Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Har han spilt for dem? Isåfall er han skitten han også. Hvis ikke er han ren. Enten eller, ingen unntak!

 

Hva har du mot Enga? Har du så mindreverdighetskomplekser at du må være sur på dem? Er du så historieløs at du ser dem som erkefiende?

De sendte oss ned, det holder i massevis.

 

Klart det. Det var jo kun den ene kampen som gjorde at vi rykket ned. Resten av sesongen hadde ingenting å si. Og man burde jo forvente at noen viser tegn på godt naboskap og gir oss en sympatiseier, selv om man kjemper om seriegull. Jeg vet i hvert fall at vi hadde gjort det for dem.

 

For de som lurer; avsnittet over er skrevet med en sarkastisk undertone, og skal ikke tolkes bokstavelig!

 

Ja, jeg misliker Engen like mye som alle andre, men vær så snille at vi bruker argumenter som holder vann litt lenger enn til barnehagealder.

 

Moderator: Kan disse innleggene flyttes til "Nye spillere"-tråden? Virker litt irrelevante i vår avtroppende venns tråd.

 

Edit: tyrkkflei

Endret av Haze
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hva har du mot Enga? Har du så mindreverdighetskomplekser at du må være sur på dem? Er du så historieløs at du ser dem som erkefiende?

 

Gjeeeesp....

Hepp,

 

Hva gjør du den dagen Martin Andresen blir trener i Stabæk?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dét tør jeg ikke tenke på. Men ikke fordi han er skitten, men fordi han ikke er en trener som representerer den fotballen jeg synes kler Stabæk. Men siden han ikke er svensk ser jeg det som et heller tvilsomt scenario...

 

Men for å snu litt på flisa; Hvem har vi fått inn som har utmerket seg positivt etter opphold i VIF?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men for å snu litt på flisa; Hvem har vi fått inn som har utmerket seg positivt etter opphold i VIF?

 

Hvem har vi fått inn som har vært i VIF? Steners etter et utlån da han ikke fikk spille i Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har han spilt for dem? Isåfall er han skitten han også. Hvis ikke er han ren. Enten eller, ingen unntak!

 

Hva har du mot Enga? Har du så mindreverdighetskomplekser at du må være sur på dem? Er du så historieløs at du ser dem som erkefiende?

De sendte oss ned, det holder i massevis.

 

Jeg vil vel hevde at det var to lag som sendte oss ned, Molde og Enga (alle skjönte at vi var ute og kjöre etter tapet hjemme mot Molde). Og vi har faktisk sendt ned begge disse. Så da er det vel greit?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har han spilt for dem? Isåfall er han skitten han også. Hvis ikke er han ren. Enten eller, ingen unntak!

 

Hva har du mot Enga? Har du så mindreverdighetskomplekser at du må være sur på dem? Er du så historieløs at du ser dem som erkefiende?

De sendte oss ned, det holder i massevis.

 

Jeg vil vel hevde at det var to lag som sendte oss ned, Molde og Enga (alle skjönte at vi var ute og kjöre etter tapet hjemme mot Molde). Og vi har faktisk sendt ned begge disse. Så da er det vel greit?

Hepp,

 

Skal vi være helt ærlig så sendtre vi vel ned oss selv... Spillerstallen var ikke så gæern den, men vi trente helt feil gjennom vinteren og selv om vi aldri har hatt bedre testreultater så mistet vi selvtilitt med alle tapene vinteren igjennom og dermed gikk det åt skogen. (Veldig enkelt forklart)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hentet fra tv2 artikkel.

 

STABÆK:

Fjorårets plassering: 3. plass

 

Spillere inn: Veigar Pall Gunnarsson (Nancy),

 

Spillere ut: Daigo Kobayashi (Omiya Ardija, lån utløpt), Fredrik Berglund (Elfsborg, lån utløpt), Pontus Segerstrøm (Brommapojkarna).

 

Hvor mange nye spillere kan være på vei og hvilke posisjoner ønsker klubbene å forsterke?

 

- Vi leter først og fremst etter en ny spiller, og det er på venstresiden i forsvaret, sier Stabæks sportslige leder Tom Schelvan til TV 2 Sporten.

 

Ønsker klubben en spesiell spillertype?

 

- En spiller med en god venstrefot, som kan spille på venstrebacken, er vel det jeg kan si om det.

 

På hvilket prisnivå har klubben muligheter til å handle?

 

- Vi handler billig. Det har vi alltid gjort, og det kommer vi alltid til å fortsette med.

 

Jakter klubben først og fremst utlendinger eller norske spillere?

 

- Det får vi se på, først må vi finne spilleren.

 

Hva er ambisjonene for 2010?

 

- Stabæks uttalte målsettingen er å kjempe i toppen av norsk fotball

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En spiller med en god venstrefot, som kan spille på venstrebacken.

Det her må jo bli Fernando Wallace!

