Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Noen som vet om det er noen spillere på vei inn eller som er på prøvespill eller som skal på prøvespill?

Skulle likt å sett Asgeir eller Holter på treningsfeltet for å teste de opp mot de andre i laget.

 

We need a spiss!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har en følelse på at en av se nærmeste dagene kommer det inn en signering som ingen hadde noe veldig informasjon om og som ikke er veldig kjent !

Hvis det er slik at du sitter på info, la være med ryktespredning, hinting, etc. Uttalelser her inne kan fort få ting til å gå i dass(hendt før) Dersom det er kalkulert gjettning, er det morro. Lukter i så fall utlending, da vi har mistet en, og snart en til.

Endret av Zemzemi
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Har en følelse på at en av se nærmeste dagene kommer det inn en signering som ingen hadde noe veldig informasjon om og som ikke er veldig kjent !

Hvis det er slik at du sitter på info, la være med ryktespredning, hinting, etc. Uttalelser her inne kan fort få ting til å gå i dass(hendt før) Dersom det er kalkulert gjettning, er det morro. Lukter i så fall utlending, da vi har mistet en, og snart en til.

Sitter ikke på noe info, men hadde bare en følelse på at noe nytt kommer inn snart !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vistnok lagt inn bud på Jean A Mendy fra Kristiansund som ble avslått, men sportslig leder i KBK utelukker ikke at noe kan skje. Får ikke lagt inn link..

Ser han i kampen mellom Ffk og Kbk. Ser ut som en treg utgave av Boli. Han er kanskje bedre foran mål, men det får jeg aldri vite for jeg gidder ikke se 2.omg. Skal heller gå ut å se regnvannet på terrassen tørke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med Zemzemi. Det vi desperat trenger hösten 2014, er orden på ökonomien og langsiktige sportslige planer. Ikke seksmåneders kontrakter og forhastede gamlinger av noen spillerkjöp. Is i magan nå folkens, för det koker helt over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er det som står for "scoutingen" til Stabæk nå, egentlig? Er det Inge? Kan ikke si jeg er videre imponert over det jeg har sett av Mendy, og syns det virker merkelig at vi er villige til å bruke penger på å kjøpe han fri.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...