Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Når vi er inne på pengekrise og satsing på juniornivå:

 

Stabæk har signert ny juniorspiller

Velkommen (eller Vælkømmen kanskje?)!

Ser at han drømmer om RBK, men skal avskrive det på kontoen for ungdommelig mangel på livserfaring og generell kunnskap:)

http://www.vtb.no/artikkel/4259/Andreas%20...%20Stab%C3%A6k/

Håper han kan bli en viktig bidragsyter for stabæk om en fem års tid!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vurderer å stenge denne tråden... Så kan vi børste støv av den ved en senere anledning...

 

 

Ja for all del, la ikke oss med blått hjerte si hva vi mener, du mener ikke at du skal drive med sensur....?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vurderer å stenge denne tråden... Så kan vi børste støv av den ved en senere anledning...

 

steng den så blir det ekstra gøy i 2015 å få en ny spiller og samtidig kunne børste støv av en gammel tråd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vurderer å stenge denne tråden... Så kan vi børste støv av den ved en senere anledning...

 

 

Ja for all del, la ikke oss med blått hjerte si hva vi mener, du mener ikke at du skal drive med sensur....?

 

Jeg tror han refererer til det faktum at det neppe er sannsynlig med spillerkjøp på en stund, og derfor er unødvendig med en tråd om det.. Det er sikkert Bohinen som har bedt han om å stenge tråden. Både Mortimer og Bohinen bør derfor ta sine hatter og gå :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk match mot Start i dag, alle deler av laget gjorde en strålende innsats, ikke minst support=)

 

Selv om spillerkjøp er veldig usannsynlig, så kommer jeg ikke over at nå må!!!!! lyn selge, og det betyr at Guastavino vil være veldig veldig tilgjengelig. Er vel lov å drømme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk match mot Start i dag, alle deler av laget gjorde en strålende innsats, ikke minst support=)

 

Selv om spillerkjøp er veldig usannsynlig, så kommer jeg ikke over at nå må!!!!! lyn selge, og det betyr at Guastavino vil være veldig veldig tilgjengelig. Er vel lov å drømme.

 

Vi gir bort spillere for å slippe lønnskostnader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk match mot Start i dag, alle deler av laget gjorde en strålende innsats, ikke minst support=)

 

Selv om spillerkjøp er veldig usannsynlig, så kommer jeg ikke over at nå må!!!!! lyn selge, og det betyr at Guastavino vil være veldig veldig tilgjengelig. Er vel lov å drømme.

 

å hvor skulle vi ha råd til det tror du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Møt opp så får du kanskje se Carl Fredrik Lystad som nettopp har meldt overgang fra Bærum SK. Han er fortsatt guttespiller, spiller midtbane og er født i 1993.

I tillegg er Driton Beqiri fra Portugal, en målfarlig spiss blitt spilleklar for Stabæk. Han er født i 1990.

 

Hmm.. Det er hyggelig med nye juniorer, men denne Driton(knis) må jo nesten være på prøve ut året eller no? Han er jo tross alt sisteårs jr. er han ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis en siste års junior signeres er det store sjanser for at han alt er aktuell for a-laget. Klubben er tydelig på hvis de signerer en som er født 1991, eller eldre så skal han være god nok til å steppe inn for a-laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.dagbladet.no/2009/07/15/sport/t...otball/7210308/

 

Dette kommer til å bli den kjipeste Transfer-perioden i manns minne. Her gjelder det kun å krysse fingrene for at ingen flere forlater oss. Og jeg som elsker overgangsrykter (på vei INN riktig nok).

Hepp,

 

Ditto, for meg er det mer en halve moroa... Men, men vi det kommer nye transfrevinduer!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som en generell betraktning vedrørende overgangsvinduer så kan man jo si at det knytter seg mye mer spenning til dette enn den tidligere ordningen. Dette vinduet blir kanskje kjedelig, men de tidligere vinduene har gitt oss mye spenning i hverdagen. Det å telle ned mot stengingen av overgangsvinduet er jo i seg selv sykt nervepirrende.

