Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Enig i at vi må vise måtehold og ikke kaste oss på en budkamp mot Molde (av alle!) bare fordi "Ajer kan bli så utrolig bra og kanskje kan vi selge ham for 20 mill til Red Bull om ett år". Å handle slik er den beste oppskriften for igjen å komme i økonomiske problemer (evt ikke komme ut av de problemene vi har)...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da foreslår jeg å hente Thomas Aukland fra Mandals Kameratene. Kåret til beste spiller på Rena IL de tre siste sesongene før overgangen til sørlandsklubben. Det nye man-kam er bygget opp rundt han. Fantastisk fysikk, bra på dødball, gode innlegg og fantastisk tilrettelegger.

 

Kommer langt med en flaske vin i overgangssum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da foreslår jeg å hente Thomas Aukland fra Mandals Kameratene. Kåret til beste spiller på Rena IL de tre siste sesongene før overgangen til sørlandsklubben. Det nye man-kam er bygget opp rundt han. Fantastisk fysikk, bra på dødball, gode innlegg og fantastisk tilrettelegger.

Kommer langt med en flaske vin i overgangssum.

Blir vel altervin i det distriktet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes Saidi var positiv i går, men usikker på om han er den goalgetteren vi sårt trenger. Men han i to spann med en måltjuv kan bli interessant.

Han var ikke spesielt god som midtspiss, eller som kant i mine øyne.

Kanskje han gjør seg bedre i en "Veigar" rolle, men det var vanskelig å bedømme utifra kampen igår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er nesten litt unfair å bedømme prøvespillere ut fra en kamp med mye nytt samtidig i angrepsrekka og en såpass hvass motstander som RBK.

 

Vanskelig vurdering det der, men IA har ikke all verdens tid på seg til å trekke en målfarlig rakker ut av hatten!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ville hatt inn Soko igjen hvis han har lyst til å spille for oss! Trenger en tryggere bauta på midtbanen enn det Cole har vist så langt, hvis ikke kan det fort bli noen litt for spennende situasjoner å se i tippeligaen som kommer….

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er litt overraska over at det virker som om bob allerede har støvsugd de amerikanske kontaktene han hadde - og kun dratt frem Stephens, Jacobson og Grossman. Bodø Glimt har jo henta en nå, og VIF en spiss (for penger vi ikke har) men allikevel. Synes sønnen hans kunne tatt i ett tak :P fyren løp jo maraton i hver kamp i VM og gjorde slettes ingen dårlig figur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har neppe støvsugd de amerikanske kontaktene sine - men han ser nok på kostnad/nytteverdi. MLS-spillere er ikke nødvendigvis billige i forhold til kvaliteten. Dermed ikke sagt at han alltid treffer - synes Stephens og Jacobson var rimelig gode signeringer, men Grossman ser jo ikke veldig lovende ut så langt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stephens middels, AJ middels pluss og kanskje litt høyere og Cole så langt dårlig men kan ha et uløst potensialet til rett under AJ

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Skulle det ikke komme en nedelender hit imorgen, vis jeg ikke tar helt feil?

Ender vel med en opplending isteden..

 

Belsvik?

 

 

Stenersen.

 

Ååååååååååååååååååååå Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen, Tommy Stenersen, Tommy Stenersen

Ååååååååååååååååååååå Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen, Stenersen, Stenersen

Tommy Stenersen - hey!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...