Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Ryktene vil ha det til at julenissen, påske haren og tannfeen alle har blitt sett på brakka i dag. Så nå er det bare å vente i spenning på å se hva klubben har å melde i morgen tidlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor leie inn Borger Thomas uten å vite at Rasheed skal lånes ut? Dette virker rart… Selvom Mande skal til VM så er det mye med 4 keepere i stallen for en klubb som ikke nødvendigvis trenger å lønne flere enn nødvendig.. Tanker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

Jonathan Rasheed på Twitter: Galen stress på transferfönsteret. Va ska de sluta #Stb

Han som ikke vil lånes ut da, eller? Faen!
Blir ikke blid om Rasheed blokkerer en spissovergang.
Jonathan har vært klar på at han ikke vil stå i veien for en "rokade"

 

Om så han må spille for Alta

Tror ikke du er så langt unna sannheten der.....

Hehe :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


A little less conversation, a little more action please
All this aggravation aint satisfactioning me
A little more bite and a little less bark
A little less fight and a little more spark
Close your mouth and open up your heart and baby satisfy me
Satisfy me baby

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor leie inn Borger Thomas uten å vite at Rasheed skal lånes ut? Dette virker rart… Selvom Mande skal til VM så er det mye med 4 keepere i stallen for en klubb som ikke nødvendigvis trenger å lønne flere enn nødvendig.. Tanker?

da har vi tre 95-keepere for å dekke inn en ny spiss. Han bør score mye når Mande er borte...

Endret av KOJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Råttent det med alan, holdt på å vekke hele blokka jeg bor i!

I sinne håper jeg?

Hehe, var nok heller av glede.. Så mye glede han har gitt så kunne det ikke vært noe annet for min del :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en.

Åjåjåjå, gleder meg til å vite hvem det er!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en.

 

Send ham en sms til er du snill.... (hvem)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har spurt om når vi får navnet. Hat ikke fått svar på den meldingen ennå. Men er lettet over at vi i det minste har fått en spiller i 12-time.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en.

Har forstått det som at det er en midtstopper? Ingen spiss i denne omgang

 

We need a spiss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, var nok heller av glede.. Så mye glede han har gitt så kunne det ikke vært noe annet for min del :)

 

 

Det hadde vært en blaa drøm å få ham tilbake ja, i hvert fall om vi hadde hatt økonomisk rygg til å bære det. Har Stabæk noen gang hatt en spillere som har vært morsommere (og til tider mer frustrerende) å se på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...