Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Etter at det store overgansmålet jan banan gikk i vasken tidligere idag, retter stabæk nå øynene mot Zdenek Senkerik

-Bernt Hulsker er backup i tilfelle Senkerik går i vasken også, da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Etter at det store overgansmålet jan banan gikk i vasken tidligere idag, retter stabæk nå øynene mot Zdenek Senkerik

-Bernt Hulsker er backup i tilfelle Senkerik går i vasken også, da?

 

Ser han er i knallform på vg-tv

Lenke til innlegg
Del på andre sider


" Stabæk var litt hemmelighetsfulle, skjønte jeg. Jeg også forsto det som om det var en på vei inn i kveld, men det er visst en annen norsk klubb inne i bildet også. Derfor vil de ikke si så mye før ting eventuelt er i boks, fikk jeg høre Tipper det skjer noe i løpet av en times tid. Fikk inntrykk av at det kunne skje noe, men tiden er knapp "

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Høiland hadde sikkert vært en bra spiller for oss det. Trenger flere drittsekk-typer i stb, altfor snill gjeng.

 

Vi trenger drittsekk på banen, ikke en tvers igjennom motbydelig type.

 

 

LSK trenger flere - de er i ferd med å gå tom for håndballspillere. Høiland bekreftet ...

http://www.moldefk.no/news/article/uhckz5t91z8c1ukbqjya7dvun/title/tommy-hoiland-lanes-ut-til-lsk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kun 32 minutter igjen nå, begynner å bli dårlig tid (men herregud vant til å få nyheter rundt midnatt på deadline day vi)

 

Må jo ikke annonseres i kveld. Så kan jo hende at vi ikke vet noe før i morra tidlig uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...