Men jeg er positiv jeg! Tjo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...