Verdens beste er kanskje å ta i litt, men tror han kunne vært et godt kjøp. Noen avskriver hele FFK- og Lyn-stallen fordi de rykket ned, men som Stabæk, Tom Schelvan og JJ har vist mange ganger, er det spillere som ikke funker skikkelig i en norsk klubb som kan komme hit og blomstre (f.eks. Annan, Veigar og Somen).

Men hvor god er Wallace defensivt? Jeg ønsker meg et Stabæk som er (i større grad enn tidligere) bunnsolide defensivt i 2010.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Niklas Sandberg legger visst opp, eller blir ihvertfall fristilt av FKH.

Årsak uviss, men kan se ut som at familien og han ikke hadde det fett i Haugesund? Big surprise

Hvor gammel er han nå? 30-31?

 

http://www.h-avis.no...52603/1339/MRSS

 

Jeg klarte aldri å begripe hvorfor vi ikke tok med han videre, han leverte mer enn en solid innsats for oss, men det han feilaktig blir husket av noen for var cupfinalen, en kamp der mange sugde minst like mye som han. Han virket også som en knakendes hyggelig kar.

Nå som vi er på vei med trynet først rett inn i en stopperkrise sier jeg: TA EN PRAT MED SANDBERG!

Endret av hebbe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Niklas Sandberg legger visst opp, eller blir ihvertfall fristilt av FKH.

Årsak uviss, men kan se ut som at familien og han ikke hadde det fett i Haugesund? Big surprise

Hvor gammel er han nå? 30-31?

 

http://www.h-avis.no...52603/1339/MRSS

 

Jeg klarte aldri å begripe hvorfor vi ikke tok med han videre, han leverte mer enn en solid innsats for oss, men det han feilaktig blir husket av noen for var cupfinalen, en kamp der mange sugde minst like mye som han. Han virket også som en knakendes hyggelig kar.

Nå som vi er på vei med trynet først rett inn i en stopperkrise sier jeg: TA EN PRAT MED SANDBERG!

 

Sandberg er 31.

 

Men hvordan fungerer egentlig det juridiske her? Han har fullført ett år av en treårskontrakt, for deretter å bli fristilt. Kan han da legge opp, og deretter gjøre comeback vederlagsfritt for en annen klubb? Spørs om ikke dette ville fått konsekvenser av en eller annen sort.

 

Hvis ikke er jo en Tippeliga/Adeccoligakontrakt like mye verdt som kontraktene innenfor kvinnefotballen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Niklas Sandberg legger visst opp, eller blir ihvertfall fristilt av FKH.

Årsak uviss, men kan se ut som at familien og han ikke hadde det fett i Haugesund? Big surprise

Hvor gammel er han nå? 30-31?

 

http://www.h-avis.no...52603/1339/MRSS

 

Jeg klarte aldri å begripe hvorfor vi ikke tok med han videre, han leverte mer enn en solid innsats for oss, men det han feilaktig blir husket av noen for var cupfinalen, en kamp der mange sugde minst like mye som han. Han virket også som en knakendes hyggelig kar.

Nå som vi er på vei med trynet først rett inn i en stopperkrise sier jeg: TA EN PRAT MED SANDBERG!

 

Sandberg er 31.

 

Men hvordan fungerer egentlig det juridiske her? Han har fullført ett år av en treårskontrakt, for deretter å bli fristilt. Kan han da legge opp, og deretter gjøre comeback vederlagsfritt for en annen klubb? Spørs om ikke dette ville fått konsekvenser av en eller annen sort.

 

Hvis ikke er jo en Tippeliga/Adeccoligakontrakt like mye verdt som kontraktene innenfor kvinnefotballen...

 

Om han er fristilt kan han vel gjøre hva han vil, uten å legge opp. Men det er jo opp til klubben hvorvidt de vil fristille ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil tippe lønnsutgiftene til Sandberg er tøffe for FKH, dermed ikke rart de slipper han. Cluet her er vel at han har blitt fristilt før han evt legger opp, om han legger opp mens han enda er under kontrakt får det vel noen konsekvenser i form av karantenetid e.l.?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil tippe lønnsutgiftene til Sandberg er tøffe for FKH, dermed ikke rart de slipper han. Cluet her er vel at han har blitt fristilt før han evt legger opp, om han legger opp mens han enda er under kontrakt får det vel noen konsekvenser i form av karantenetid e.l.?

 

Er ikke Sandberg egentlig bare en helt ordinær spiller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil tippe lønnsutgiftene til Sandberg er tøffe for FKH, dermed ikke rart de slipper han. Cluet her er vel at han har blitt fristilt før han evt legger opp, om han legger opp mens han enda er under kontrakt får det vel noen konsekvenser i form av karantenetid e.l.?

 

Er ikke Sandberg egentlig bare en helt ordinær spiller?

