Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Christian Keller er på utgående kontrakt så vidt jeg vet. Kan det være noe for oss?

35 år.... Også må folk slutte å se bakover etter suksess.
Vi trenger bare 1 av ganmel årgang og det er Henning. Nå må bygge lag mot 2020 og ny stadion på Nadderud
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit med rutine etc, men synes vel kanskje vi kan signere noen fra Akademiet også slik at vi viser at vi har trua på dem...hvertfall gi dem noen signaler om de er ønsket med videre..Bare min mening :-)

Endret av Tigs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit med rutine etc, men synes vel kanskje vi kan signere noen fra Akademiet også slik at vi viser at vi har trua på dem...hvertfall gi dem noen signaler om de er ønsket med videre..Bare min mening :-)

Støttes

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandefjord rykker etter alle solemerker ned. Kan Kjell Rune Sellin være noe for oss?

 

Jeg lanserte det forslaget i fjor, og det ble skutt ned raskere enn jeg kunne si "hvalfanger". Etter å ha sett ham i år tror jeg jeg skjønner hvorfor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Sandefjord rykker etter alle solemerker ned. Kan Kjell Rune Sellin være noe for oss?

 

Jeg lanserte det forslaget i fjor, og det ble skutt ned raskere enn jeg kunne si "hvalfanger". Etter å ha sett ham i år tror jeg jeg skjønner hvorfor.

Hva med Kevin Larsen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk har fulgt Sander Berge siden før han spilte 11er. Både han og Vajebah Sakor er spillere man burde klart å få inn. På førstnevnte var det vel økonomi, mens Sakor av mange (andre) grunner valgte å bli i Asker før han gikk til Juve.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi skal være realistiske så er det ikke mange vi kan forvente at skal ta steget. En knallsuksess hvert år eneste år vil nok være veldig god "uttelling" - både for juniorene og for laget. I fjor var denne knallsuksessen selvfølgelig Morten Thorsby. I år er den kanskje ikke like lett å oppdage, men den som har tatt det største steget mot fast plass i år er vel Daniel Granli som har spilt 18 tippeligakamper, hvorav 5 fra start. Litt bak ham igjen finner vi Erik Haugstad, som også har fått 18 tippeligakamper, men det er utelukkende i slutten av kampene - typisk 10 minutter. Bak der igjen lurer Benscik, Espung og Pedersen.

 

Det er kanskje litt lite spilletid på nye spillere fra egne juniorrekker i år, men dersom vi får Granli fast inn i førsteelleveren, så er det greit nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes egentlig Joacim Jönsson sa det ganske bra i siste utgave av tippeligamagasinet. Det SKAL være tøft for juniorene å komme opp. Man skal ikke forvente at 16-17-18-åringer får spilletid. Dette med at juniorer skal få slippe til så tidlig har blitt hypet så jævlig etter Martin Ødegård ble kjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes egentlig Joacim Jönsson sa det ganske bra i siste utgave av tippeligamagasinet. Det SKAL være tøft for juniorene å komme opp. Man skal ikke forvente at 16-17-18-åringer får spilletid. Dette med at juniorer skal få slippe til så tidlig har blitt hypet så jævlig etter Martin Ødegård ble kjent.

Støtter den. Så jr kampen mot Rosenborg og det er nok ingen der som er nærme de 13 beste i a stallen men 1-2 års utvikling til så kan kanskje 2-3 stykker ta steget opp til innbytter nivå. Definitivt noe spennende talenter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...