 

Anyways, slik tilstandene er nå må det jo være kjøpers marked? Eller er det kanskje slik at det ikke kommer til å være noe særlig vilje blandt klubbene til å hverken selge eller kjøpe?

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I VG i dag presenterer agent Lars Petter Fosdal "Mitt lag", der han har satt sammen et lag som han har vært med å selge til og/eller fra norske klubber. Gledelig er det at han har funnet plass til Somen, Alan og Veigar. Om Veigar skriver han:

Beste islending som har spilt i Norge, men det måtte to forsøk til før trenerne var enige. Kommer snart tilbake igjen

Når jeg leste siste setning lurer jeg på hva han vet som jeg ikke vet... Regner med at kun Stabæk kan være et alternetiv i Norge...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han er bare å glemme med vår økonomi ja.

Er tydelig at han skal melke en bosman-overgang for det den er verdt.

Men hadde Stabæk vært litt smarte hadde de ringt ham å bedt han vente med å singnere noe til vi har fått en avgjørelse i chmp league kvalikken, selv om det er mye andre kostnader som må tas på Fornebu før nye spillere kan komme, ville dette definitivt verdt en investering som kunne gitt avkastning skulle man komme gjennom nåløyet..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyn kan bli slettet

I såfall blir det mange arbeidsledige spillere i nabolaget som der en ikke trenger å betale overgangssum

 

Når har de vel utbetalt feriepengene og slipper konkursen i denne omgang. Positiv egenkapital innen august er vel et krav for lisensen for neste år ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyn kan bli slettet

I såfall blir det mange arbeidsledige spillere i nabolaget som der en ikke trenger å betale overgangssum

 

Når har de vel utbetalt feriepengene og slipper konkursen i denne omgang. Positiv egenkapital innen august er vel et krav for lisensen for neste år ?

 

Ikke innen august (det vil si om 3 timer), men i løpet av august - de har trettien dager på seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyn kan bli slettet

I såfall blir det mange arbeidsledige spillere i nabolaget som der en ikke trenger å betale overgangssum

 

Når har de vel utbetalt feriepengene og slipper konkursen i denne omgang. Positiv egenkapital innen august er vel et krav for lisensen for neste år ?

 

Ang. feriepenger så venter Hoff fremdeles.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, Gustavinho, som Lyn skulle ha 10 mill for før sesongen selges i dag til Brann for 2 mill....

 

EDIT: Likevel IKKE klar for Brann...

 

(skal lære meg at ingenting er sikkert når Lyn er en av partene. Ikke engang etter at salg er offentliggjort.)

 

Spesielt ikke når Brann er den andre :D

 

Klar for Brann

 

:ph34r:

 

Datert etter artikkelen over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, Gustavinho, som Lyn skulle ha 10 mill for før sesongen selges i dag til Brann for 2 mill....

 

EDIT: Likevel IKKE klar for Brann...

 

(skal lære meg at ingenting er sikkert når Lyn er en av partene. Ikke engang etter at salg er offentliggjort.)

 

Spesielt ikke når Brann er den andre :D

 

Klar for Brann

 

:ph34r:

 

Datert etter artikkelen over.

Der kom det fra VG også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spennende. Men hvorfor er det ikke oppdateringer på Mjøndalens forsterkninger?

 

Guastavinho ble heftig diskutert på disse sidene som en sannsynlig overgang til Stabæk, og det var også lenge en forståelse for at Stabæk hadde gjort fremstøt ovenfor Lyn for å sikre seg ham. Lyn trengte penger etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Serielederen i Superettan (svensk 1. div) jobber med å hente Chippen hjem til Sverige. Mjällby leder 1. div suverent og er moderklubben til Chippen. Han burde kommet hjem til oss isteden...

 

Mjällby jagar "Chippen"

På sendingen til TV4 i ettermiddag avkreftet iallefall Mjällby at han var på vei tilbake.

 

Hadde vært sykt å få Chippen tilbake i blaat en vakker dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...