Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Kjøpte han alltid til Stabæk på de siste sesongens FM. Ble meget god der ihvertfall!

 

Om han herjer på Start treninger er faktisk det ett meget godt tegn, spm er om han tar det store steget til TL. Meget Spennede kantspiller på 25/26 år er det ihvertfall

Får error meld når jeg prøver gå inn på linken - hvem er det snakk om?

Daniel Aase, vindbjart (mr. Vindbjart)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Kjøpte han alltid til Stabæk på de siste sesongens FM. Ble meget god der ihvertfall!

 

Om han herjer på Start treninger er faktisk det ett meget godt tegn, spm er om han tar det store steget til TL. Meget Spennede kantspiller på 25/26 år er det ihvertfall

Får error meld når jeg prøver gå inn på linken - hvem er det snakk om?
Vindbjartspilleren Daniel Aase ... Any relation til Gunnar Aase?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi var ute etter han i 2008. Han var på trening hos oss, men valgte den gangen å takke nei grunnet lang vei til førstelaget.

 

Enig med Hanse i at det vil være en litt pussig signering mtp Ekblom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Ekblom får krav om å klippe seg før han får slippe til på førstelaget igjen.

Ikke så farlig med klippen bare Stureplan palmen forsvinner

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten Gamst Pedersen er vist på vei bort fra RBK og det har vist vært mye utenomsportslig tull som også involverte Strandberg. Ønsker seg til østlandet og Vålerenga, Sandefjord og Stabæk skal vist være aktuelle klubber. Merker at jeg er litt skeptisk til dette.

Sandefjord skal vistnok være førstevalget. Forstå det dem som kan

Endret av Hanse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten Gamst Pedersen er vist på vei bort fra RBK .....

Sandefjord skal vistnok være førstevalget. Forstå det dem som kan

#piker#vin#sang#sommer#myeutenomsportslig#littreningnåogda#bedrelønnennistb#bedrebenk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viktige er å ha en balanse mellom unge og rutinerte spillere. Da Hoseth kom inn i fjor trengte vi et par rutinerte karer. Nå har vi bærebjelkene på plass, og da er jeg enig i at det er bedre å fylle på med unge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir spennende å se hva vi foretar oss på overgangsmarkedet i sommer uansett. Vi kan enten ende opp som en solid medaljekandidat eller vi kan selge oss til middelhavsfarer. Vi har jo allerede fått inn Keita og blir vesentlig styreket av det. Skulle helst hatt litt mer bredde i bakerste leddet samt en forsterkning på midten. Mye avhenger vel av eventuelle salg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Moa vender tilbake til Norge kan jeg virkelig ikke se for meg at han går til en annen klubb enn VIF

Hvorfor det? Broren hans spiller i Aalesund. Jeg tviler litt på at enga kommer til å hente inn noen ny spiss nå, og hvis han vil komme hjem og kickstarte karrieren tror jeg ikke han har noe imot å gjøre det her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det vil overraske meg om vi signerer Aase.

 

En sånn type signering er i hvert fall ganske atypisk den profilen vi har hatt på overgangsmarkedet de siste årene.

 

Han har vel noen år igjen av kontrakten sin, og har også en sentral stilling i Vindbjarts administrasjon. Jeg mistenker derfor at han kan bli uforholdsmessig dyr. Med mindre han er vesentlig bedre enn de vi allerede har på benken, så tviler jeg på at vi blåser cash på ham.

 

På den andre siden vil han ikke belaste noen kvote, og det vil jo være gunstig.

 

Uansett blir det spennende å se om vi får inn noen nye. Personlig kunne jeg tenke meg en stopper som kan spille høyreback/høyreback som kan spille stopper. Gjerne hodesterk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...