Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Lukter ikke akkurat Tippeligagull av denne troppen; http://m.stabak.no/news/id/pabpjwno57x912rshhao4m40cKjenner jeg er bekymret med tanke på at også Diomillionene gikk i et sort hull av gammal moro, og at vi nok engang må belage oss på IAs magic og utrolige evne til å få gode fotballspillere til å spille for knapper og glansbilder. Og om vi også må selge våre ghanesiske venner, eller en Meling og/eller Næss, så tynnes og svekkes vi jo ytterligere både offensivt og defensivt. Blir spennende å se om Billy evner å utvikle noen av Holmliagutta til å bli attraksjoner i Tippeligaen. Om en Emil Dahle griper sjansen under ny trener. Om Eirik tar det siste steget. Vil Cornelis bli tilbudt kontrakt? ... Blir nok å følge med på i tiden framover ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ikke helt sikker på om han hadde spilt seg inn på laget, men han er en jævla terrier på banen

 

http://www.dt.no/mif/sport/nedre-eiker/arets-spiller-i-tenkeboksen/s/5-57-282120

Saken er bak betalingsmur, så fint om du kopierer inn tekst eller opplyser hvem det er snakk om

 

Beklager, prøver sånn:

«Årets spiller» i tenkeboksen
Publisert: 06. januar 2016, kl. 11:03

I fjor var han Mjøndalens beste spiller. Akkurat nå er Stian Semb Aasmundsen (26) klubbløs.

1452022524931.jpg?chk=AA2E24

USIKKER FRAMTID: Stian Semb Aasmundsen var MIFs beste på DT-børsen i 2015. Nå vet han ikke hva han skal. (Foto: Frederik Ringnes)

 

NEDRE EIKER: Tønsberg-gutten har et stående kontraktstilbud fra bruntrøyene, men har foreløpig ikke takket «ja».

Det er det heller ikke sikkert han kommer til å gjøre. Aasmundsen håper i det lengste å få muligheten til å spille på et høyere nivå enn 1. divisjon. Midtbanemotoren har et konkret tilbud fra Fredrikstad.

I tillegg er det interesse fra én klubb i eliteserien og én klubb i Allsvenskan.

– Det er ikke sånn at jeg kan velge og vrake, men så lenge det finnes aktuelle klubber på et høyere nivå, ønsker jeg å se om muligheten dukker opp, sier Aasmundsen selv

– Proff hverdag Han understreker at det på ingen måte vil være noen nedtur å fortsette i MIF. At Vegard Hansen og Kenneth Karlsen maser på 26-åringen, ser han bare på som positivt. Det sier litt om hva slags tillit han har i klubben, og hvor sterkt han er ønsket med videre. Derfor er ikke divisjonskollega Fredrikstad så veldig aktuelt for Tønsberg-gutten. Da er det noe annet med øverste nivå i Norge eller Sverige.

– For meg er det viktigste at jeg kan ha en proff hverdag. Akkurat nå kan det være riktig med nye utfordringer, slik at jeg tar nye steg som spiller, forteller Aasmundsen.

Viktig kontrakt

Økonomi er ikke det viktigste kriteriet når Aasmundsen skal avgjøre sin fotballfremtid. Livssituasjonen hans gjør at han kan klare seg med den lønnen han er tilbudt av MIF. Dessuten er han ferdigutdannet som idrettslærer, så mulighetene for å ta noen vikartimer her og der er også til stede.

Nå er det ikke sånn å forstå at MIFs beste spiller fra 2015 aktivt ønsker seg bort. Vestfoldingen føler seg verdsatt i Mjøndalen. Men han er «inne i sine beste år som fotballspiller», og ser derfor på sin neste kontrakt og klubb som én av de viktigste avgjørelsene i karrieren.

– Det kan fort være at MIF er det riktige. Her vet jeg hva jeg får, og det kan bli et godt, brunt år, hvor vi kjemper i toppen og dominerer kamper.

LES OGSÅ:

Midtgarden forlenger med Mjøndalen

Juniorer først

MIF-trener Vegard Hansen er krystallklar på at han ønsker å ha med Aasmundsen videre. Han erkjenner imidlertid at det ikke er så mye annet å gjøre enn å vente enn så lenge.

– Vi har mast mye, kanskje mer enn nødvendig, men det er bare fordi vi så gjerne vil at han skal bli hos oss, sier Hansen.

Magnus Sylling Olsen har heller ikke gitt MIF noe svar på kontraktstilbudet han har fått. Trener Hansen håper også Sylling Olsen lander på at han vil fortsette i brunt.

