Jump to content
knutta

Nye spillere

Recommended Posts

Glattcellemannen til STB? Kan faktisk funke. i Oslo er det jo mulig for kjendiser å rave rundt dritings uten å bli hengt ut i media. Her går jo fotballspillere på fylla sammen etter hver serierunde uansett

Så lenge de ikke spiser Kebab, så er det jo ingen her inne som bryr seg heller..... ph34r.gif

At vi med vår økonomi skal få tak i Kara eller Yttergård Jensen blir vel fort som å tro på julenissen. For de som faktisk tror på julenissen må det nok også legges til at vi ikke akkurat har vært snilleste gutten i klassen med tanke på alt bråket internt.

Edited by Marius

Spennende! Lurer fælt på hvem dette er..? Noen med inside info..?

Jeg vet ikke noe inside. Men vet i det minste at Pontus Segerstrøm skal være med spillerne på deres tur til Barcelona neste helg, så det er lov å drømme at han kan være på vei tilbake.

Spennende! Lurer fælt på hvem dette er..? Noen med inside info..?

Jeg vet ikke noe inside. Men vet i det minste at Pontus Segerstrøm skal være med spillerne på deres tur til Barcelona neste helg, så det er lov å drømme at han kan være på vei tilbake.

Spennende, men trenger kanskje ikke bety så mye, han har vel fortsatt gode venner i Stabæk. Dro ikke han tilbake til Sverige pga. familien?

Skulle det være han er jeg uansett veldig fornøyd, han er hjertelig velkommen tilbake.

Tviler sterkt på at det er pontus, tipper det er en vi aldri har hørt navnet på...

Det diskuteres mye Norske spillere, men med Lennartsons kontakt nettverk i Sverige, er det nesten mer sansynlig med flere Svensker, noen som har noen gode tips?

Jeg tror ikke dette blir den siste svensken vi får....

Jeg håper det ikke er en "etablert" sentral midtbanespiller som skal erstatte Henning...

Ifølge en bruker på VGD så er det snakk om Daniel Theorin fra Gefle. Tidligere Lyn.

Han blir i Gefle i følge Gefle Dagblad.

Ifølge en bruker på VGD så er det snakk om Daniel Theorin fra Gefle. Tidligere Lyn.

Han blir i Gefle i følge Gefle Dagblad.

Håper egentlig ikke det er han, lukter litt Onstad. men håper jeg tar feil

Edit: har du link?

Edited by joogs

Allerede på Wikipedia....http://sv.wikipedia.org/wiki/Haris_Skenderovic

Leksikon er ikke hva det engang var...

Nå har vi TorG, Hammer, Haris, JIH, Morten,Eiriksson bak der. hvordan skal dette løses?

Edited by StabækJR

Nå har vi TorG, Hammer, Haris, JIH, Morten,Eiriksson bak der. hvordan skal dette løses?

Hvis vi tenker oss VEH som midtbanespiller (antar det er derfor han ikke er med på lista di?), så har vi vel i utgangspunktet:

Eiriksson - Hammer - uvisst - JIH

Hvor Gromstad, Morten og Haris kjemper gjennom vinteren om den siste midtstopperplassen.