Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Stort sett hver gang vi selger/mister noen så dukker det opp noe bedre da.. Ikke bekymra.

 

Tja, jeg er rimelig sikker på at vi hadde spilt gruppespill i CL i 2009, hvis vi hadde beholdt 08-laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha Kassi i troppen! Veldig god mot Bodø Glimt.

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Anser det som lite trolig at Kassi blir solgt etter den middelmådige starten han har hatt i år..

 

Virker nesten blottet for selvtillit..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Stort sett hver gang vi selger/mister noen så dukker det opp noe bedre da.. Ikke bekymra.

 

Tja, jeg er rimelig sikker på at vi hadde spilt gruppespill i CL i 2009, hvis vi hadde beholdt 08-laget.

 

 

Tror fortsatt det hadde blitt tøft mot FCK. Tror fortsatt Nannskog hadde satt ballen i tverleggeren i København om det hadde vært VPG som hadde vært hans spissmaker. Det ville også blitt en særdeles vanskelig returkamp hjemme mot et FCK som ville lagt seg bakpå. Ikke at jeg på noen som helst måte skal snakke bort noe fra sesongen 2008 da vi tok poeng på dårlige dager som en seriemester må gjøre. Som mot Glimt borte da vi tidlig kom under og fikk Høiland utvist, men fikk med et poeng. RBK på Lerkendal hvor vi kommer tidlig under, snur det og vinner på en ellers dårlig dag. Vi hadde også den sesongen en dårlig periode midt på sommeren der en sunnmøring klarte å flakse inn mål for Tromsø, Bojan Zajic fintet oss ut i pølseboden på Ullevål og vi fikk 0-0 mot et grått og kjedelig Viking hjemme. Er også flere kamper den sesongen der jeg tror vi hadde blitt straffet hardere om vi hadde møt motstand på et høyere nivå enn man møtte i hverdagen i TL. Som man gjør i Europa.

 

 

Jeg vil ha Kassi i troppen! Veldig god mot Bodø Glimt.

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Anser det som lite trolig at Kassi blir solgt etter den middelmådige starten han har hatt i år..

 

Virker nesten blottet for selvtillit..

 

 

Kan jo håpe at flere utenlandske klubber kun ser seg blind på at han er 20 år, spilt nærmere 70 kamper og scoret flere vakre mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som nevnte Keita over her (og kan polsk) http://www.lechpoznan.pl/news/keita,na,polroku,w,stabaek#.VYfbiFK2qSp

 

Er han på vei til Stabæk på lån?

 

 

 

Google translate:

 

Muhamed Keita vil tilbringe de neste seks månedene i et team Stabaek IF. Midtbanespiller Kolejorz teamet fra Norge vil gå på lån.

Keita spiller for Lech Poznan i juni 2014. Den blå og hvite farger midtbane spilt 28 kamper og scoret tre mål.

Stabaek IF opptar tiden andreplass i Tippeligaen, og har fem poeng bak ledende Rosenborg
.

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som nevnte Keita over her (og kan polsk) http://www.lechpoznan.pl/news/keita,na,polroku,w,stabaek#.VYfbiFK2qSp

Er han på vei til Stabæk på lån?

Google translate:

Muhamed Keita vil tilbringe de neste seks månedene i et team Stabaek IF. Midtbanespiller Kolejorz teamet fra Norge vil gå på lån.

Keita spiller for Lech Poznan i juni 2014. Den blå og hvite farger midtbane spilt 28 kamper og scoret tre mål.

Stabaek IF opptar tiden andreplass i Tippeligaen, og har fem poeng bak ledende Rosenborg.

 

 

Satan!

 

Kommer Keita til Stabæk begynner vi å snakke gull.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 215

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

De er nok ikke klar over at vi kun har lov å trene på Nadderud-gresset èn dag i uken..., og knapt nok det.

A-laget har trent en gang på gresset i år, dagen før første seriekamp. Blir nok flere nå som gressbanen ser bra ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Hvis Keita blir spilleklar i tide, kan han debutere mot nettopp Strømsgodset på lørdag."

Stemmer dette?

 

Må vi ikke vente til overgangsvinduet åpner før han kan registreres?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjetter på at YEG har spilt sin siste kamp i Stabæk siden vi kan legge et bedre økonomisk tilbud enn Godset på bordet. Håper vi får litt cash for YEG

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke sikkert det bare har stått på cash (hvis Godset idet hele tatt har vært på banene her) ... En ting er at det er mye mer attraktivt å gå til en toppklubb enn en middelhavsfarer ... en annen ting er hva Dio, IA og BB har betydd for valget .... *bøyer meg i støvet for IA*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke sikkert det bare har stått på cash (hvis Godset idet hele tatt har vært på banene her) ... En ting er at det er mye mer attraktivt å gå til en toppklubb enn en middelhavsfarer ... en annen ting er hva Dio, IA og BB har betydd for valget .... *bøyer meg i støvet for IA*

Stod at i DT-artikkelen at STB hadde et bedre økonomisk tilbud enn hva Godset kunne tilby
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...