Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Han kunne vært så utrolig god, hadde han bare hatt på bryteren hele tiden og ikke slått den av ca 80% av tiden!

Hadde han hatt samme treningsmentalitet som Riise pg Solskjær kunne han vært en av tidenes norske spillere, uten tvil!

Men nå, han er over The Edge bare å legge skoene på hyllen eller spille i 2 div og nedover.

 

 

De fleste av oss er over The Edge. Personlig mener jeg U2 ikke har gitt ut et godt album siden '91.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hussain, Sing og Høiland på utgående kontrakter i Molde.
Må innrømme at jeg godt kunne tenkt meg alle 3, til og med Høiland nå som Annan er på vei vekk, vi trenger en uspiselig drittsekk i troppen, vår drittsekk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt uenig, vi trenger ingen drittsekk. Vi kan gjerne ha folk som alle andre supportere hater, som Nannskog, men folk som er på barnehagenivå trenger vi ikke. Om han så heter Annan, Høiland, Suarez eller Pedro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vanskelig å sammenligne Annan og Høiland. Høilands største kvalitet er at han er drittsekk. Ellers er han en helt middels spiss. Annan er på sin side å regne som sykt god midtbanespiller med drittsekkvaliteter.

 

Ellers: verken Braaten, Hussain, Høiland eller Singh er verdt å signere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Vidar Nisja er bekreftet ferdig i Viking. Mener hanner ekstremt undervurdert og hadde vært en fin tilvekst.

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10153866289164073
Har signert for Ulf

 

Ja, og hvis du trykker på linken så er det en video av han hvor han signerer til overskriften "Her signerer Vidar Nisja en 3-årskontrakt med de lyseblå! Det er vi veldig glade for!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Vidar Nisja er bekreftet ferdig i Viking. Mener hanner ekstremt undervurdert og hadde vært en fin tilvekst.

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10153866289164073
Har signert for Ulf

Ja, og hvis du trykker på linken så er det en video av han hvor han signerer til overskriften "Her signerer Vidar Nisja en 3-årskontrakt med de lyseblå! Det er vi veldig glade for!"
Er ikke alltid like stas å bruke datakvoten sin på ukjente lenker :-P
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.bbc.com/sport/0/football/35113997

 

Litex, den bulgarske klubben til norsk-amerikanske Bjørn Mars Johnsen har blitt kastet ut av den hjemlige ligaen. Kanskje vi kan lokke den svære spissen til Tippeligaens tøffeste klubb? Vet ikke så veldig mye om han som spiller, men han er i det minste fortsatt relativt ung (1991)...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det står i artikkelen at han skal unngå pendling, så tviler på Sandefjord da. Det lukter altså følgende: Oss, VIF, LSK eller KFUM(I guess). (Kanskje Strømmen / Godset / Mjøndalen?)

 

Utover dette så blir det nedtrapping på fyren. Jeg vet ikke om han er god nok for oss?

 

Edit: "De siste ukene har det åpnet seg nye muligheter som jeg ikke trodde var mulig"

 

Ergo stryker vi de fleste og sier oss, LSK eller VIF. (Evnt. Godset.)

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om Hull er en god opprykkskandidat og alle klausuler vi sikkert har hvis det skulle skje, så er det kanskje grenser for hvor mye Dio-salget kan dekke. Om vi så har penger igjen... bør de pengene virkelig brukes på Martin Wiig?

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om Hull er en god opprykkskandidat og alle klausuler vi sikkert har hvis det skulle skje, så er det kanskje grenser for hvor mye Dio-salget kan dekke. Om vi så har penger igjen... bør de pengene virkelig brukes på Martin Wiig?

Jeg tviler på at Glimt er interessert i å selge.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Selv om Hull er en god opprykkskandidat og alle klausuler vi sikkert har hvis det skulle skje, så er det kanskje grenser for hvor mye Dio-salget kan dekke. Om vi så har penger igjen... bør de pengene virkelig brukes på Martin Wiig?

Jeg tviler på at Glimt er interessert i å selge.

 

:lol:

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...