Skulle disse to takke nei, stresser ikke bruntrøyene med å sikre seg forsterkninger umiddelbart. I første omgang får fem av klubbens juniorspillere muligheten til å spille seg inn i A-stallen. Så vil det gjøres en ny vurdering om noen uker på hvor eikværingene trenger å fylle på med spillere utenfra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ikke helt sikker på om han hadde spilt seg inn på laget, men han er en jævla terrier på banen

 

http://www.dt.no/mif/sport/nedre-eiker/arets-spiller-i-tenkeboksen/s/5-57-282120

Saken er bak betalingsmur, så fint om du kopierer inn tekst eller opplyser hvem det er snakk om

 

Beklager, prøver sånn:

«Årets spiller» i tenkeboksen
Publisert: 06. januar 2016, kl. 11:03

I fjor var han Mjøndalens beste spiller. Akkurat nå er Stian Semb Aasmundsen (26) klubbløs.

1452022524931.jpg?chk=AA2E24

 

Pratet faktisk med faren hans for ett par uker siden, han hadde da ihvertfall IKKE hørt noe fra Stabæk.

Men det virket som faren hans var veldig oppdatert på klubben vår, spesielt akademi satsingen.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Mads Stokkelien kunne vært en fin signering. Positiv fyr som kjenner miljøet, var pigg og livlig i de to kvalik kampene mot Jerv. Bra boksspiller som ønsker seg igjen til Oslo området for tannlegestudier. Hvis det lar seg kombinere, bør han kunne være en fin back-up på topp. Ikke alltid så dumt å ha to spisser i stallen selvom man bare bruker en fra start. (Regner ikke med at Ekblom fortsatt er i stallen ved sesongstart).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Ikke helt sikker på om han hadde spilt seg inn på laget, men han er en jævla terrier på banen

 

http://www.dt.no/mif/sport/nedre-eiker/arets-spiller-i-tenkeboksen/s/5-57-282120

Saken er bak betalingsmur, så fint om du kopierer inn tekst eller opplyser hvem det er snakk om

 

Beklager, prøver sånn:

«Årets spiller» i tenkeboksen
Publisert: 06. januar 2016, kl. 11:03

I fjor var han Mjøndalens beste spiller. Akkurat nå er Stian Semb Aasmundsen (26) klubbløs.

1452022524931.jpg?chk=AA2E24

 

Pratet faktisk med faren hans for ett par uker siden, han hadde da ihvertfall IKKE hørt noe fra Stabæk.

Men det virket som faren hans var veldig oppdatert på klubben vår, spesielt akademi satsingen.

 

 

Stian Semb Aasmundsen skal visstnok være klar for FFK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde har noen spillere uten kontrakt, er det bare meg som skulle likt å sett hva Singh og Hussain kunne utrettet for oss under litt striktere regime?

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det silly season så er det silly season. Som kjent hentet vi inn noen bra signeringer sent i overgangsvinduet i fjor, så jeg håper IAO og gutta vet hva de driver med. Hadde dog vært deilig å fått inn noen tidlig i oppkjøringen sånn at de kan bli spilt inn i laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Lurer litt på hva Parr skal få ut av å reise hjem. Ser han ikke akkurat har spilt fast denne sesongen (Noen uker skadet nå i det siste vel?), men klubb i opprykksstriden i Championship > Tippeligaen i mine øyne.

Veldig rart. Han har vært mye inn og ut, og mer ut enn i fjor, men er en helt klar contender i posisjonen sin - på et lag som fort rykker opp til PL neste år. Virker merkelig å gi opp nå. Retur til Tippeligaen er i hvert fall ingen snarvei til PL.
Nærmer seg retur for Parr til Norge. Nærmere bestemt Godset ifølge TV2 http://live.tv2.no/livesenter-fotballrykter?_ga=1.113676615.153638149.1401472638
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

I fjor var han Mjøndalens beste spiller. Akkurat nå er Stian Semb Aasmundsen (26) klubbløs.

1452022524931.jpg?chk=AA2E24

Pratet faktisk med faren hans for ett par uker siden, han hadde da ihvertfall IKKE hørt noe fra Stabæk.

Men det virket som faren hans var veldig oppdatert på klubben vår, spesielt akademi satsingen.

 

Drar mandag kveld til Sverige for å besøke en Allsvenskan-klubb. Skal trene med svenskene tirsdag, og muligens flere økter i løpet av uken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var vi nok. En kommentar på Twitter var hvertfall at Godset prøvde seg også, men Viking ga ham en mye bedre kontrakt. Da tror jeg ikke vi hadde så mye å stille opp med heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...