Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Dersom Saidi er hva vi tror og håper:

 

Kanskje lurt å ikke vise han frem til RBK og andre på tribunen før han har signert? Heller følge han tett på treningene og ellers skjerme ham (og evt agent) for andre beilere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ut fra highlight reel'n hans fra Polen ( https://m.youtube.com/watch?v=teftfBzUAV4) ser det unektelig ut som han ihvertfall har vært en god spiller.. Men kanskje mer en tilrettelegger enn en målscorer? virker som han til dels søker pasning foran egen avslutning..

 

Uansett, er det ikke dumt med erfaring fra Polen og Holland..

Vår nye Veigar?? :)

 

Og han spissmakkeren (Nowak?) er en Nannskog uten avslutningsferdigheter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe,

 

Vi ble vel blendet av ar Strand herjet med oss sesongen før og glemte å sjekke hva slags type vi hadde med å gjøre :) selv om vi hadde en real partygjeng av en spillertropp fra før av...

 

Jeg liker som sagt spillere som kommer opp fra lavere nivå og slår til - lik Lundemo i LSK. Jeg er ikke like sikker på at Azemi ville blitt en suksess, men vi trenger nok å rekruttere noen nordmenn også...

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig positivt at vi ikke satser på en spiss fra 2. div. Husker med gru sist vi handlet spiss fra Follo.....

Tja, vi kan jo nevne både Strand og Helle, og sikkert flere! Men spillere er også mennesker, og det som er sikkert er at ingen av oss er like. Så hvordan f.eks Azemi ville passet inn i Stabæk er vel umulig å spå for de fleste av oss. Men at han vet hvor målet står har han jo allerede bevist, om ikke i TL ennå.

 

Og når det gjelder det med å slå til/passe inn i en spillergruppe. Når vi ser på dagens tropp (og de fleste andre troppene i TL) er det jo betegnende at det som regel funker veldig bra, selv med en meget broket sammensettning når det gjelder etnisitet, religion og sosial bakgrunn. Alle som har vært på motivasjonskurs har jo lært at man skal jobbe mot det samme målet, legge vekt på samarbeid og ikke fokusere på forskjellene som alltid vil være der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper inderlig vi går for Kiza hvis han vil selv ... Selv om det bare blir på kortidskontrakt ... Jeg mener ... Det finnes ikke mange krysninger av Alan og Veigar ... Og når vi finner en så må jo vi, mer enn noen, kjenne vår besøkelsestid

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig positivt at vi ikke satser på en spiss fra 2. div. Husker med gru sist vi handlet spiss fra Follo.....

 

Vel, vel... Det er vel ikke noen naturlov at ingen som har spilt 2 div kan bli gode fotballspillere? Ganske strengt å diskvalifisere Azemi med begrunnelse at Strand ikke var særlig god(!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vi husker vel alle Marius Helle..

Ett mål totalt for stb? Ble vell puttet mot Hønefoss i hans deby? Deretter ganske stille og tamt?
ja, og han putta vel på nivå med Azemi for Bryne.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vi husker vel alle Marius Helle..

Ett mål totalt for stb? Ble vell puttet mot Hønefoss i hans deby? Deretter ganske stille og tamt?
Mener å huske han scoret på en heading mot Start, men kan være jeg husker feil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Vi husker vel alle Marius Helle..

Ett mål totalt for stb? Ble vell puttet mot Hønefoss i hans deby? Deretter ganske stille og tamt?
Mener å huske han scoret på en heading mot Start, men kan være jeg husker feil
Kan bekrefte at Helle scoret i 4-0 seieren 22.08.2010
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han spilte drøyt 300 minutter for a-laget vårt, så kanskje litt lite generøst å avskrive fyren på bakgrunn av at det bare ble to mål.

 

Han klarte seg greit nok (men ikke mer) for Sandnes Ulf i 2013, men verre i 2014.

 

Uansett, tror ikke slikt kan overføres som naturlov fra en spiller til en annen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk har bydd 2,5 millioner for Kristoffer Ajer melder Jan Fredrik Breivik (@JanFredrikB) på Twitter

 

https://twitter.com/JanFredrikB/status/576919748656685056

 

Håper det er noe i dette...

Hvis det faktisk er noe i dette, så har dette kanskje litt med Trondsen overgangen å gjøre. Ut med ett talent, inn med ett enda større, hvem vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som Ajax- fan så synes jeg det vært veldig stas med en nederlender på laget. Slik jeg skjønte det som kommer det også en nederlender til på prøvespill til uken(?), i tillegg til Fortes.

 

En annen ting angående Dennis Iliohan som en del referer til, så spilte han i en Europa-cup kamp for oss mot Auxerre i 2000, som vi tapte 4-2. Det viste seg at Iliohan ikke var registret i troppen vi hadde til Europa-cup spill. Dermed hadde vi faktisk blitt kastet ut av Europa- cupen om vi hadde gått videre, men nå tapte vi jo uansett sammenlagt. En annen pussig ting på den tiden, jeg leste en gammel tråd på VGD der det ble skrevet at da vi møtte Linfield fra Nord- Irland to år senere, i 2002, måtte Chippen sonet karantene for kort han hadde fått i den nevnte kampen mot Auxerre, den kampen som egentlig ble strøket. Tragisk at svensken skulle sone karantene da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Stabæk har bydd 2,5 millioner for Kristoffer Ajer melder Jan Fredrik Breivik (@JanFredrikB) på Twitter

 

https://twitter.com/JanFredrikB/status/576919748656685056

 

Håper det er noe i dette...

Hvis det faktisk er noe i dette, så har dette kanskje litt med Trondsen overgangen å gjøre. Ut med ett talent, inn med ett enda større, hvem vet?

 

Ja, selv om jeg var/er en stor Trondsen-fan, så mener jeg det er et bra bytte av oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Stabæk har bydd 2,5 millioner for Kristoffer Ajer melder Jan Fredrik Breivik (@JanFredrikB) på Twitter

 

https://twitter.com/JanFredrikB/status/576919748656685056

 

Håper det er noe i dette...

Hvis det faktisk er noe i dette, så har dette kanskje litt med Trondsen overgangen å gjøre. Ut med ett talent, inn med ett enda større, hvem vet?

Ja, selv om jeg var/er en stor Trondsen-fan, så mener jeg det er et bra bytte av oss...

Jeg har nevnt han ett par ganger i det siste som en drømmesignering!

Om vi klarer å få napp i Ajer er det bare å legge champisen til kjøling og poppe den når han får sitt definitive gjennombrudd...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Disse Ajer-ryktene tolker jeg mer som vi er inne i en deilig silly- season periode der det går rykter i hytt og pine som resultat at klubbene merker at det nærmer seg at overgangvinduet snart stenger. Jeg anser Ajer som urealistisk, men hadde ikke det aller deiligste med en slik overgang at han er LSKer og at det hadde smakt etter at de har snappet opp Andersson, Palmi, Hauger og Knudsen de siste årene. (Noen jeg har glemt?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ajer er mer enn et rykte, men Start avviste bud. Litt spesielt av en klubb som i praksis har annonsert opphørssalg av alle sine spillere har råd til å si nei. Vi får håpe de revurderer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ajer spiller jo for Start kun fordi familien skulle flytte til Kristiansand og ikke ville at han skulle være igjen alene på Østlandet. Det er ikke sikkert det har forandret seg ennå så kanskje Start ikke har andre valg enn å avvise bud til guttens foreldre mener han er gammel nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...