Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Spennende med rykter. Men når det kommer til spiss-plassen, hva er det egentlig vi trenger? Vi har jo kjøpt inn en ren erstatter for Brustad i Asante, men hvem skal være makker? I fjor hadde vi to bakromsspisser i Boli og Brustad. Trenger vi en Veigar-type eller en bakromsspiss ala Boli?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis han er skikkelig billig så kan det helt klart være verdt forsøket. Stokkelien hadde vel også hatt en ganske dårlig periode før han kom til oss, for ikke å snakke om gamle helter som Somen og Gunnarson.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Voops, gikk litt fort i svingene der. Han var ikke imot å komme til Stabæk

 

 

Møtte på Kovacs istad, virka ikke uasannsynlig m retur utifra hva han sa

Kovacs har da aldri vært i stb.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med Kim Ojo? Lever han fortsatt?

Ja, er i Budapest og spiller for Ùjpest på utlån fra Genk. Kontrakten går ut neste år og det er lite trolig at han får en ny. Har ni kamper for Genk sålangt.

Endret av Blå_i_eksil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viktigste er vel at vi henter noen rutinerte spillere som holder et bra høyt nivå, og som ikke er skadeutsatt(Altså ikke Sørum) så kan vi utvikle våre egne unge. Vi har jo tross alt norges beste ungdommsavdeling!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Nå regnes nok kanskje Assante som rutinert. Så spørs det om han skal spille høyrekant (hvilket han vel egentlig er) eller spiss da.

 

Det virker jo som om man er keene på Fitim Azemi også. Han kan vel neppe regnes som rutinert, men faller i kategorien interessant. Etter hva jeg forstår er Bob begeistret for spilleren.

 

Jeg mistenker dog at Fitim og Ekblom sammen på topp fort kan bli litt temposvakt. Men kanskje Ernest og en av dem?

 

Spørsmålet er vel da om vi skal ha/har råd til noen ytterligere dersom vi lykkes signere Azemi?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig skulle jeg likt å se en toppspiss, gjerne fra Tippeligaen, men det kan jo bli litt dyrt... Vil heller ha en toppspiss fra en annen liga enn Azemi, men hvem klarer jeg ikke å komme på, det er en vanskelig jobb å finne en god en... + Hvis Bob vil ha Azemi må han jo være bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle man tippe kan det jo være at Azemi er en av spillerne Bob ønsket seg før jul men ikke fikk. Utdanningskompensasjonen var visst på litt over 300k, som man nok ikke hadde på det tidspunktet. Spørsmålet vil være om det finnes en klausul i ettårskontraken han nå har signert som gjør at vi som tippeligaklubb kan hente ham i dette vinduet uten overgangspris, kun utdanningskompensasjon..

 

http://www.oblad.no/Fitim_Azemi_forlenger_med_Follo_-5-68-9555.html

Her snakker de likevel om et "riktig tilbud"..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Han var jo nødt til å sikre seg selv. Ingo var vel inne på at prisen var den samme (= utdanningskompensasjon) i en eller annen sammengheng her tidligere... Men siden han ikke er med gutta til Spania må vi vel anta at det kan ha oppstått visse komplikasjoner...?

 

Det er lite jeg synes er kulere enn å se spillere som kommer fra et lavere nivå komme opp og lykkes.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe,

 

Han hadde jeg nesten glemt, er vel fort 34-35 år han nå, beste spillern i den 'gylne, 80 årgangen til Sogndal. En viktig brikke i mindre klubber gjennom hele karriæren, var god for HBK i TL. Hadde vært spennende å se hvordan han hadde kunnet gjøre det i en større klubb om han hadde fått sjansen da han var på topp.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Står på insta at han har amerikansk pass.. Ikke t det har noe å si..?

Ser han var med på landslagssamling for USA for en del år siden da Bob var sjef. Så han vet nok hva han har hentet på prøvespill.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...