 

Han tilfører i hvert fall ikke noen av de kvalitetene vi mister med Segers, og er således ikke fryktelig interessant..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil tippe lønnsutgiftene til Sandberg er tøffe for FKH, dermed ikke rart de slipper han. Cluet her er vel at han har blitt fristilt før han evt legger opp, om han legger opp mens han enda er under kontrakt får det vel noen konsekvenser i form av karantenetid e.l.?

 

Er ikke Sandberg egentlig bare en helt ordinær spiller?

da er i såfall forsvaret vårt også bestående av helt ordinære spillere. Han vil gi ikke bare gi oss mer bredde, men også forsterke midtforsvaret.

Jeg vil rangere Sandberg godt over dagens midtstoppere, Høiland er bedre, men han er best på back, og Rogne har ikke samme erfaring. Tror vi ville fått et bra forsvar med Rogne/Sandberg, evt MMS/Sandberg om Rogne stikker.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har jo akselerasjon som en elefant, og surra jo konstant bort ballen. Nei takk.

Ha-ha, må le av denne. La meg gjette, du begynte å se matcher sånn ca da du meldte deg inn? Han hadde noen få svake kamper i fjor, bl.a. cup-finalen, men that's it!

Han var med på å redde gullet da Segers ble skadet, MMS var brukbart god han også, men uten Sanberg bak hadde det aldri blitt gull.

Nå må folk ta av seg cup-finale brillene...

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har jo akselerasjon som en elefant, og surra jo konstant bort ballen. Nei takk.

De løper i rundt 40 km/t, som er omtrent som Usain Bolt. Akselerasjonen deres skal jeg ikke uttale meg om, men de har hvertfall bra toppfart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ha-ha, må le av denne. La meg gjette, du begynte å se matcher sånn ca da du meldte deg inn? Han hadde noen få svake kamper i fjor, bl.a. cup-finalen, men that's it!

Han var med på å redde gullet da Segers ble skadet, MMS var brukbart god han også, men uten Sanberg bak hadde det aldri blitt gull.

Nå må folk ta av seg cup-finale brillene...

Da gjetter du nok veldig feil min gode venn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ha-ha, må le av denne. La meg gjette, du begynte å se matcher sånn ca da du meldte deg inn? Han hadde noen få svake kamper i fjor, bl.a. cup-finalen, men that's it!

Han var med på å redde gullet da Segers ble skadet, MMS var brukbart god han også, men uten Sanberg bak hadde det aldri blitt gull.

Nå må folk ta av seg cup-finale brillene...

 

Sanberg er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sanberg er det deg?

barnslig å slette svaret mitt på denne. Var dere redd at denne lille ungen her ikke skulle takle det?

Han bør jo få tyn når for sin manglende orginalitet

 

 

 

Mens svaret ditt boblet over av originalitet? Sarkasme uten et underliggende poeng, brukt kun i forsøk på å drite ut andre, er noe av det minst originale jeg vet om. Personangrep gjør det hele enda mer stakkarslig. Jeg burde kanskje tatt det her på PM men du tok det opp her.

 

 

 

edit: Jeg regner med at spørsmålet kommer, så jeg svarer like gjerne nå. Hele "..., er det deg" er et begrep. Det har gjennom gjentatt bruk blitt tildelt en bestemt mening.

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

edit: Jeg regner med at spørsmålet kommer, så jeg svarer like gjerne nå. Hele "..., er det deg" er et begrep. Det har gjennom gjentatt bruk blitt tildelt en bestemt mening.

 

Det samme har 'FØRST!' i de første kommentarene under alle mulige artikler. Det betyr ikke at det er noe annet enn irriterende spam.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


edit: Jeg regner med at spørsmålet kommer, så jeg svarer like gjerne nå. Hele "..., er det deg" er et begrep. Det har gjennom gjentatt bruk blitt tildelt en bestemt mening.

 

Det samme har 'FØRST!' i de første kommentarene under alle mulige artikler. Det betyr ikke at det er noe annet enn irriterende spam.

 

Har det egentlig blitt tildelt noen mening?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


edit: Jeg regner med at spørsmålet kommer, så jeg svarer like gjerne nå. Hele "..., er det deg" er et begrep. Det har gjennom gjentatt bruk blitt tildelt en bestemt mening.

 

Det samme har 'FØRST!' i de første kommentarene under alle mulige artikler. Det betyr ikke at det er noe annet enn irriterende spam.

 

Har det egentlig blitt tildelt noen mening?

 

Balle Klorin, er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


edit: Jeg regner med at spørsmålet kommer, så jeg svarer like gjerne nå. Hele "..., er det deg" er et begrep. Det har gjennom gjentatt bruk blitt tildelt en bestemt mening.

 

Det samme har 'FØRST!' i de første kommentarene under alle mulige artikler. Det betyr ikke at det er noe annet enn irriterende spam.

 

Har det egentlig blitt tildelt noen mening?

 

Balle Klorin, er det deg?

Potter, er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...