Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

 

Når skal Lumanza bli annonsert? Merker at jeg ikke klarer å vente lenger.

Noen som vet?

Så han på Sats Bekkestua her om dagen i Stabæk utstyr, med en fysio trener eller noe sånt.
Tipper han blir annonsert som ny Stabæk spiller den 24, en slags julegave ;)
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som sagt, jeg fikk det muntlig bekreftet av Tunold og Lumanza selv på Blaa etter Jerv kampen. Andre har fått det bekreftet fra andre sentrale personer i klubben, jeg kan ikke se for meg at de skulle lyve om sånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fryktelig synd at 17 år gamle Felix Myhre går fra Ullern til Enga (etter å ha prøvespillt i Strømsgodset og Ajax blant annet, uten at jeg helt skjønner hvor naboen på Bekkestua var hen...). Innehar mye av Henning Haugers kvaliteter og hadde vært praktfull å bygge sentral midtbanen rundt på sikt.... men...men...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fryktelig synd at 17 år gamle Felix Myhre går fra Ullern til Enga (etter å ha prøvespillt i Strømsgodset og Ajax blant annet, uten at jeg helt skjønner hvor naboen på Bekkestua var hen...). Innehar mye av Henning Haugers kvaliteter og hadde vært praktfull å bygge sentral midtbanen rundt på sikt.... men...men...

For bare noen få år siden drev Stabæk Idrettsforening spilleravvikling i stor skala. Hele lag byttet til naboklubbene, bl annet Haslum og Ullern fikk mange spillere som ikke var gode nok eller av andre grunner ikke ville gå på akademiet. Jeg antar han enten var av de som byttet klubb, eller har spilt med spillere som har det, og derfor ikke har noe spesielt ønske om å spille for Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje vi også har flere andre spillere i samme posisjon som vi heller vil satse på? Noen ganger må man kanskje la noen glippe for å ikke skvise ut andre gode spillere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Fryktelig synd at 17 år gamle Felix Myhre går fra Ullern til Enga (etter å ha prøvespillt i Strømsgodset og Ajax blant annet, uten at jeg helt skjønner hvor naboen på Bekkestua var hen...). Innehar mye av Henning Haugers kvaliteter og hadde vært praktfull å bygge sentral midtbanen rundt på sikt.... men...men...

For bare noen få år siden drev Stabæk Idrettsforening spilleravvikling i stor skala. Hele lag byttet til naboklubbene, bl annet Haslum og Ullern fikk mange spillere som ikke var gode nok eller av andre grunner ikke ville gå på akademiet. Jeg antar han enten var av de som byttet klubb, eller har spilt med spillere som har det, og derfor ikke har noe spesielt ønske om å spille for Stabæk.

 

 

Hva har dette med at Felix Myhre går Enga å gjøre? Noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Han prøvespilte vel for et par år siden, og da var han kontraktløs tror jeg, så jeg tror neppe STB kommer til å bla opp for han. I tillegg så har vi allerede en haug av "spisser"

Han var ikke kontraktløs sist han var aktuell for oss. Han hadde kontrakt med Follo og Stabæk var villig til å betale det Follo krevde for han. Imidlertid valgte Follos styreleder å jekke opp prisen (angivelig fordi styrelederen av personlige årsaker ikke ønsket at spilleren gikk til Stabæk). Stabæk økte sitt bud, men nok en gang valgte styrelederen å øke prisen. Da synes IA & co at det var nok, og skrinla prosjektet.

 

Ellers er jeg enig med deg: Tviler på at vi blar opp for å få han i stallen i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...