Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Var det ikke en meksikansk spiss på prøvespill i vinter som også herjet villt, og ville gått rett inn på laget men heller ikke ble tilbudt kontrakt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja det tror jeg stemmer.

 

Prøvespill er vrient å bedømme egentlig. Historien er full av spillere som har overprestert på prøvespill, og ikke klart å følge opp etter å ha satt kråketærne sine på et stykke kontrakt. Det handler også om andre ting, som å bli kjent med spilleren på et personlig plan og å se hvordan han fungerer med resten av gruppa. Så er det selvfølgelig et spørsmål om økonomi. Mye av dette går begge veier. Ikke sikkert Stabæk er drømnen til et midtbanetalent fra Georgia. :)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må slutte med disse langvarige seksmåneders lånene. Jeg foreslår tomåneders lån i stedet. Langt mer spenning langt oftere, samtidig som vi fortsatt slipper å tjene penger på spillersalg. Det kan tidvis bli litt vel mye langsiktig tenkning av alle disse halvårslånene, synes jeg.

 

*Sarkasmevarsel*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kan forklare meg hvorfor vi låner en defensive amerikaner et halvt år istedet for å signere en offensiv Giorgi på langtidskontrakt som tydeligvis har regjert på trening? Er det økonomiske grunner? Noen som vet noe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med tanke på at han er kjøpt av et lag som har fem spillere og bygges bit for bit før de skal ut i MLS SuperDraft i januar er det jo en viss mulighet for at vi får han gratis (eller så og si).

 

Ut i fra hva det står her tipper jeg at han er veldig gira på å spille under Bradley: http://nycfc.com/News/Latest-News/2014/July/Andrew-Jacobson

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi se til h... å fikse en duganes venstreback (i og med at Bob åpenbart ikke liker de vi allerede har)! Trondsen er et av Norges største talenter på midtbanen og Soko + AJ som sittende med trondsen i 10er rollen evt Soko + Trondsen med Stephens i 10ern vil være en revolusjon for det laget her. Trondsen er per nå den eneste spilleren vi har som kan forsere et ledd og gjøre noe konstruktivt med ballen (les: ikke spille støttepasning, men ta med seg kula forover)! Schnell!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høres jo ut som at Giorgi kan mye av det samme (ikke dermed sagt at Anders ikke skal spille midtbane, men det virker som at vi kan trenge Giorgis kvaliteter i tillegg). Kan ikke skjønne annet enn at Giorgi må kunne spille både sentralt offensivt og ving, og at han har god potensiell videresalgsverdi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi se til h... å fikse en duganes venstreback (i og med at Bob åpenbart ikke liker de vi allerede har)! Trondsen er et av Norges største talenter på midtbanen og Soko + AJ som sittende med trondsen i 10er rollen evt Soko + Trondsen med Stephens i 10ern vil være en revolusjon for det laget her. Trondsen er per nå den eneste spilleren vi har som kan forsere et ledd og gjøre noe konstruktivt med ballen (les: ikke spille støttepasning, men ta med seg kula forover)! Schnell!!!

Hepp,

 

Vi har allerede en i Timmi!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Giorgi er særs rimelig, og kan kanskje bli en nyervervelse nummer fire - hvis Bob & Co mener han holder. De er positive til ham, men går ikke helt over stag; han er ung og sikkert uferdig, men har kvaliteter og vil jo bli en langsiktig signering hvis det blir noe.

 

Nesten som å høre beskrivelsen av Alanzinho i sin tid... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Stemmer det at Magne Hoseth er på medisinsk sjekk på Nadderud nå?

 

Skal ikke ta det for god fisk, men det var det mine øyne så. :-)

 

Kan jo være en spennende signering. Noe som er helt sikkert er at han bidrar med rutine

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aner at kommende spillerhentinger skal komplettere tre pussige önsker: Näss på benken, Timmi på benken og Tronsen på venstreback. Jeg er hvertfall uenig i förste og siste. Når det gjelder de defensive egenskapene til Timmi, kan jeg väre enig i at de tidvis kanskje kommer til kort, men har er så pass deltakende offensivt at det spörs om det ikke totalt er bra nok likevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...